autor | správa |
dzibiak modelár Príspevkov: 4 Moje modely Poslať správu |
no takže na fotky som akosi pozabudol, ale casom dodam. ako to prislo tak som sa hned pohral s nalepkami (co bola chyba). zostavenie a pochopenie navodu a vsetkeho trvalo tak 2 hodinky. a ked sa umudrilo pocasie tak som sa vybral ho zalietat kusok od dielne. pekne pole, kusok pod kolena nejaka obilnina, tak ze nie je co riesit pristatie musi byt tak ci onak makke. kedze som hned k tomu kupil aj 1800mAh turnigy z HC a boli este sprvoti nabite tak som nabijanie ani neriesil a siel som na to. krabicu som si upravil aby mala 1 m - zvoleny variant na cestovanie kedze 2 metrove kridlo je dost neohrabane a casto krat moze v aute alebo napeso dost zavadzat. cize som sa rozhodol ze ho budem rozoberat a skladat na mieste. 2 polovicky kridla su spojene uhlikovou trubkou a este zo spodu to ma srobovaci uchyt z 0,5 preglejky na 4 samorezky. takze zostavenie a zapojenie na letisku tak do 5 minut. ked bolo setko hotove tak ze idem do toho. trocha nervozita a rozpacitost pred hodom sa zrejme vypomstila. este som nazivo nelietal z el-vetronom (predtym som asi tak zo 5 krat nazivo letel s EP extrou). ked sa rozbehol proti jemnemu vanku drzal smer rovno takmer sam, tak som skusil stupat no zacal prilis prudko a dostal sa mi na chrbat, potom do vykrutu a naraz som akosi stratil orientaciu a on isiel k zemi. tesne nad zemou sa mi ho podarilo na chrbate vyrovnat no vstlak uz chybal a nemal som sa uz ako vyhnut kriku sipok. prask. elektrika fpohode akurat moj Phoenix uz neni taky pekny ako ked som ho prvy krat vytiahol z krabice. obe kridla su dokusane od sipky. nieje to moc vazne ale tak neni to pekny pohlad. nasledna kontrola stavu ma usvecila v tom ze lietat sa este bude. po rozdychani tohoto neuspechu som opet prisiel na start ( tento krat do stredu pola) a vyhodil. urychlene trimovanie a uz som bol vo vzduchu. leti perfektne. z tou baterkou som ho vytiahol asi tak 10x do vysky ked som este rozoznal kde vrch a spodok, a tak som si na rovnej luke zalietal asi pol hodinku. celkovy dojem velmi dobry model! odporucam. cez vikend sa s nim chystam na svah do Heinburgu, tak som zvedavi. |
dzibiak modelár Príspevkov: 4 Moje modely Poslať správu |
Prikladam slubene fotky- zatial iba z dielne, neskor pridam z letiska.
nahlad na rozlozene kridlo z uhlikovou trubkou, zlozene kridlo so spojkou z preglejky, zaber na predrezane brzdiace klapky, vsetko je nachystane aj uchopenie serv, staci uz len narzat a osadit servami ukazka uchopenia serva pod kridlom aj s tiahlom ktore sa velmi dobre da nastavit pomocou zavitu zlozene chvostove plochy- zlepene nastalo ukazka mojej vystuze z pvc smerovky kvoli oderom pri pristati otvor pod kridlom pre vkaldanie serv a prijimaca uchopenie motora z vnutra pohlad do vnutra cez otvor pod kabínou a takto prakticky si ho nosím na letisko, vobec sa to vnutri krabici nehybe, takze uplna pohoda |
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Aj mne príde, asi na budúci týždeň, tak som zvedavý. Ja som do neho objednal 1600 3S a rovno aj serva na klapky. Na fórach je upozornenie na nutnosť výmeny vidličiek na smerovke a výškovke, tiež nutnosť potlačiť motor, tak som zvedavý čo to bude zač, či nepôjde po prvých štartoch na odpredaj. |
ronak modelár Príspevkov: 8 Moje modely Poslať správu |
Autor: ronak
Správa zaslaná: 17. 3. 2017 o 22:22
Ja som som sa model Phoenix 2000 tešil že si spravím vianoce 2016. A naozaj prišiel za týždeň z Holandského skladu. Ale také sklamanie ktoré som zažil.... Samozrejme od číňana nemôžeš čakať veľa, ale zase a stále dokola tvrdím že východná Europa je odpadisko ako v potravinách tak aj v priemyselnom tovare. Na jednom krídle chýbala uhlíková výstuž klapky Keď som zbadal spôsob zaistenia krídel ! 4 šroby do dreva ! Drážka pre klapku je na jednom krídle širšia ako na druhom. Nedotlačený plastový pásik na výškovke, keď prišraubujem páku zostáva visieť na plaste. Na jedne strane výškovky nedotlačený uhlík, vytŕča 3 mm. Šroby ne uchytenie výškovky nie sú kolmo zvŕtané. kovové špony v EPO ma úplne dorazili. Tých vecí sa vynorilo pri montáži viac ale už sa mi nechcelo fotiť. Neviem prečo spravili drážku na krídelku a klapke na vrchnej strane krídla, pri multiplexe som si všimol že sú zásadne z dolnej strany a má to svoju logiku vztlak vzniká na vrchnej strane krídla. Aspoň že letové vlastnosti sú dobré. Model nepadá po krídle ani pri malej rýchlosti. Keď som na youtube videl ako model ide zo setovým motorom chcel som viac. Môj Phoenix 2000 som osadil výkonnejším motorom rady 2814 vrtula 12/6 ide kolmo, je to raketa za 4-5 sekúnd ste hore. |