Výrobca: | |
Rozpätie: | 2000 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | EPP |
Motor: | |
ID Modelu: AM1105 | Zobrazenia: 6937 | Pridané: 17. 12. 2011 o 16:08 | Autor: Michal Kalina
Autor | Správa | |
renovatioo modelár Príspevkov: 7 Moje modely Poslať správu |
mam nieco podobne ASW 17 tiez mi to trosku vadi ako si spominal po vypnuti motoru to trati dost rychlo rychlost chcelo by to aby to bolo tazsie lenze ako to vyriesit ani moc nevim .. je to EPP ani nahrievat to no ale lieta super |
|
Juro27 modelár Príspevkov: 409 Moje modely Poslať správu |
tiez mi to trosku vadi ako si spominal po vypnuti motoru to trati dost rychlo rychlost chcelo by to aby to bolo tazsie lenze ako to vyriesit ani moc nevim Prajem príjemný deň. |
|
Michal Kalina modelár Príspevkov: 270 Moje modely Poslať správu |
.. ako som písal, urobím poťah na celé lietadlo, niekde tu na fóre je popísaný aj postup, tak podľa toho, najskór všetko oblepiť sklenou páskou a potom na to natiahnuť fóliu, čo som počítal, malo by to hodiť cca 450g ... a to už je OK |
|
ludicek modelár Príspevkov: 590 Moje modely Poslať správu |
Myslím že ťažší aku to porieši. Ja som dal do cessny o 100g ťažší aku /samozrejme s vyšším C/ a lieta to lepšie a plachtí to lepšie, rovnako ako aj Beta 1400 lietala lepšie s 2600mAh baterkou ako s 1300mAh, aj fox 1800 lieta lepšie s 2600mAh baterkou ako s 1800mAh. Zbytočne vylepšovať EPP poťahmi. |
|
salamander modelár Príspevkov: 338 Moje modely Poslať správu |
Olepovanie páskou neodporúčam, olepil som Radiana Pro aj Foxa 2300 a rýchlo som to zhodil, nechal som iba nábežku krídla a výškovky, spodok trupu a konce krídiel proti oderu na asfalt. Páskou stúpne moc váha a 200 gr. naviac zaťaží éro a nevládze stúpať. Treba si kúpiť Foxa 2300, ten lieta ako stíhačka motor má 300 wat a s pôvodnou váhou 1350 gr docela dobre stúpa ľahšie robí lopingy a podobne srandičky. Éro ktoré ma krídla ako lopaty na uhlie je na termiku, nie na rýchle lietanie, radian pro je to samé. Treba dať vačšiu baterku ktorá má aspoň 200 gr napr. turnigy 2200 a hneď je éro zaťažené. |
|
Michal Kalina modelár Príspevkov: 270 Moje modely Poslať správu |
... tak tam nabijem NiMH baterku 5000 mAH, tá má 263g, tak to bude OK .... jediná škoda, že má len 7.2V a ja potrebujem tých 11.1V |
|
Michal Kalina modelár Príspevkov: 270 Moje modely Poslať správu |
... dneskajší let, ďalší pád, teda druhý, od kedy ho mám, prasknutá motor. prepážka, deformovaná kabína, ... .. čím by sa dala vystužiť kabína, aby sa tak nedeformovala pri prudšom pristátí?? |
|
Guardian78 modelár Príspevkov: 167 Moje modely Poslať správu |
Ako tak čítam, že prasknutá motor.prepážka a zdeformovanie kabíny... to si ho musel pekne zapikovať... Pri takychto pristatiach ti asi nepomôže (môj názor ) "vystuženie" kabíny... Jedine pristavať "šetrnejšie" ... |
|
Michal Kalina modelár Príspevkov: 270 Moje modely Poslať správu |
.. ono tá prepážka bola načatá po prvom páde, vtedy to padlo asi z 7 metrov a prasklo to o zem poriadne, teraz som bol asi pol metra nad zemou a výškovku som potlačil opačným smerom, takže som to pichol do zeme ... a tak . |
|
Guardian78 modelár Príspevkov: 167 Moje modely Poslať správu |
no pekne ale to je šťastie že tento EPPčko je vďačný na opravy, a kamaráti sa vynikajúco s Purex-om Ja som mal ASWčko, ako prvý model, a ten sa lepil po každom dni tam je už škrupina s purexu napiesto EPP |
|
Michal Kalina modelár Príspevkov: 270 Moje modely Poslať správu |
.. tak ja purex nepoužívam, ja som kamarát s EPOXY 1300 alebo Duvilax BD-20, na tomto lietadle je zatiaľ len ten duvilax, ale ešte EPP v spoji neprasklo, praskok predok trupu asi 1cm od predošlého spoja |
|
Dag22 modelár Príspevkov: 9 Moje modely Poslať správu |
zdravim chlapci. mam rovnake lietadlo ale od ineho vyrobcu - Scorpio A200. po poskladani som si vsimol drobne nepresnosti co sa prejavilo aj pri letovych vlastnostiach. zadne kridlo bolo oproti prednemu pootocene o par stupnov co sposobovalo pri stupani zaroven zatacanie lietadla. chybu som vyriesil tak ze som zadne kridlo v stojane pdoprel aby sa vyrovnalo nechal som to az pokial som nesiel znovu lietat. chyba bola odstranena ale nakolko bol silny vietor tak som mal nehodu - zlomeny list vrtule, prave kridlo na polovicu a zadne tiez. zlepil som to sekundovym lepidlom+aktivator. momenlane mam nasledovny problem: zadne kridlo je opat pootocene a zaroven nieje rovnobezne s prednym kridlom co sposobuje neustale zatacanie modelu do jednej strany skusal som to vykorigovat aj s nastavenim smerovky ale vysledok bol takmer mizivy. vedeli by ste mi poradit ako by sa dala takato deformacia vyrovnat a zlepsit tak letove vlastnosti? |
|
Bumpy_SK modelár Príspevkov: 1301 Moje modely Poslať správu |
prekrut to, nahrej fenom, vyvar vo vode... myslim, ze staci opatrne prekrutit. |
|
Dag22 modelár Príspevkov: 9 Moje modely Poslať správu |
vdaka za radu. mam z pertinaxu vyrobeny stojan (foto pridam) ked ho polozim na stol tak je mozne kridlo podlozit a vyrovnat ho podla predneho kridla horsie to bude s tou rovnobeznostou. skusim sa s tym pohrat fotky a vsledok pridam neskorsie. vdaka zdravim. zatial som to zatazil.necham to par dni nech sa to vyrovna a potom sa pohram s tou rovnobeznostou. |
|
miskoking modelár Príspevkov: 114 Moje modely Poslať správu |
mám presne to iste lietadlo scorpio,a ja mám taký problém že mi stále ťahá hore,,ako keby zadne krídla boli iohnute do dola ,čím to potom ide hore,zadné maju byt zarovno s prednými? |