Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2
autor správa
jetylo
modelár

Príspevkov: 1069

Moje modely
Poslať správu
Autor: jetylo Správa zaslaná: 31. 3. 2013 o 12:29
Problem oleja je v tom, ze musi byt rozpustny v alkohole, co bezne oleje nedokazu. Preto ten aerosynth2, ten je rozpustny.
Bydlisko: Reca ( 59 rokov )
miro2
modelár

Príspevkov: 31

Moje modely
Poslať správu
Autor: miro2 Správa zaslaná: 31. 3. 2013 o 16:03
Treba vylúčiť možnosť zlého paliva,dať novú sviečku a skontrolovať palivový systém-hadičky-/aj v nádrži,môže byľ deravá/ ,tlakovanie-tam može byť karbón,hlavne pri ricíne. Potom už je to iba o mechanickom stave motora a karburátora.
Bydlisko: Svatý Jur ( 63 rokov )
simonic80
modelár

Príspevkov: 610

Moje modely
Poslať správu
Autor: simonic80 Správa zaslaná: 31. 3. 2013 o 17:24
thisway670:
Takže skusil som ako ste radili, dal som 2 otacky na hlavnej ihle, nastartoval som motor, dal plny plyn a natocil motor zvyslo hore.Potom som otacky na hlavnej ihle uberal a mal som jednu celu aj osminu otacky, tak aby boli dosiahnute maximalen otacky motora. Motor som dal do vodorovnej polohy pri plnych otackach a otacky klesli. To znamena ze slo zase vela paliva do motora ... Takze nepomaha nic z tych rad co som sa dozvedel a co som skusal aj sam, ale mam podozrenie na palivo od kamarata co mi dal kedze mne uz doslo. Je to palivo FAI 85/15 5L. Problem je v tom ze na kamaratovom palive sa to takto sprava divne jeho aj moj motor a este co je divne dokonca moja 8,5ka motor funguje na necelej jednej otacke, ktory na mojom palive FAI 85/15 5L fungoval na jednej celej otacke aj 3/4. No nic uvidim ked si kupim nove palivo ako sa to bude chovat. Lebo tento problem riesim 5 mesiacov a na nic som zatial neprisiel okrem toho podozrenia na palivo.

skus ten motor ladit ked bude teplejsie.
Bydlisko: malacky ( 44 rokov )
thisway670
modelár

Príspevkov: 14

Moje modely
Poslať správu
Autor: thisway670 Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 14:54
miro2:
Treba vylúčiť možnosť zlého paliva,dať novú sviečku a skontrolovať palivový systém-hadičky-/aj v nádrži,môže byľ deravá/ ,tlakovanie-tam može byť karbón,hlavne pri ricíne. Potom už je to iba o mechanickom stave motora a karburátora.

Nádrž so použil 100% dobrú a aj hadičky sú dobré. Sviečku som vyskrutkoval z motora 8,5ccm, ktorý ide ako hodinky aj v zime. Motor (ASP 6,5ccm) som mal rozobraty, menené ložiska, hlavu motora, tesnenia hlavy a klukovej skryne. Nakolko som mal pretočený závit, tak zavitnkom som si spravil 4mm s povodných 3mm závyty na telese karburátora a na klukovej skryni. Všetko dobre tesní a je to ako nové. Motor má aj dobru kompresiu, nie je vôľa medzi kľukovym hriadelom a ojnicou, nezadrháva kľuková hriadel. Keď to nemozě byť palivom, tak už potom len zimou, ale nejde mi do hlavy že 8,5ccm ide ako hodinky aj v zime a ten je čerstvo po zábehu, 7,5ccm čo má kamarát a moja 6,5ccm na ktorej som robil generálku idú presne rovnako a u oboch je ten problém, ktorý sa snažím vyriešiť. Možno viac zabehnute motory majú problém s prevádzkou v zime než nové motory.
( 37 rokov )
Peter
team RCPortál

Príspevkov: 2167

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 19:24
ja som používal sviečky OS8 - osvedčili sa mi na motoroch OS a ASP v helinách aj lietadlách.... je drahśia trocha, ale šlape
Bydlisko: Nové Zámky ( 60 rokov )
thisway670
modelár

Príspevkov: 14

Moje modely
Poslať správu
Autor: thisway670 Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 21:39
Ja som odjakziva pouzivat len ASP sviecky, ale raz som si kupil aj inu znacku uz teraz neviem aka to bola znacka len viem ze bola R4 cold pre motory od 6 do 10ccm ale nebola dobra, bola ako keby moc studena, lebo motor som musel drzat pri vyssich volnoeznych otackach aby nezhasol a pocas letu hocikedy skapal motor, proste vlakno si neudrzalo teplotu a tak nezapalilo zmes ... Mozno to bol nepodarok sviecky alebo by dobre isla na vyssej kubature motora, mozno na tej 10ke, lebo som ju mal na 6,5 a aj 8,5ccm a nebol som spokojny. Skusim teda tu OS8 ci bude lepsia nez ASP a ci bude mat aj zivotnost dlhsiu. Ja kupujem najlacnejsie palivo to FAI 85/15 alebo 80/20, ale rozdiel nevidim v prevadzke motora, akurat jedno je viac horlavejsie kedze ma viac methanolu a druhe palivo zase viac maze a zvysuje zivotnost motora. Pri oboch palivach "grcia" z vyfuku ale ked som pouzil na skusku drahsie palivo s nitrom 10%, tak negrcalo z vyfuku nic.
( 37 rokov )
jetylo
modelár

Príspevkov: 1069

Moje modely
Poslať správu
Autor: jetylo Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 21:48
Paliva so synterickym olejom, menej spinia aj modely je menej "citit" ako paliva s klasickym ricinom. Trosku nitrometanu nie je na zavadu,ale nie je to nutne. Bez nitrometanu je motor citlivejsi na nastavenie...

Tiez pouzivam ASP sviecky(ASP 12,5ccm a MVVS 10 a 12,7ccm), tie OS ma sklamali, motor nesiel tak ako som chcel.
Bydlisko: Reca ( 59 rokov )
thisway670
modelár

Príspevkov: 14

Moje modely
Poslať správu
Autor: thisway670 Správa zaslaná: 14. 4. 2013 o 16:57
Problem je vyriešený stačilo počkať na vyššiu teplotu vzduchu. Motor som skúšal pri 12°C a šiel ako ma ....
( 37 rokov )
1 2
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 570 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: tarres,