autor | správa | ||
hasanuel modelár Príspevkov: 307 Moje modely Poslať správu |
Šak preto, ešte že tak ináč ..... vyzval by som ťa na praktické skúšky..... aký je rozdiel dostať po jelite mojou 28" vrtulou a tvojou...koho by to viac bolelo . Ja som hned na začiatku pochopil o čo ti ide, že 4T je niečo celkom iné a saito je medzi motormi značka a konečne sa ti dostal do ruky porádny motor ktorý sa dá naladiť a je naň spolah.Alcohol metylicus dodnes používam pre moju 26 ročnú babičku Enyu 1,6. Na 20 °/o nitra beží aj pri mínus 11°C jak pila. Ostatné motory čo som mal sú už dávno v ....Ale nenechávaj sa moc dlho unášať a poriadne prečítaj prevádzkové podmienky a hlavne dobu, po ktorej treba robiť údržbu. Zameraj sa hlavne na ventily. On ti tú starostlivosť určite oplatí. Prajem vela nalietaných hodín. |
||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Ano mám ho v tej Cessne ako píšeš,ja tam mám 13ccm. Chodí to fantasticky a ten zvúúúúúúúúk. Lahoda pre uši. |
||
hasanuel modelár Príspevkov: 307 Moje modely Poslať správu |
...ej ty kujón, že si mi ešte nedal ani na pol uška počúvnut.... |
||
pepepe11 modelár Príspevkov: 185 Moje modely Poslať správu |
No mňa vystrie ... Ja mám 11,5 s prižhavovaním mňaaaam Pozri:
odkaz na Youtube Akurát, že už ten motor nieje v tomto lietadle, ale v inom...od BH |
||
zoom modelár Príspevkov: 498 Moje modely Poslať správu |
hasanuel ako je to s tymi ventilmi viem ze su tam a to je vetko.co sa tyka udrzby je treba ventily vycistit a nastavit alebo co? |
||
pepepe11 modelár Príspevkov: 185 Moje modely Poslať správu |
Autor: pepepe11
Správa zaslaná: 9. 11. 2010 o 08:33
Po určitom čase (ubehnutých hodinách ) podľa návodu výrobcu je treba ventily nastaviť. |
||