autor | správa | |
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Sú proste modelári, čo potrebujú cítiť spálený ricín a potom sa 20 minút drbkať kým očistí model, zatiaľ čo ostatný už sedia v aute a nervózne čakajú... |
|
AdamW team RCPortál Príspevkov: 968 Moje modely Poslať správu |
Presne xDD, a este nezbudaj na stale nastavovanie, obcasne skapinanie.... 2x sa mi stalo ze som zabudol vycerpat palivo lebo som sa zakecal a v otcovom aute je dodens skvrna na podlahe |
|
zoom modelár Príspevkov: 498 Moje modely Poslať správu |
o.k. beriem vyhody elektra ale chapci na ricine uz nelietame ale lietame na kvalitnych spalovakoch 4-taktoch s 10%nitro ktore vedia velmi setrit palivo a nezasvinia tak model ako ricin.ta znacka motorov sa vola SAITO JAPAN.no a aku bat. tam mam dat aby sme boli pri teme?co sa tyka nastavovania pokial si das zalezat na zaciatku po zabehu motora s nastavenim tak potom mas pokoj navzdy.nuz a palivo treba vzdy po pristati natankovat a po poslednom pristati treba vytankovat a potom sa vykecavat.nestalo sa ti ze si daL BAT. A NEBOLA NABITA? ASI ANO tak isto ako ked nenatankujes.vsetko ma svoje ZA A PROTI. |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Pokiaľ máš na mysli nejaký klasický štvor článok, tak možno nejaké Sanyo Cadnica 1700 mAh, alebo nejaké Ni-Mh, tie sú aj tvrdšie než Ni-Cd a nemajú pamäťový efekt. Niektorý, keď im to napätie dovoľuje používajú aj 5 články. |
|
Ro.bo modelár Príspevkov: 1143 Moje modely Poslať správu |
Next moje skúsenosti nie sú bohvie čo, ale prešiel som NiCD NiMh teraz LiPol ale podľa mojich skúsenosti sú NiMh najhoršie, naopak NiCd tie sa mi zdali tvrdšie a životnosť bola dlhšia ako pri NiMh.
NiMh som mal asi tri sady odišli veľmi rýchlo možno som nemal šťastie na tie správne. |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
My sme v F3J-éčkach používali Ni-Mh, práve preto, že boli tvrdšie, ono asi záleží aj na Výrobcovi, nemôžeš napr porovnať akku Carson a Cadnica A možno aj na šťastí záleží |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
alebo nejaké Ni-Mh, tie sú aj tvrdšie než Ni-Cd A odkedy sú NiMh tvrdšie ako NiCd ? To mi je nejaká novinka. Hm ? |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
10 ročná skúsenosť s F3J A aj ako pohon sa väčšinou používajú Ni-Mh ako Ni-Cd, pretože dlhšie držia a potom rýchlejšie klesá krivka, ale u Ni-Cd je vybíjanie plynulejšie. |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Keď myslíš ????????? No čo ,už som ticho ! |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
||
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
A ešte som toto tu našiel na fóre, príspevok od lv, aj správne upravený text: Porovnanie Ale aj ja sa môžem mýliť. |
|
Brano team RCPortál Príspevkov: 3266 Moje modely Poslať správu |
Autor: Brano
Správa zaslaná: 19. 8. 2010 o 13:28
Taktiez mam za to, ze su NiCd najtvrdsie.
LiFe som nelietal, mozno budu tvrdsie, ale dovolim si tvrdit, ze poriadne pohonne NiCd akumulatory su tvrdsie ako NiMh aj ako LiPo. |