autor | správa |
TomasBa modelár ![]() Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Celkova 55 a od plavaku k zrkadlu 35 Hmotnost tej baterky je 262,3g |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Wow. To je krpec. Sirka vnutornych hran plavakov? (rozchod vnutornych hran) |
TomasBa modelár ![]() Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Vnutorny 34 vonkasi 45 no je to krpec sak ledva som to tam vsetko natrepal miesta tam neni na nic poriadne ![]() |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
|
TomasBa modelár ![]() Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Nemesti sa este pred? Pripada mi tam dost miesta lebo ja som vsetko natrepal na 23,5cm a vedel by som to este zmensit ked by bola lod o 1,5cm sirsia |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Nuz Sergej mi udal staticke tazisko na stred zadnej rury. Musim mat vsetky komponenty pokopeaby som to poprevazoval. Tiez by som utopil zadok do polovice. Vlastny vynalez ako zachranit turnfin a plavaky ak dojde k buracke... dyneemove vlakno pre rybolov. Uviazem k rural plavaky aj turnfin. Woallaaa, ako v F1ke bezpecnostne uchytenie kolies. Len tu sa jedna o zachranu komponentov! ![]() |
TomasBa modelár ![]() Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Jo tak isto mam priviazane aj ja plavaky na mojom hydre 1 lebo su tam dost tenke uhlikove trubky tak pre pripad nudze ![]() |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
|
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Trošku šporenie váhy: servodržiak z 2,5mm uhlíkovej dosky a držiak strut-u s integráciou držiaka štartčísla. MP Jet M3 alu závitové vložky (treba ich skrátiť), lisujem/vlepujem s 5 min epoxidom. Skrutky používam polyamidové, so silikónovou prechodkou. Pružný spoj zabezpečí tabuľke možnosť h ýbať sa pri náraze; rgo nedeformuje ja. ![]() ![]() |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, Po skoro mesacnej pauze, konecne som vedel zacat pokracovat. Motorove rebro ma drazky pre uchytavacie skrutky- staci mierne povolit skrutky a motor sa lahko da vytiahnut. Vsetko podstivo zalaminovane, odtrhovkou prekryte. Kotviace matice MP JET M3 alu, konzola kormidloveho pantu, 3,5mm hruby prepreg karbon. Matice tiez zalaminovane. Multikonzola strut-u/drziak startcisla tiez zalaminovany. Profilovany drazka je ventilacny otvor komory. Kevlarova prepazka kamomory s technologickymi otvormi (Steven hrubka, chladiaca hadica) a prirubou pre manzetu tiahla kormidla). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 8-9 jula sa kona uz 20. edicia Csoky derby v Komarne u Csergeovcov a Dufam, ze tato bestia bude mat moznost sa prehnat po ovaly. ![]() |
Pancer modelár ![]() Príspevkov: 627 Moje modely Poslať správu |
A zmestíš sa do jazera ? Keď som videl minihydrá tak mi pripadá Marikino jazero sakra malé... |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Milan, Nastastie su aj na otvorenejsich jazerach preteky. Uvidime. |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
|
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Vlaminovane drziak serva, vytok chladiacej vody a hlavna komorova prepazka. Vsetky plochy budu prebrusene a v poslednej faze stavby vytrete tzv. varnish/topcoat epoxidovym naterom. Doda to Dobru ochranu kompozitu, lahke cistenie a "look" interieru. ![]() ![]() ![]() ![]() Sekundovym lepidlom poziciovana krycia platna komory. Vsetko aramidove platne. Nasleduje prelaminovane zo strany vnutra komory. Bude to dost zaujimave stetcovacie sadomaso ![]() ![]() ![]() |
Peter Kovac modelár ![]() Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Vlaminovane, vylakovane. Dokonca som stihol dokoncit aj strut (profilovanie, osadenie Ketron PEEK loziska a lozka Teflon stevenky). Bol som nuteny upustit od uhlikoveho drziaka strut-u. Spravil som konstrukcnu chybu a tak vysunuty a tenky drziak nemal dostatocny tuhost v ohybe ani v krute. Vysledok je z 1,8mm alu L profil frezovany drziak. Aspon je to demontovatelne. ![]() ![]() ![]() ![]() |