Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca:
Rozpätie: 0 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Autá - elektrické
Dĺžka: 0 mm
Materiál:
Motor:
Popis

Summit / E-revo hybrid:
- tekin rx8 gen + T8 2000kv gen2
- zamykatelne diffy
- 2 rychlostna prevodovka
- 90mm progressive 2 vahadla.
- proline Badlands pneu
- servo riadenia savox 1270tg

ID Modelu: AM3464 | Zobrazenia: 8033 | Pridané: 13. 10. 2013 o 16:40 | Autor: marekk

1 2
Autor Správa
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 13. 10. 2013 o 16:40
Konecne som dokoncil prestavbu summita na Sumrevo. Zostali mu uzamkatelne diferencialy a 2 stupnova prevodovka. Pridal som progresive 2 vahadla a pohral s tlmicmi. Pohon je tekin RX8 + T8 motor gen2 . Mal som motor gen1 , ktory vsak siel na reklamaciu a dostal som gen2. tekin hovori ze ma plynulejsi chod hlavne v nizsich otackach a menje sa hreje - povedal by som ze neklamu.
Povodne som jazdil s velkymi trencher X koleasmi. Aj ked su super, nemyslim si ze kolesa tejto velkosti ( rovnako ako big joe , masher a dalsie.) su vhodne na sasi e-reva. Teda ak ho nemate na pomalu jazdu po tazkom terene. Na blbnutie vyssou rychlostou su podla mna prilis velke a tazke. Motor sa s nimi podstatne viac hreje, zatazuju viac cely pohon(polosi , dify) a auto s nimi nieje take zive.
Teraz som nahodil Proline Badlands a je to zatial asi naj pneu co som mal. Bal som sa ze budu uzke ale je to OK grip vyborny, stuple funguju. Shockwave sa smykaju urcite viac.
Este cakam dodavku variable damping kitu do tlmicov, vdaka ktoremu bude rebound takmer 2x rychlejsi ako kompresia. Teraz mam olej 55wt a dost tvrde pruziny a aj tak sa tlmice vracaju pomaly. Tento VDK v zahranici vsetci chvalia tak som zvedavy.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
danco
modelár

Príspevkov: 17

Moje modely
Poslať správu
Autor: danco Správa zaslaná: 13. 10. 2013 o 17:22
Pekné autíčko
MCi1
modelár

Príspevkov: 415

Moje modely
Poslať správu
Autor: MCi1 Správa zaslaná: 13. 10. 2013 o 17:52
marekk, vyzera to super! rad si to pozriem na zivo co je to za mackopsa odkial si bral kolesa a kasnu?
ps. porovnanie s cistokrvnym e-revom ta neminie
Bydlisko: Bratislava ( 45 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 13. 10. 2013 o 21:44
dik, uz kupujem vsetko len z amain.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
tomiQe
modelár

Príspevkov: 1068

Moje modely
Poslať správu
Autor: tomiQe Správa zaslaná: 13. 10. 2013 o 21:54
Si nakoniec spokojný s tým tekinom?reklamačka v pohode?skúšal si porovnať výkon s mm2?
Bydlisko: košice ( 26 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 13. 10. 2013 o 23:07
Ja som s nim aj bol spokojny. Vo vseobecnosti je povazovany(hlavne gen 2) za spolahlivejsi a kultivovanejsi ako MM. Na zahranicnych forach je kopec staznosti na zhorene MM (hlavne mm2), novsie tekin minimalne. Reklamacia trvala sice mesiac ale dostal so komplet nove kombo, reklamovalo sa v anglicku.
V com bol problem neviem, to sa mi nevyjadrili. Par minut pred tym nez zacalo esc hlasit skrat sa mi zdalo ze motor nejak slabo taha, zistil ze sa mi roztrhol jeden kablik v senzorovom konektore(robil som stale pokusy s a bez a nejak som ho poskodil) a motor koli tomu strasne "klepal" pri rozbehu. Tak som este pobehal par minut tusim bez senzoroveho kabla a esc zahlasilo skrat. Resetol som ESC pridal plyn a zadymilo aj ESC a znova zahlasilo skrat. Ked som odpojil motor, ESC nabehlo normalne, ale prestalo vydavat zvuky. Takze mozno som znicil motor aj ESC, aj ked neviem.

Jazdil som len s MM1 v reve. S tekinom mam pocit je rozbeh plynulejsi (nielen koli senzoru), celkoco lepsie davkovatelny. Ale porovname najblizsie ked pojdeme jazdit, lebo to moze byt len subjektivny pocit.

Co viem urcite ze s badlandami sa motor gen2 podstane menej hreje. Dnes som nameral max 50 stupnov. S gen1 a trencheX to bolo casto aj cez 80. Takze mozno mal ten povodny motor nejaky problem a bola len otazka casu kedy odide.

BEC v RX8 gen 2 ma 7A a je super. S povodnym reglom evx2 pri kazdom zatoceni diody v naraznikoch dost poblikavali. S tymto nic, takze bez problemov sa da nan zapojit vykonne servo riadenia. Planujem Hitec 7950.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
tomiQe
modelár

Príspevkov: 1068

Moje modely
Poslať správu
Autor: tomiQe Správa zaslaná: 14. 10. 2013 o 06:35
To že sa dačo pokazilo to neva Hlavne je to že tekin ma support ktory ti zreklamuje regulator a motor v pohode ...gen 2 je ešte lepšia než gen 1 to je iste máš tam aj data loggin aj nove nastavenia takže to nieje len biely case...
Bydlisko: košice ( 26 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 14. 10. 2013 o 09:45
ESC som mal gen2. A z reklamacie mi prisiel aj gen 2 motor. Nj rozmyslam ze kupim hotwire aby som mohol stahovat data, dokaze to monitorovat aj pokles napatia na baterii, tym velmi lahko zistis co su zac baterie resp ci su este OK. Zla bateria resp bateria ktora nedokaze davat dost prudu(makke packy) bude mat graf poklesu napatia ako tatry.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
tomiQe
modelár

Príspevkov: 1068

Moje modely
Poslať správu
Autor: tomiQe Správa zaslaná: 14. 10. 2013 o 14:56
Hotwire je dobrá investícia datalogging je fakt "dziva" funkcia ...take veci nesu na každom regulátore...máš tam aj jednoduchšie nastavenie parametrov keď ta nebavi to robiť cez ledky na esc...(stale lepšie než to robiť cez vysielačku :-P)

Predtým sa na dataligging použivaly niake krabicčky ale nebolo to zabudovane v regulatore a stálo to cca 70€ takže je škoda to nevyužiť.
Bydlisko: košice ( 26 rokov )
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 14. 10. 2013 o 15:10
No cez HW dokazes nastovat rozsirene veci niektorych poloziek. Podla mna je nastavovanie cez ledky brutalne rychle a pohodlne. Nieje to jak na traxxas vysielacke ze musis pocitat kolko krat blikne ledka. na ESC je to v podstate 7 bodovy display. Je to krasne citatlene a lahko nastavitelne priamo v terene. Takze za mna je nastavovanie cez ledky pohodlnejsie ako pripajat to nesutale k PC ked fine tunujes.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
tomiQe
modelár

Príspevkov: 1068

Moje modely
Poslať správu
Autor: tomiQe Správa zaslaná: 14. 10. 2013 o 15:40
Tiež si myslím na lrp esc máš ledky zobereš manual za minutku maš nastavene čo chceš len treba zo sebou nostiť navod lebo neviem naspamäť všetky nastavenia...
Bydlisko: košice ( 26 rokov )
traxxas-mato
modelár

Príspevkov: 60

Moje modely
Poslať správu
Autor: traxxas-mato Správa zaslaná: 20. 10. 2013 o 12:18
Kde si kupil tie kola prosim ta? a co ta vysli?
Bydlisko: Bratislava ( 35 rokov )
Lukmil
modelár

Príspevkov: 859

Moje modely
Poslať správu
Autor: Lukmil Správa zaslaná: 20. 10. 2013 o 12:31
traxxas-mato:
Kde si kupil tie kola prosim ta? a co ta vysli?

Ja som ich kupoval tu : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_1142/products_id/217639/n/Pro-Line-Badlands-38-Tire-w-Desperado-17mm-1-2-Offset-MT-Wheel-Black-2
Jazdim na nich celu sezonu a su vynikajuce .
Bydlisko: Sereď
marekk
modelár

Príspevkov: 634

Moje modely
Poslať správu
Autor: marekk Správa zaslaná: 22. 1. 2014 o 22:42
Upgradol som par originalnych veci:

- Servo riadenia za Savox 1270 - 35kg, 0,11s , povodne serva mali spolu 18kg a stale sa pretahovali. Je to ozaj badatelny rozdiel hlane v rychlosti zatacania. Servo je zapojene na 7,4V cez CC BEC. Ked bolo zapojene priamo z prijmaca (napajaneho 7A tekin BECom) sposobovalo brown-outy aj na 6V. No musim este kupit Al paku serva a rameno servo savera, lebo to plastove sa ohyba.

- Kovove kardany medzi prevodovkou a diferakmi.

- Nove naboje od HPP Germany. Jedine naozaj do dokonalosti dotiahnute naboje pre revo/summit. Koniec vyheglanym kolesam po 5 minutach jazdy. Teraz vidno ake vole maju aj nove loziska, o vybehanych ani nehovorim.
Bydlisko: BA V ( 41 rokov )
gabrik8
modelár

Príspevkov: 549

Moje modely
Poslať správu
Autor: gabrik8 Správa zaslaná: 22. 1. 2014 o 23:04
Pekný upgrade. Mňa čaká niečo podobné keďže mi pár veci už na reve doslúžilo. Nové náboje, poloosi, spojka, karoséria a ďalšie badlandy tie staré už držia na dobrej vôli len premýšľam či už neísť do kovových poloosi keďže niesu až o toľko drahšie. Otázka ale je či tie plasty neznášajú lepšie skoky na tratiach? Predsa len nemajú pevnú dĺžku ako cvd poloosi.
Bydlisko: Levoča/Prešov ( 34 rokov )
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 386 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 1 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: