Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
koreko
modelár

Príspevkov: 106

Moje modely
Poslať správu
Autor: koreko Správa zaslaná: 4. 12. 2018 o 19:25
Zdravim Vas pani modelari,chcem sa vratit do minulosti a postavit si tento vetron,mal som ho postaveny ako chlapec,no nebolo to nic moc,nebolli este take skusenosti,bol to proste vrak tak akurat na zakurenie,ale k veci:poprosim Vas o radu,chcem ho pohanat motorom osadenym na pylone,poradte aky motor pouzit?ci ako ho vyosit?nemam s vetronmi moc skusenost,takze vopred dakujem za rady
Bydlisko: Martin
PeePo
modelár

Príspevkov: 1037

Moje modely
Poslať správu
Autor: PeePo Správa zaslaná: 5. 12. 2018 o 07:55
Hodil by sa sem aspon fotka plánu alebo scan. Alebo aspon predpokladavá váha a rozmery.
Bydlisko: Trenčín ( 34 rokov )
macil
modelár

Príspevkov: 1093

Moje modely
Poslať správu
Autor: macil Správa zaslaná: 5. 12. 2018 o 13:56
Bydlisko: KE - Furča
koreko
modelár

Príspevkov: 106

Moje modely
Poslať správu
Autor: koreko Správa zaslaná: 5. 12. 2018 o 14:26
rozpetie 2000 mm,dlzka 1135 mm a priblizna vaha 1200 gr
Bydlisko: Martin
Fasciman
modelár

Príspevkov: 914

Moje modely
Poslať správu
Autor: Fasciman Správa zaslaná: 10. 1. 2019 o 14:22
Ahoj. Čo Ťa vedie k tomu, že chceš pohon na pylone a nie v špici ?
Bydlisko: Banská Bystrica ( 53 rokov )
1polo1
modelár

Príspevkov: 82

Moje modely
Poslať správu
Autor: 1polo1 Správa zaslaná: 10. 1. 2019 o 15:59
Nostalgia ?
Bydlisko: Brezno ( 61 rokov )
Fasciman
modelár

Príspevkov: 914

Moje modely
Poslať správu
Autor: Fasciman Správa zaslaná: 11. 1. 2019 o 19:58


Všimni si, miesto tej veľkej plochej batérie 4,5 V to je ako váha malého streďaka + sklopky, s regulátorom.

A miesto prijímača Gama - hmotnostná náhrada 2 alebo 3 článkom LiPo, cca 1600 mAh.

A servá pod krídla, cca ako bol ten elektromotor čo navýjal niť na hriadeľ.

A nebude treba dovažovať, aj ťažisko zachováš.

Ak by si to dal na pylon, tak by ťažisko nemuselo vyjsť správne aj keby si natlačil batérie, prijímač a servá úplne dopredu. A to nehovorím o dlhých silových kábloch, zhoršenej aerodynamike, nemožnosti použitia sklopky a limitácii rozmerov pevnej vrtule.



Model určite postavíš do letovky cca 900 gramov. Odporúčam motorizácie motormi Ray G2 C2836 850 kV alebo 1120 kV. A v špici s chladením cez turbokužeľ.

V roku 70 bolo všetko vybavenie brutál ťažké. Preto si Čížek mohol dovoliť taký mohutný chvost. Pri súčasných možnostiach už len natlačiť všetko dopredu do špice. A čumák by som pri stavbe ešte aj "natiahol" cca 2 až 3 cm dopredu. Nech to máš v pohode vyvážené a nemusíš voziť olovo vpredu.

Motor v špici by som vyosil min. 3 stupne dole a 2 doprava.
Bydlisko: Banská Bystrica ( 53 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 867 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 0 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: