autor | správa |
ripovic modelár Príspevkov: 144 Moje modely Poslať správu |
Zdravim vas. Prosim skusenejsich o radu. V aute mam jednosmerny regulator LRP A.I. runner reverse V2- http://modelhobby.sk/elektronicke-regulatory-otacek/lrp-ai-runner-reverse-version-2-regultor-100-vodotsn-106450. Zatial jazdim len na NI-MH bateriu. Myslite ze zvladne 2S LI-POL bez ujmy? Motor je tam S10 Twister High Speed Motor 23.500rpm jednosmerny. Nikde na nete som nenasiel ci to dlhodobo prezije alebo nie. Zatial vdaka. |
IL-2 modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
Ak si tam mal 7,2 V NiMh tak 7,4 V LiPol to zvládne v pohode. Akurát neviem, či tam máš LiPo cut-off, keďže ten odkaz nefunguje. Ak nie, budeš potrebovať pípák. Ale vydrží to určite. |
ripovic modelár Príspevkov: 144 Moje modely Poslať správu |
Cut-off nema, ale pipak je za par korun. Len ma postrasilo ze napajanie regulatora je od 4,8 do 7,4 volta, ze ked to bude na hrane ci ho to nebude dlhodobym pouzivanim zatazovat. Ale vdaka. |
tomiQe modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Pohoda kontroluj teplotu motora regulatora a kup pipak |
ripovic modelár Príspevkov: 144 Moje modely Poslať správu |
Tak po cca. 10 minutach dost ostrej jazdy na li-polke sa mi motor ani reg. nezdal teplejsi ako na ni-mhacke. Da sa povedat ze to iste. Vdaka... |
Ďusi modelár Príspevkov: 134 Moje modely Poslať správu |
Autor: Ďusi
Správa zaslaná: 15. 11. 2014 o 21:04
Používaj regler na Lipol bez obáv, ak nejazdíš na čas, tak pri sebemenšom poklese výkonu auta zastav a vymeň baterku. Čím salbší motor a menší odber, tým pozornejšie to sleduj. Pri aute s veľkým odberom skôr zbadáš, že baterka už potrebuje vymeniť. |