Výrobca: | Durafly |
Rozpätie: | 1100 mm |
Hmotnosť: | 1200 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické |
Dĺžka: | 920 mm |
Materiál: | EPO |
Motor: | 770kV |
ID Modelu: AM7251 | Zobrazenia: 2597 | Pridané: 25. 7. 2016 o 15:41 | Autor: Peposan
Autor | Správa | |
dusan33 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Pekne ero. |
|
marianmacek modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
Ahoj, budeš nad mieru spokojný, mám ho tiež. prajem pekný večer Marián Macek |
|
Peposan modelár Príspevkov: 241 Moje modely Poslať správu |
Toto je model pri ktorom mi naskakuje husia koža. Na 4s to letí až moc rýchlo na mňa. Prebytok výkonu, prekrásne veľmi realistické obraty. Tá kamufláž je úplne na figu, je až príliš účinná. Keď je šero tak si musím dávať pozor v akej polohe som, ale našťastie sú tam polohové svetlá. Podvozok je veľmi úzky a treba opatrne na pristátie a najlepšie na tri body to je pri tomto stroji najväčšia výzva. |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
|
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Akú to má mierku ? Opýtaj sa P.Hakla lieta so spitom a je to hrozná mrcha pri vytratení rýchlosti sa to bez problémov zrýpe do vývrtky Robo má Henkla 111 s eliptickým krídlom a je to tiež nevyspytateľné treba sa s tým naučiť lietať no ..... |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
S Petrem jsme jiz vedli rec ... toz proto nejdrive prubnu jak to lita a pak budu, nebo nebudu formovat. veka |
|
misisko modelár Príspevkov: 536 Moje modely Poslať správu |
Tak veru. Spit je krasne a elegantne ero no treba s nim vediet narabat. Pri dodrzani par zasad pri lietani vsak nieje problem. Podla toho co pises vies ktore vlastnosti myslim . Hold stihacky z wwII su take. Drzim palce a prajem vela vela uspesnych letov. Ja chystam mojmu spitu tuto zimu kompletnu GO vsak si zasluzi po skoro 5 rokoch aktivnej sluzby. |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
Maly Mustos ,nebo Aarzenal co vyrabim se chova podobne. Oba prudkym pritazenim urvu klidne i pri rychlosti 150km/h. Poresil jsem to snizenim maximalni vychylky na vyskovce na cca 5-6st(pozn. sterbina mezi stabilizatorem a vyskovym kormidlem je utesnena) . Puvodni vychylka cca 8-10st byla o nervy a eroplan .... hlavne pri pristanich ci utazenych premetech na rychlosti. Vychylku jsem zmensoval tak dlouho, nez eroplan prestal smerove vybocovat pri prudkem vybrani stremhlaveho letu. Pak se z nej stala normalni poletucha ,kterou pouzivam cca 10 let bez vetsich psychickych problemu pri pilotazi. A obratnost? Myslim ze velice slusna , viz videa.... https://www.rcportal.sk/veka-u232/videa . Toz neco podobneho musim dosahnout taky u Spitoucha. veka |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
|
|
palo-lm modelár Príspevkov: 138 Moje modely Poslať správu |