Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
ujovko
modelár

Príspevkov: 119

Moje modely
Poslať správu
Autor: ujovko Správa zaslaná: 27. 3. 2015 o 20:53
Ahoj všetkým,
poskladal som HK 450: hlava DFC, gyro 3GX, serva Corona 939 analog.
Problém je, že pri riadení doprava sa vrtuľník nakloní dopredu a málo doprava, pri potiahnutí dozadu sa nakloní doprava.
Pohyb páka vysielača/servá: doprava/AIL dole PIT hore ELE bez pohybu. Pri teste vidno, že sa rotujúce časti naklonia vpravo, ale vrtuľník ide takmer dopredu a podobne pri iných smeroch.
Vyzerá to tak, akoby listy reagovali takmer okamžite, bez 90° meškania teda bez predstihu.
Prosím o radu. Ďakujem

Vyriešené 29.03.2015
Bydlisko: Košice
700align
modelár

Príspevkov: 137

Moje modely
Poslať správu
Autor: 700align Správa zaslaná: 28. 3. 2015 o 08:09
a to mas vrtulnik , alebo skodu 110 R , lebo 90 stupnov predstih nemal ani wartburg covece
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 28. 3. 2015 o 08:51
Ja v tomto niesom nejaky odbornik, ale pozeral som tu stranku, ktora je uvedena v profile a je tam pisane o FB hlave prerobenej na FBL, u ktorej su spominane rovnake nedostatky. Na tej HK 450 teda nie je original dfc hlava, ale len prerobena padlova?
Ak ano, tak problem bude podla mna v hlave (zla geometria?). 3GX ma z mojich skusenosti problem uz len ked nie je dobre nastavena mechanika pri original dfc hlave nie to este pri takejto prerabanej.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
700align
modelár

Príspevkov: 137

Moje modely
Poslať správu
Autor: 700align Správa zaslaná: 28. 3. 2015 o 11:14
Tomi ale pises chujoviny 3Gx nema ziadne problemi. Toto je tu naozaj katastrofa.
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 28. 3. 2015 o 11:36
Asi som sa zle vyjadril. Nejde o problem ako taky. 3GX funguje super a problem v tomto pripade vidim v pouzitej hlave. Chcel som ale poukazat na to, ze zatial co taky vbar ci spirit dokaze zaletiet aj napriklad s menej dokonale nastavenou heli tak u 3GX je tieto nedostatky skor vidiet. S 3GX sa totiz skor stane, na nedobre zostelovanej heli, ze to niekam bude tahat ako napr. na Vbare. Mal som 3GX ma trexovi 550 pro dfc a lietalo to super, nemal som ziadne vyhrady. Snazil som sa to ale rozlietat na e700vke a ako som sa stym hral tak som si iste nedostaky oproti inym stabilizacnym jednotkam vsimol kedze som na jednej heli s rovnakym setupom lietal 3 rozne jednotky
Nechcem tu ale ist do tejto debaty co je lepsie a horsie. Ja som bol s 3gx spokojny. Je to dobre fungujuci system. V tomto pripade si myslim, ze kamenom urazu je pouzita hlava. Keby to bolo take jednoduche prerobit fb hlavu odmontovanim padla na fbl tak by to robili asi viaceri piloti, si myslim.

EDIT:
Prikladam fotku z toho webu:
http://www.4k.sk/rc/rc-rotoraky.htm
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
ujovko
modelár

Príspevkov: 119

Moje modely
Poslať správu
Autor: ujovko Správa zaslaná: 28. 3. 2015 o 21:24
No, nepíšem do vetra. Mal som tam prerobenú hlavu na FBL.
Aby som vylúčil nejakú mne neznámu chybu, dal som tam originál DFC. A výsledok je rovnaký.
Vymenil som aj 3GX, zmena žiadna.
Mimochodom, takých prerábok na FBL je na internete mnoho a jedna je aj na "RCPortal". Opísal som úpravu na webe aj s vysvetlením.
Bydlisko: Košice
700align
modelár

Príspevkov: 137

Moje modely
Poslať správu
Autor: 700align Správa zaslaná: 28. 3. 2015 o 22:32
aku dosku mas nastavenu vo vysielaci
ujovko
modelár

Príspevkov: 119

Moje modely
Poslať správu
Autor: ujovko Správa zaslaná: 29. 3. 2015 o 00:28
3 serva po 120
°Pre náklon doprava má list na azimute 180° (list vpredu) maximálny záporný uhol nábehu (maximum dole), na azimute 270° (list vpravo) má nábeh 0°.
Bydlisko: Košice
700align
modelár

Príspevkov: 137

Moje modely
Poslať správu
Autor: 700align Správa zaslaná: 29. 3. 2015 o 08:41
V zakladnom setape kolektiv chodi rovnako napis telefon zavolam ti toto je na chuja takto
ujovko
modelár

Príspevkov: 119

Moje modely
Poslať správu
Autor: ujovko Správa zaslaná: 29. 3. 2015 o 20:26
Ďakujem všetkým za snahu pomôcť.
Dnes som nabral odvahu a roztočil som ho na letisku na otáčky vzletu, bol krátko vo vzduchu a funguje to OK.
Pri nízkych otáčkach (po zostavení som to testoval doma na tretinových otáčkach) stihne zrejme list mávnuť skôr a tým sa vrtuľník nakláňa s uplatnením menšieho predstihu.
Bydlisko: Košice
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 885 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: ozzy,