Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Super Flying Model
Rozpätie: 1810 mm
Hmotnosť: 3800 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 1490 mm
Materiál: balza,preglejka
Motor: TGY-SK3-50/55-430Kv
Popis

Dalsi prirastok do hangaru o modeli sa pise ze /Super Stick 120 je model pre zabavnu nenarocnu akrobaciu/ akrobaciu nelietam takze pre mna bude vhodne . Nic ine nemoze byt len elektro, model je lahky a 6S 1600W asi pohode bude stacit.
Motor: TGY SK3 50/55 430Kv
ESC: HK bluserie 85A
Bat: TGY 6S 20C 5000ma/h
Vrtula: APC thin elektro 16/8

Edit: 2018.11.23
Zmena pohonu, predsa to bude benzin mot. Mintor 22ccm.
Napajanie serv a zapalovanie mot. LiFe
Vrtula: Fiala 17x8 7500rpm
Kill switch /opto/

ID Modelu: AM9189 | Zobrazenia: 4810 | Pridané: 7. 11. 2018 o 21:47 | Autor: laos

Autor Správa
destelant
modelár

Príspevkov: 917

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 8. 11. 2018 o 11:41
Si ja Laci, pekny Stick... Dufam ze ho budem niekedy aj vidiet v reale...
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 8. 11. 2018 o 20:52
destelant:
Si ja Laci, pekny Stick... Dufam ze ho budem niekedy aj vidiet v reale...

Ahoj Alex, Stick aj mne sa paci a ked prezije zalet
a este ten cas kym sa stretneme na letisku tak je
nadej ze ho uvidis v reale .
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 23. 11. 2018 o 18:08
Zmena pohonu:
Zmena pohonu, predsa to bude benzin mot. mintor 22ccm.
Napajanie serv a zapalovanie mot. LiFe /zvlast/
Vrtula: Fiala 17x8 7500RPM
Vaha s plnym nadrzom 3900g.
Kill switch /opto/



Vyrobca neviem ako to myslel s tym podvozkom musel som
vyrobit novy. Lesteny bude az po uspesneho zaletu.

destelant
modelár

Príspevkov: 917

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 23. 11. 2018 o 18:58
Takze benzin... Budeme skusat aerovlek ?
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 24. 11. 2018 o 15:23
destelant:
Takze benzin... Budeme skusat aerovlek ?

Alex s tym vlekanim je 1 hacik Stick nema vlecny hacik



Stick uz je zalietany, dalsi model so sumernym profilom kridla ktory
prekvapivo dobre lieta aj pri malom rychlosti /netancuje, nepada po kridle/.
Video zatial len o motor 2 mi naraz neide
https://www.youtube.com/watch?v=B_3XZ-xQ_qs
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 5. 12. 2018 o 20:54
Dnes bol pekne pocasie na lietanie trosku fukalo na zaciatku aspon som vedel
otestovat stabilitu /bezchybne/ motor slape perfektne len som nemal zase
kameramana, tak fotak na strechu auta.
https://www.youtube.com/watch?v=04323ij0JFQ&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3WnRD9UKdhLnnUMnfG-AhweMIh_h4LoGfFO0at6UjtjlugPrw3RVDSO5M
miromi
modelár

Príspevkov: 39

Moje modely
Poslať správu
Autor: miromi Správa zaslaná: 4. 11. 2019 o 17:09
Zdravím páni. Môžete sa podeliť o skúsenisti?
Obstaral som si tohto sticka. Rozhodol som sa pre elektropohon turnigy SK3 5055-430KV. Momentálne riešim silu serv a uchytenie motora. Výrobca odporúča servá o hmotnosti 45 g. Budú stačiť servá s momentom 5,2 kgcm (HS-5485HB alebo D485HW), alebo je potrebné namontovať silnejšie servá?
Na motor stačí použiť dištančné stĺpiky o dĺžke 50 mm, aby som vyvážil model baterkou o hmotnosti 800 - 850 g tak, aby táto nebola "nacapená" až na motorovej prepážke, alebo budem potrebovať stĺpiky dlhšie?
Vďaka za rady.
Bydlisko: Jaslovské Bohunice
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 5. 11. 2019 o 10:00
miromi:
Zdravím páni. Môžete sa podeliť o skúsenisti?
Obstaral som si tohto sticka. Rozhodol som sa pre elektropohon turnigy SK3 5055-430KV. Momentálne riešim silu serv a uchytenie motora. Výrobca odporúča servá o hmotnosti 45 g. Budú stačiť servá s momentom 5,2 kgcm (HS-5485HB alebo D485HW), alebo je potrebné namontovať silnejšie servá?
Na motor stačí použiť dištančné stĺpiky o dĺžke 50 mm, aby som vyvážil model baterkou o hmotnosti 800 - 850 g tak, aby táto nebola "nacapená" až na motorovej prepážke, alebo budem potrebovať stĺpiky dlhšie?
Vďaka za rady.

U mna motor od prepazky 68mm.

Serva pouzivam HK 15138 zatial bez problemov. Serva co si vybral podla mna budu dobre.

Baterka od prepazky je 65mm.


Vyska podvozku s kolesom je 225mm. Neviem aky podvozok si dostal ale ja som musel spravit novy aby som mohol pouzit vrtulu 17 palcovu.
Novy podvozok mam tazsi 80g oproti originalu. Baterky pouzivam od 730g do 915g a vsetky 65mm od prepazky u mna ten rozdiel vo vahe ma zanedbatelny vplyv na tazisko.
Tazisko mam nastavene na 115mm tazisko odporucam nastavit presne tazkym cumakom / u mna / nelieta dobre.
Tie udaje su cerstve lebo Stick je zase elektro lebo nedaleko od letiska su rodinne domy a uz mi dali najavo ze som hlucny.
miromi
modelár

Príspevkov: 39

Moje modely
Poslať správu
Autor: miromi Správa zaslaná: 5. 11. 2019 o 17:09
Vďaka za vyčerpávajúce informácie a názorné obrázky. Keďže motor predsadený o 68 mm robí aero ťažké na predok, ostanem pri 50 mm, prípadne to doladím nejakou podložkou 5 mm. Podvozok dodaný výrobcom je vysoký 15 cm (noha s nasadeným kolesom). Preto budem vyrábať nový podvozok. Pri výške podvozka 21 cm ( zasa noha s kolesom, trup v letovej polohe) sa bude aj 17 palcová vrtuľa točiť 6,5 cm nad terénom, čo by mohla byť dostatočná rezerva. Ak nie, budem mať nakosenú trávu pre zajace.
Bydlisko: Jaslovské Bohunice
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 5. 11. 2019 o 17:48
miromi:
Vďaka za vyčerpávajúce informácie a názorné obrázky. Keďže motor predsadený o 68 mm robí aero ťažké na predok, ostanem pri 50 mm, prípadne to doladím nejakou podložkou 5 mm. Podvozok dodaný výrobcom je vysoký 15 cm (noha s nasadeným kolesom). Preto budem vyrábať nový podvozok. Pri výške podvozka 21 cm ( zasa noha s kolesom, trup v letovej polohe) sa bude aj 17 palcová vrtuľa točiť 6,5 cm nad terénom, čo by mohla byť dostatočná rezerva. Ak nie, budem mať nakosenú trávu pre zajace.

Asi zle som sa vyjadril u mna motor 68mm od prepazky a bat. 65mm vtedy tazisko je presne na 115mm a nie je tazky na predok. Len som
chcel naznacit ze ked bat posuniem dopredu aby bol tazsi na predok nelieta dobre. Nie je vylucene ze ked ostanes pri 50mm a budes
pouzivat tazsie serva ze baterka bude stacit na vyvazenie.
miromi
modelár

Príspevkov: 39

Moje modely
Poslať správu
Autor: miromi Správa zaslaná: 5. 11. 2019 o 19:49
Manuál od lietadla hovorí, že ťažisko je 119 mm od nábežnej hrany krídla, preto som vyhodnotil, že je ťažké na predok. Keďže servá Hitec sú ťažšie od HK 15138 a všetky sú za ťažiskom (na chvoste na dlhej páke), tak budem motor musieť posunúť dopredu. 60 mm by malo stačiť.
Vyššie píšeš : "Baterky pouzivam od 730g do 915g a vsetky 65mm od prepazky u mna ten rozdiel vo vahe ma zanedbatelny vplyv na tazisko." Rozdiel skoro 200g je dosť veľký, aby to neovplyvnilo ťažisko. Odporúčam pohrať sa s vyvážením a nájsť presnejšie polohy pre baterky. Lietadlo získa na obratnosti okolo priečnej osi a bude lepšie reagovať na výškovku. Aj posunutie ťažiska na 119 mm tomu pomôže.
Bydlisko: Jaslovské Bohunice
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 15. 9. 2023 o 15:07
Stick lieta zase elektro a dostal nové servá Hitec.
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 889 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 2 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: