autor | správa |
koreko modelár Príspevkov: 106 Moje modely Poslať správu |
Zdravim Vas pani modelari,chcem sa vratit do minulosti a postavit si tento vetron,mal som ho postaveny ako chlapec,no nebolo to nic moc,nebolli este take skusenosti,bol to proste vrak tak akurat na zakurenie,ale k veci:poprosim Vas o radu,chcem ho pohanat motorom osadenym na pylone,poradte aky motor pouzit?ci ako ho vyosit?nemam s vetronmi moc skusenost,takze vopred dakujem za rady |
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Hodil by sa sem aspon fotka plánu alebo scan. Alebo aspon predpokladavá váha a rozmery. |
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
|
koreko modelár Príspevkov: 106 Moje modely Poslať správu |
rozpetie 2000 mm,dlzka 1135 mm a priblizna vaha 1200 gr |
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Ahoj. Čo Ťa vedie k tomu, že chceš pohon na pylone a nie v špici ? |
1polo1 modelár Príspevkov: 82 Moje modely Poslať správu |
Nostalgia ? |
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Autor: Fasciman
Správa zaslaná: 11. 1. 2019 o 19:58
Všimni si, miesto tej veľkej plochej batérie 4,5 V to je ako váha malého streďaka + sklopky, s regulátorom. A miesto prijímača Gama - hmotnostná náhrada 2 alebo 3 článkom LiPo, cca 1600 mAh. A servá pod krídla, cca ako bol ten elektromotor čo navýjal niť na hriadeľ. A nebude treba dovažovať, aj ťažisko zachováš. Ak by si to dal na pylon, tak by ťažisko nemuselo vyjsť správne aj keby si natlačil batérie, prijímač a servá úplne dopredu. A to nehovorím o dlhých silových kábloch, zhoršenej aerodynamike, nemožnosti použitia sklopky a limitácii rozmerov pevnej vrtule. Model určite postavíš do letovky cca 900 gramov. Odporúčam motorizácie motormi Ray G2 C2836 850 kV alebo 1120 kV. A v špici s chladením cez turbokužeľ. V roku 70 bolo všetko vybavenie brutál ťažké. Preto si Čížek mohol dovoliť taký mohutný chvost. Pri súčasných možnostiach už len natlačiť všetko dopredu do špice. A čumák by som pri stavbe ešte aj "natiahol" cca 2 až 3 cm dopredu. Nech to máš v pohode vyvážené a nemusíš voziť olovo vpredu. Motor v špici by som vyosil min. 3 stupne dole a 2 doprava. |