Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
lucky
modelár

Príspevkov: 232

Moje modely
Poslať správu
Autor: lucky Správa zaslaná: 10. 1. 2011 o 20:31
Zdravým

Máte niekto skúsenosti s týmito regulátormi??? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=12191
Ked som si iho objednával vypadali celkm odolne, no ked mi prišiel a mám to v rukách vypadá celkom dobre no kábliky k motoru sú na môj vkus trochu tenké aby zniesli taký prúd. Asi sa budú hodne hriať. To by ma až tak netrápilo, ak to nieje celé dimenzované podobne.
Bydlisko: Valaská Belá ( 39 rokov )
mior
modelár

Príspevkov: 165

Moje modely
Poslať správu
Autor: mior Správa zaslaná: 10. 1. 2011 o 21:27
Nezúfaj. Mám regulátor na 130 Ampérov a sú tam tiež pomerne tenké kábliky.
Keď zvážim, že aj medzi batériou a štartérom v skutočnom aute tečie počas štartovania prúd okolo 100 Ampérov, a aký priemer majú tie káble, tak je to na zamyslenie.

Nemusíš sa báť, neprepália sa. Len keby si z rovnakých vodičov urobil príliš dlhé prívody, tak by na nich bol významnejší úbytok napätia a motor by nedosahoval taký výkon.
Bydlisko: NovéMesto nad Váhom
lucky
modelár

Príspevkov: 232

Moje modely
Poslať správu
Autor: lucky Správa zaslaná: 10. 1. 2011 o 21:41
Jasne poznam to, ale v aute ten velky prud tecie iba kratkodobo. A v tomto pripade to moze byt aj trvali stav. A ako elektrikar nie som velmi nadseny z horucich kablov. som zvyknuty vykonove veci trosku predimenzovat. predsa len teplo = strata. a netrapia ma tie kable, ale ak su rovnako riesene aj vykonove prvky v regulatore (tranzistory na hrane svojich moznost), tak mam obavy pustat ho na plny vykon vykon. kable su to posledne co ma trapi. ide mi o prevedenie ako celok.
Bydlisko: Valaská Belá ( 39 rokov )
olisoft
modelár

Príspevkov: 321

Moje modely
Poslať správu
Autor: olisoft Správa zaslaná: 10. 1. 2011 o 23:26
Na cinske regle sa vseobecne doporucuje nepouzivat na maximum uvadzane v parametroch. Ideal je tak 3/4 zatazenia.
Tie kabliky byvaju tenke, ake zrovna cinanko mal po ruke. Na druhej strane v lietadle su skoro idealne chladene, takze znesu omnoho vacsiu prudovu zatazitelnost (na rozdiel od dimenzovania kabelaze napriklad v bytoch a pod).
Bydlisko: PN ( 50 rokov )
lucky
modelár

Príspevkov: 232

Moje modely
Poslať správu
Autor: lucky Správa zaslaná: 11. 1. 2011 o 09:08
Je mi jasne ze od toho nemozem cakat zazraky ved je to len china. chcel som len vediet ci ich niekto tu na fore nepozna a nema s nimi skusenost ci uz zlu alebo dobru.
Bydlisko: Valaská Belá ( 39 rokov )
stefanraab1
modelár

Príspevkov: 2

Moje modely
Poslať správu
Autor: stefanraab1 Správa zaslaná: 2. 2. 2011 o 05:12
Ja som mal reglér Turnigy 40A s BEC na CX-450 a bol slabý,keď som lietal osmičky na druhú batériu bez prestávky-viac minútovej,natvrdo mi odstavil šťavu,vrtuľník spadol zo 6 metrovej výšky. Dal som tam originál reglér na CX450 50A,musel som ho aj nastavit s vysielačom. No neviem výsledok,pretože ešte stále čakám na náhradné diely.
Bydlisko: Rožňava
Patrik747
modelár

Príspevkov: 3

Moje modely
Poslať správu
Autor: Patrik747 Správa zaslaná: 6. 8. 2020 o 13:18
Zdravim nenajde sa niekomu doma prijímač Turnigy
Bydlisko: Banská Štiavnica ( 29 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 131 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 7 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: pf1960,