autor | správa | |
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
Ak by bolo skutocne deklarovane C a viac nabijacich cyklov, rovnake vybijacie krivky a pod., uz by sa toho iste chytilo viac vyrobcov resp. predajcov. Takze mam pochybnosti. Ved uvidime... |
|
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Autor: benko
Správa zaslaná: 3. 6. 2012 o 13:19
Tie P-Ion majú trochu iné napäťové charakteristiky, pri plnom nabití majú 4,17V. Podľa výrobcu nevybuchnú a nezapália sa ako normálne Lipo. Skladovanie doma teda žiadny problém, pád a poškodenie tiež nespôsobí požiar (vraj, zatiaľ sme to neskúšali). Kamoš lieta 4900ky v Gobline a 3200ky v Protose, pričom skúšal tie menšie aj v Gobline. Nabíja ich pri 3C až 4C za 12-18 minút, bez balancéra, až na 4,20V lebo jeho nabíjačka nevie zastať na 4,17. Spravil vyše 60 letov, napätie drží stále super. Aj keď sú len 20C, podľa jeho skúseností zvládajú aj dlhodobé tvrdé lietanie. P-Ion 4800: http://www.youtube.com/watch?v=if7ZlUnP7O8&hd=1 log z tohto letu: http://www.rc-heli-fan.org/a123-konionx-lifepo4-f168/p-ion-zellen-im-200-zyklen-test-t88168-150.html#p1390065 P-Ion 3200: http://www.youtube.com/watch?v=zjBzNQrarRk&hd=1 Onedlho sa začnú predávať 3900mah, majú mať 660g hmotnosť. |