autor | správa |
Kubes modelár Príspevkov: 3 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, nedavno som si kupil spalovaci motor ASP 2,5ccm, je to moj prvy tak nemam moc skusenosti.
Problem mam takyto: 1.Najprv som nevedel nastavit vo vodorovnej polohe pomer palivo/vzduch, v navode bolo pisane ze hlavnu ihlu treba otvorit o 1-1,5 otacky od uzavretej polohy ale ja som ju musel otvorit o cca 3 otacky . 2. Ked uz som to konecne spravne vyladil tak citam v navode, ze treba zdvihat model pomaly kolmo hore a pozorovat ci sa zvysuju otacky. U mna sa otacky zvysovali tak som si precital, ze treba zavret trocha ihlu a skusit znovu tak som trochu privrel ale otacky sa mi stale zvysuju, otacky sa mi prestali zvysovat az ked som ihlu zavrel na necelu 1,5 otacku. lenze teraz sa mi uz otacky nestupaju ale zas nedokazem dosiahnut plny plyn pri uplne otvorenom karburatore. Neviete co stym, bolo tam pisane aj o volnobeznej ihle ale v tom som sa nechcel moc hrabat. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
cize mas moc chudobnu zmes teraz a preto nedosiahnes maximalne otacky??? prave teraz bude treba pootvorit tu prechovodu ihlu (to je ta zboku karburatora) ale len velmi malicka,cca 1/8 otacky a tak treba skusat......a ked uz bude tto ako tak naladene,treba nastavit tu ihlu bohatosti zmesi |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
ja som mal tiez tento motor,sam som si ho aj zabiehal,ale na stojane.......hlavnu ihlu som otvoril cca na 2 otacky a tu prechodovu som nechal tak ako bola.Motor naskocil po par pretoceniach,podla potreby som este pridal na bohaotsti zmesi,aby to riadne plavalo v motore.Tak som ho nechal vybrnkat zo 2 necele nadrzky a potom som ho len doladovat..... |
darovnik modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
1. Palivovú ihlu pred štartom otvor o 3 a pol otáčky
2. Volnobežnú ihlu otvor o štyri a pol otáčky 3. Naštartuj motor a nastav max otáčky 4. Otáčky stiahni na volnobeh a nastav volnobežnú ihlu 5.Pokiaľ sa otáčky motora na voľnobehu zvyšujú,karburátor je chudobný na palivo,tak otoč volnobežnú ihlu o jednu osminu proti smeru hodinových ručičiek 6. Pokiaľ motor buble a vynecháva,z výfuku kape palivo,motor je na voľnobehu bohatý na palivo,tak naopak zavri volnobežnú ihlu o jednu osminu Je to len stručný návod ,s motormi je to trošku zložitejšie,ale keď sa s motorom trošku pohráš ,tak to zmákneš |
Kubes modelár Príspevkov: 3 Moje modely Poslať správu |
Ok dakujem za pomoc zajtra to odskusam |
darovnik modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
Autor: darovnik
Správa zaslaná: 7. 10. 2010 o 19:17
Veľa úspechov |