Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca:
Rozpätie: 0 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Autá - elektrické
Dĺžka: 0 mm
Materiál:
Motor:
Popis

Zaklad slash 4x4 platinum

tunning:

traxxas:
- predny naraznik stampede
- osvetlenie stampede
- ochrana tlmicov predna + zadna
- CVD poloosi predne + zadne

losi:
- drziak kridla losi8
- hlinikova paka serva

rpm:
- veze tlmicov predne + zadne

STRC:
- hlinikove naboje 12mm
- hlinikovy servo saver

Tekno RC - heavy duty stredovy kardan

King headz:
- hlinikova prepazka motora s velkym loziskom
- hlinikova vlozka loziska

Jconcepts
- karoseria bajr
- kridlo finisher

Savox Servo 1211 SG vodeodolne

Kolesa Proline badlands 2.8

ID Modelu: AM6672 | Zobrazenia: 6512 | Pridané: 30. 1. 2016 o 21:11 | Autor: marekk

Autor Správa
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 30. 1. 2016 o 21:24
Tak moj novy "projekt" zalozeny na slashovy, prerabka na nieco viac off-road.

Po skusenostiach s revom uz som vedel ze aby som bol s traxxas autom spokojny treba ho trochu potunit. Asi najdolezitejsia vec ktora sa oplati vymenit je hlinikova prepazka motora od king headz v ktorej je aj vacsie lozisko. Toto lozisko je hlavne lozisko celeho stredoveho kardanu a prevodovky , original traxxas prepazka ho ma naozaj poddimenzovane. Tak istio motor upevneny o plastovy diel znacne pruzil a mohol sa hybat. Co nebolo zrovna najlepsie kedze sa tym meni rozostup medzi pastrokom na motore a hlavnym ozubenym kolesom. Na hliniku sa ani nepohne. Dalsi dolezity diel je vlozka loziska ktora je standardne plastova a pri zadrhnuti tohto maleho loziska v prepazke sa vlozka roztavi, Platinum ma uz hlinikovu co som nevedel a objednal king headz, ale aj tak vlozka od king headz ma mensiu volu ako ta traxxas, co nico mu neuskodi.


Tak isto vola v povodnom plastovom servo saveri a pake serva bola giganticka. Po vymene serva za savox s kovovymi prevodmi , paky a servosavera za hlinikovy je to uz OK. Original servo je velmi pomale. 1211 je co do sily a rychlosti presne co sem treba a naviac je plne vodeodolne. S hlinikovymi dielmi sa vola vyrazne znizila. Na forach som nasiel ze nieje vhodne menit vsetky diely za hlinikove lebo potom sa v samotnom servo saveri posuva hlinik po hliniku, co same o sebe dost drhne a velmi rychlo sa tam zacnu robit piliny co servo saver uplne zasekne. Takze hlavne rameno ktore ide smerom k servu treba nechat original plastove. Vole to nezvacsi a funkcnost je 100% kedze pojde plast na hlinik.


Poloosi som rovno vymenil za cvd od traxxas, na original plastovych sa velmi rychlo zadrhne tisic hran a lahko sa dolamu. CVD su oproti tomu takmer neznicitelne. Nieje vsak vhodne ich pouzivat s RPM ramenymi ktore svoju neznicitelnost dosahuju tym ze su pruzne, potom sa stava ze sa CVDcka pri vacsej havarke mozu ohnut, lepsie je ked sa zlomi oiginal tuhe rameno za 5€. Stredovy kardan som vymenil za pevnejsi tunnigovy "dog bone" Tekno RC


Po tom co som videl aka je makka veza tlmica a ako sa to cele hybe aj pri prepruzovani tlmicov zostal som fakt zaskoceny. Na reve boli absoutne tuhe, dal som tam RPM ktore su pevnejsie ale stale su trochu pruzne co je pri narazoch potrebne aby vstrebali energiu. Chcel som dat povodne od SRTC hlinikove ale tie sa akurat ohnu a este poskodia cele puzdro diferaku z ktoreho vytrhnu sroby. Takze hlinikove jedine ak je upgradnuty na hlinik aj cely domcek diferaku.

Na reve som odskusal takmer vsetky kolesa od proline a siel uz na istotu do toho najlepsieho tj badlands. Su od nich vacsie kolesa a niektore aj lepsie vyzeraju ale ziadne nema taky grip a zaroven nizku hmotnost, takze najmenej zatazuju cely pohon a zaroven maju najnizsiu rotacnu hmotu co sa pozitivne prejavi pri akceleraci aj brzdeni.


Zadny diferak bol len namazany , naplnil som ho 30k olejom ako predny a zaroven som ho upgradol na heavy duty verziu ktora je na XO1, vsetky prevody su totozne, zmeni sa len puzdro spidera(z reva) a do neho este pride kovova vlozka (tiez ta ista co na reve) takze tycka na ktorej su prevody nieje potom len v drazke v plaste.

Tlmice boli preplnene olejom, zadne nebolo mozne ani stlacit nadoraz. Boli naplnene uplne vysunute. Treba ich zavriet ked je oska tak do polovice zasunuta.

Kridlo je pribastlene k zadnej vezi pomocou drziaka z losi8.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
bado
modelár

Príspevkov: 1333

Moje modely
Poslať správu
Autor: bado Správa zaslaná: 30. 1. 2016 o 21:56
Paraaada,mas to super porobene a tiez chcem kupit tie pro-line bandlads na e-revo
Bydlisko: Samorin ( 41 rokov )
PupiDupi
modelár

Príspevkov: 440

Moje modely
Poslať správu
Autor: PupiDupi Správa zaslaná: 30. 1. 2016 o 22:13
No pekne Marecku Zase si sa netrocharil
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
Mato123
modelár

Príspevkov: 110

Moje modely
Poslať správu
Autor: Mato123 Správa zaslaná: 1. 2. 2016 o 21:14
Paradne to vyzera
( 21 rokov )
corp
modelár

Príspevkov: 671

Moje modely
Poslať správu
Autor: corp Správa zaslaná: 2. 2. 2016 o 09:59
Uz vcera som to cital, skvele Marek, ako vzdy ...ale Revo z neho nebude ale mozem povedat, ze z toho co som videl ake je, tak keby Revo neexistovalo, tak mam isto slasha platinum
Bydlisko: Bratislava ( 37 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 2. 2. 2016 o 10:56
Dik , chcel som prave nieco trochu mensie a lahsie a tento slash to splna na 100%. Inak bol som prekvapeny , diferaky su rovnake ako v reve/summite, co potvrdzuje ze v reve su poddimenzovane. Platinum verzia sa oplati urcite, minimalne koli tlmicom GTR vs stock je dost rozdiel. Idem este ladit podvozok, do tlmicov dam varaible damping kit ktory som mal aj v reve a bol som spokojny http://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/traxxas-variable-damping-kit-gtr-shocks-tra5461/p25835 , zrychli sa tym rebound tlmica pri zachovani kompresie, co je na offroad super. Len treba prevrat otvory na potrebny priemer a doladit to spravnym olejom.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
Joshua884488
modelár

Príspevkov: 68

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joshua884488 Správa zaslaná: 3. 2. 2016 o 16:04
kde si kupil tie puzdra na tlmiče (ochranu) ?
Bydlisko: Bratislava ( 38 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 3. 2. 2016 o 16:58
http://www.dustymotors.com/shop/shroud-covers-by-model/ je to taky elasticky navlek. Davaju to k bordel krytu. Kedysi to predavali aj samostanbe, teraz to tam nevidim. Na spodku tlmica to mam este stiahnute rychlopaskou, lebo to lozko pruziny je zo spodu dierovane.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
Joshua884488
modelár

Príspevkov: 68

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joshua884488 Správa zaslaná: 3. 2. 2016 o 21:02
marekk:
http://www.dustymotors.com/shop/shroud-covers-by-model/ je to taky elasticky navlek. Davaju to k bordel krytu. Kedysi to predavali aj samostanbe, teraz to tam nevidim. Na spodku tlmica to mam este stiahnute rychlopaskou, lebo to lozko pruziny je zo spodu dierovane.



ok diky moc
Bydlisko: Bratislava ( 38 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 5. 2. 2016 o 18:12
Pridal som trochu agresivnejsie polepy na karoseriu.
Vyberal som aj nove baterie a po skusenostiach som sa nakoniec vykaslal na cinske nanotechy(hlavne ked sa jedna relativne nova a-spec pri nabijani nafukla tak na 3nasobok bez zjavnej priciny) a siel do kvalitnejsich Gens Ace http://www.gensace.de/car-lipo/hardcase-lipo/gens-ace-6500mah-7-4v-50c-2s1p-hardcase-lipo-battery-10.html . Zohnal som ich so zlavou v podstate za cenu cinskych takze nebolo o com. Rozdiel je hlavne v konfiguracii ktora je2s1p , miesto standardnych cinskych 2s2p. V com vidim jeden z dovodov preco sa nanotechy zacnu skoro nafukovat. Tie 2 clanky na paralernej vetve su balancovane spolu a aj ked sa casom zrovnaju tak pri nabijani moze kludne byt jeden na 4,25V a druhy na 4,15V. A ten prebijany si to pomaly odnasa.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
Turnigy
modelár

Príspevkov: 400

Moje modely
Poslať správu
Autor: Turnigy Správa zaslaná: 8. 2. 2016 o 10:19
Vysvetli mi ako môžu mať 2 paralelne spojené články rozdielne napätie
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 26 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 3. 7. 2018 o 20:34
Tak po dlhsej dobe upgrade slasha:
- Kombo castle mamba X + motor 3800kv
- diely z X01 , tehlice s vacsimi loziskami, hrubsie 6mm konce CVD poloosi, 17mm naboje.
- proline 2.8 disky na 17mm naboje + badlands gumy

Konce poloosi maju 6mm miesto povodnych 5mm co sa nezda vela ale je to zasadny rozdiel v odolnosti a pevnosti, problem spominany tu https://www.rcportal.sk/problem-s-truggy-ft11538-1#post303102 . Loziska 6x12 su tiez o cosi odolnejsie ako 5x11. Naboje z X01 maju poistny srob spredu ktory zabezpeci eliminovanie akej kolvek vole na naboji.
RPM vyraba na mambu x sikovnu klietku priamo pre slash lcg aj s uchytom vypinaca.



Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
BoroX
modelár

Príspevkov: 288

Moje modely
Poslať správu
Autor: BoroX Správa zaslaná: 6. 7. 2018 o 21:22
vyzerá to super
Bydlisko: Bratislava ( 62 rokov )
Taurus84
modelár

Príspevkov: 331

Moje modely
Poslať správu
Autor: Taurus84 Správa zaslaná: 7. 7. 2018 o 09:28
Ten motor je 1410 séria? Neuvažoval si aj nad 1406?
Bydlisko: Malinovo ( 40 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 9. 7. 2018 o 01:35
@Taurus84 hej je to 1410. Nad 1406 som neuvazoval , maju len vyssie kv a niesu vhodne na 3kilovu 4x4 buginu. Povodny v slashi mal 3500kv a toto je idealna a aj odporucana nahrada co do kv aj vykonu. Oproti 1406 je motor o kusok dlhsi ale hlavne ma o 0.4 palca dlhsi rotor. Takze je podstatne vykonnejsi.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 543 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 6 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: lveselovsky,