Výrobca: | Flyingwood - Martin Hubený |
Rozpätie: | 1320 mm |
Hmotnosť: | 1300 g |
Kategória: | Lietadla - žhaviace |
Dĺžka: | 940 mm |
Materiál: | Preglejka,balza,oracover |
Motor: | OS MAX 25LA |
ID Modelu: AM3476 | Zobrazenia: 25831 | Pridané: 18. 10. 2013 o 22:11 | Autor: walkera
Autor | Správa | ||
bezo modelár ![]() Príspevkov: 637 Moje modely Poslať správu |
ja ti dam podobnu otazku : co som mal teraz na veceru ? to ti nikto nepovie . motor , prijimac , jedno so serv , rusenie , tvoje ruky aj ked pises ze nie |
||
palci72 modelár ![]() Príspevkov: 1057 Moje modely Poslať správu |
"Slabá" predletová kontrpola všetkých modelových funkcií...... |
||
Avion modelár ![]() Príspevkov: 36 Moje modely Poslať správu |
Skontroluj si smerovku ![]() ![]() |
||
walkera modelár ![]() Príspevkov: 1138 Moje modely Poslať správu |
Vysielačka ani ruky to neboli... už som mal debatu s jedným modelárom... asi sme zistili kde bol pes zakopaný... ak to bude to čo sme si mysleli tak to sem dám pre iných.. |
||
goro modelár ![]() Príspevkov: 467 Moje modely Poslať správu |
No tak ! Nerob tajnosti ![]() |
||
walkera modelár ![]() Príspevkov: 1138 Moje modely Poslať správu |
Tak to co som si myslel bolo: ze pocas opravy sa mi podarilo spravit jednu polovicu kridla tazsiu ako druhu... no nebolo to tak pretoze kridlo na ktore "to spadlo" bolo o 5g lahsie ako to druhe... takze to to nebolo... potom ma napadlo ze po havarii som trochu hybal s tiahlami... vsetko som dal dokopy.. Trimi pochybnych casti dal na stred a. Prave kridelko trosku hore... lave trosku dole a to si pametam ze aj pri zalete sa model tahal doprava trosku a to boli kridelka opacne... preto sa to asi aj zachovalo tak ze pri potiahnuti kniplu uplne dolava (aby neletelo za budovy) sa prestalo otacat no zostalo tak.. Absolutne ma to nenapadlo ze by nieco taketo mohlo spravit take nestastie (aj ked to dopadlo dobre no to je vedlajsie)... ako som spominal vyssie bolo to naozaj len trochu ale predtym to bolo opacne a aj tak sa to naklanalo... Mozno niektory budu narazat na tu predletovu kontrolu ale to bolo naozaj minimalne a vtedy v tom teple (na tom slnku bolo 40°C) sa to snad ani nedalo vsimnut... pritom som sa na to pozeral... |
||
Avion modelár ![]() Príspevkov: 36 Moje modely Poslať správu |
No veď to je to čo som myslel pod tým, že skontroluj vysielačku.K tomu patri aj vytrimovanie. |
||
walkera modelár ![]() Príspevkov: 1138 Moje modely Poslať správu |
Ach... |
||
Avion modelár ![]() Príspevkov: 36 Moje modely Poslať správu |
Aha tiahla .Tak druhý krat na tiahla bacha.Pekne ich vytrimuj ![]() |
||
walkera modelár ![]() Príspevkov: 1138 Moje modely Poslať správu |
![]() |
||
walkera modelár ![]() Príspevkov: 1138 Moje modely Poslať správu |
S pánom Kapuscinským objavená diagnóza. Skrútené krídlo... dnes to snáď opravím.. |
||
Avion modelár ![]() Príspevkov: 36 Moje modely Poslať správu |
Tak to už teda asi nevytrimujes . |
||
veka modelár ![]() Príspevkov: 901 Moje modely Poslať správu |
... dozvedel sa ako ma urobit kontrolu geometrie kridla a sucasne ako urobit napravu, ked zisti ze kridlo je nevhodne skrutene. Najprv musi odstranit pozitiv na konci praveho kridla a potom sa mozeme zacat bavit o trimovani. Jednoducho povedane, model si musi zalietat uz na stole v dielni a na letisku pomocou trimrov urobi len kozmeticke upravy trajektorie letu. ![]() veka |
||
Avion modelár ![]() Príspevkov: 36 Moje modely Poslať správu |
Ale no, veď to trimovanie som myslel ako žart ![]() |
||
veka modelár ![]() Príspevkov: 901 Moje modely Poslať správu |
... ty ano, ale chlapcisko nie. A potom je z toho vyvaleny, ked model s trimom na dorazu leti kam chce a neposlucha ho. Ale je celkom ucenlivy,casom nazbiera skusenosti , tak to snad zvladne. ![]() veka |