Autor | Správa |
kubisk modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
ako vyrabaš karoserie ? |
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Popis stavby a postup je vidieť na popise a obrázkoch mojich modelov . |
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Všetky moje modely sú natierané ručne štetcami od O po l4. farbami Humbrol alebo Revell. Výhoda je v tom,že aj po poškodení po rokoch je ľahká oprava lebo farby sú v predaji a čísla to je presný odtieň |
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
|
BOravec modelár Príspevkov: 577 Moje modely Poslať správu |
Pekne, pekne, len tak ďalej. |
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
|
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
|
peterzak37 modelár Príspevkov: 2635 Moje modely Poslať správu |
Vyzera to velmi dobre |
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
mna len tak napadlo, ci by nebolo lepsie aby sa natacala predna a zadna naprava |
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Máš pravdu ale komplikovalo by mi to zapojenie a na originále je to tak |
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
moze byt, to som nezistoval |
BOravec modelár Príspevkov: 577 Moje modely Poslať správu |
|
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
preto som pisal, ze 1. a 3. natacacia naprava riesi tento problem, lebo sa nastavia rovnako ak su napravy rovnako vzdialene. ale ked idu 1. a 2. natacacia, treba vypocitavat ze ktora sa ako nataca v pomere k 1. naprave, tak nejak ako to Boravec nakreslil |
StefanAbel modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Páni ďakujem ale ja mám spojovačky pred nápravou v smere jazdy a obrázok je opačne čo s tým ?? |
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
Otázka je či budeš riadiť jediným servom obe nápravy, a pouziješ prepakovanie, alebo budeš riadiť každú nápravu zvlášť servom. V prvom prípade môžeš zladiť pomer dĺžkovych rozdielov pák medzi nápravami navzájom. V druhom by si dal len na páke serva na bližšiu alebo vzdialenejšiu dieru. V oboch prípadoch myslím že bude rozdiel aj to či spojovačku na prednej a strednej naprave umiestniš bližšie k osi zvislého čapu, alebo ďalej. Všetko vieš asi najlepšie nastavovať na pekne pohrabanom piesku a pri vytočenom volante. Proste uvidíš ci tlačí pred sebou, alebo ci sa niektorá náprava len nevlečie ako chromé nohy... |