Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca:
Rozpätie: 0 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - žhaviace
Dĺžka: 0 mm
Materiál:
Motor:
Popis

No konecne je to tu pokne pocasie ale aj moj novy model sukhoi 29 s od sebarta.
rozpetie 154cm
dlzka 154cm
plocha 51,6dm
vaha 2450g
motor SAITO 4takt 82B 13,4cm.
serva FUTABA 3152 digi
palivo 10%nito
s modelom som spravil zatial iba 3 starty ale splnily sa moje ocakavania model je velmi obratny poslusny ma velmi velku klzavost ktoru som odcenil hlavne ked mi zhasol motor.pekne som doplachtil az na drahu bez straty rychlosti.v nozakoch sa drzi velmi dobre. motor treba este jemne doladit ale zatiel som velmi spokojny a ten zvuk je nadherny.pokial budem premislat nad kupou dalsieho modelu tak jedine od SEB ART:zatial naj. v mojich rukach."netvrdim ze ostatne su zle!!!no ale take znacky ako su CMP,BLACK HORSE a pod nikdy viac.

ID Modelu: AM500 | Zobrazenia: 6457 | Pridané: 10. 10. 2010 o 10:14 | Autor: zoom

1 2
Autor Správa
cibalko
modelár

Príspevkov: 362

Moje modely
Poslať správu
Autor: cibalko Správa zaslaná: 24. 11. 2010 o 21:17
Samozrejme, ze to nemozes porovnavat s originalom. Ale oproti elektru ma ten benzin hodne lepsi zvuk. Isto by som do makety, mozno aj väcsej polomakety elektro nedaval. Ale samozrejme je to len moj nazor. Inac preco si dal do tej Jak-55 elektro? Oplati sa ti to, co sa tyka bateriek? Niekde si pisal, uz si nepamätam kde, ze si dal za batery pack 9000Sk. Ja mam tiez niektore modely elektro, ale baterky LiPol 3S s max. kapacitou 2500mAh, takze tie az take drahe neboli. Mne sa ale v konecnom dosledku viac pacia spalovaky. Raz to naladim a uz s tym nic nemusim robit. Ked dolietam, natankujem, a frcim dalej. To nabijanie bateriek ma moc "nebavi".
Bydlisko: Žilina
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 24. 11. 2010 o 21:41
Do Jaka
cibalko:
Inac preco si dal do tej Jak-55 elektro? Oplati sa ti to, co sa tyka bateriek? Niekde si pisal, uz si nepamätam kde, ze si dal za batery pack 9000Sk.

Do Jaka som dal preto elektriku, lebo s elektrikou je akrobacia iná liga. Na rozdiel od spalováku máš možnosť širokej škály vrtúľ, okamžite reaguje na páku plynu, nikdy nechcípne vo vise, model je vždy čistý, aj po troch sezónach ak s ním nehavaruješ vyzerá ako nový, lieta relatívne potichu. Doba nabijania je 25 minút. Keď lietame traja, tak už čakáš nabitý kým prídeš na radu...
A za akumulátor Hyperion 10S 4000 som dal 190€. Keby to bola čína tak 120€.
*********
Do dvojmetrového akrobata fakt ťažký, smradľavý a ukvičaný spalovák nepatrí
*********
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
AdamW
team RCPortál

Príspevkov: 968

Moje modely
Poslať správu
Autor: AdamW Správa zaslaná: 28. 11. 2010 o 00:19
lv:
3Dm4St3R:
TO je ale SAITO 4takt.
to je iná paráda.

no do špáratkoletu od Sebartu by som sa tam bál dať hociktorý spalovací motor.

Ani do žiadneho malého špáratkoletu akéhokoľvek výrobcu včetne PA, že Peppy


to su anti spalovacie modely (zatial ) ... do toho by benzin pchal len blazen

elektro 4ever
Bydlisko: Bratislava ( 30 rokov )
RCRiso
modelár

Príspevkov: 35

Moje modely
Poslať správu
Autor: RCRiso Správa zaslaná: 20. 5. 2012 o 12:43
Ja by som na modely od ebart do 2m pouzival iba elektriny lebo to sa vam zachvylu rosipe zo spalovakom to su iba sparatka.
Bydlisko: Pezinok ( 25 rokov )
Viktorr
modelár

Príspevkov: 37

Moje modely
Poslať správu
Autor: Viktorr Správa zaslaná: 5. 6. 2012 o 18:33
plány podla ktorých by sa to dalo spraviť k tomu niesu ???
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 762 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 5 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: