Výrobca: | SETA Modelltechnik a ja |
Rozpätie: | 1998 mm |
Hmotnosť: | 485 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone |
Dĺžka: | 1120 mm |
Materiál: | balza, preglejka,uhlík, oralight |
Motor: | |
ID Modelu: AM8932 | Zobrazenia: 4746 | Pridané: 7. 6. 2018 o 23:26 | Autor: saroj
Autor | Správa | |||
babacisko modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Jardo pekne si to porobil, pri 150 m dĺžke gumy do akej výšky vystúpaš ? |
|||
destelant modelár Príspevkov: 917 Moje modely Poslať správu |
pekna praca... Vies ake casi si mal ? aspon priblizne ? Ja verim ze zajtra prebehne zalet mojej Samby ... |
|||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Chce to ešte poladiť, boli to len zoznamovacie lety. A keďže som mal nastavené veľké výchylky model zvládol aj premety a let na chrbte. Musím ubrať, však to nie je akrobat. |
|||
babacisko modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
no mohol by si, som zvedavý aká je relatívna výška... skúsime u nás |
|||
aviatik modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Pre upresnenie - takto hovoria pravidlá - 6. Vzlet a) Vlečné zariadenie - “gumicuk” pripravuje organizátor. b) Vlečné zariadenie pozostáva z gumovej hadice 15 ± 0,2 m a nylonového lanka 100 ± 1 metrov s priemerom najmenej 0,7 mm s pripojeným praporkom. c) Gumová hadica nesmie prekročiť maximálny ťah 4 kilogramy pri natiahnutí na 45 metrov. Rozdiel medzi použitými gumovými hadicami nesmie presiahnuť 0,4 kilogramu. Minimálny ťah pre natiahnutie na 45 metrov nesmie byť menší ako 2,75 kg. d) Na letiskách, ktoré v dôsledku svojej veľkosti neumožňujú použiť vlečné zariadenie dĺžky 145-150 metrov v natiahnutom stave, organizátor môže urobiť nevyhnutné skrátenie nylonového lanka. Môže sa tiež vykonať zodpovedajúce skrátenie letového maxima. Je potrebné to ale uviesť v propozíciach. Celé znenie slovenského prekladu pravidiel F3RES |
|||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
|
|||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Že Pures bola skvelá voľba, ma aj dnes presvedčil na výjazde z Myjavy na Brezovú v časti Pokryvníky. Je tu malý svah v smere sever. V podvečer pri cca 3-4m/s som s Puresom dal pohodových 25min. Aj pristátie na svahu zvládol na jednotku. Zdá sa že bude aj č.2. |
|||
babacisko modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
No Jaro asi si ma s tým nakazil... haha |
|||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Takto to vyzerá, keď sa kamarátovi, na prázdnom letisku "podarí" nešťastné pristátie s bublinkáčom, Puresovi rovno do ucha. Bolo treba opraviť 2 rebrá, 3 polorebrá, odtokovku a vymeniť komplet poťah. Oprava vôbec nebola lákavá, no nakoniec dopadla dobre, nárast hmotnosti je len jeden gram. Letové vlastnosti sa nezmenili, takže môžem veselo pokračovať v tréningu na prvú "ostrú" F3 RES, 1.9. v Nevericiach. V zálohe už čaká Pures V2 č.2. |
|||
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Jarko,zabudol si pridať foto po oprave Určite sme na to zvedaví.Tak poriadne trénuj,veď je to za 10 dní a tento víkend zrejme budeme sedieť doma(ak sa meteorológovia trafia).A ja ponáhľam s výrobou novej prednej nohy na trénera-asi moc nemusím. |
|||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
|
|||
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Veľmi pekne opravené.Potom pozriem "naživo" na letisku.Hlavne ma zaujíma zosilnenie odtokovky,kde pribudol ten 1 gram. |