Výrobca: | Hangar 9 |
Rozpätie: | 1657 mm |
Hmotnosť: | 4500 g |
Kategória: | Lietadla - benzinové |
Dĺžka: | 1410 mm |
Materiál: | balza, preglejka oracover |
Motor: | RCGF 20ccm |
ID Modelu: AM8298 | Zobrazenia: 3759 | Pridané: 25. 8. 2017 o 22:55 | Autor: Mariano
Autor | Správa | |
misisko modelár Príspevkov: 536 Moje modely Poslať správu |
Krasny. Aj moj tak kedisy vyzeral. Dakedy si spolu dame let na Iliji. |
|
Mariano modelár Príspevkov: 49 Moje modely Poslať správu |
Uz sa tesim |
|
tomas14 modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Pekný model s krásnymi tvarmi. Prajem, nech dlho lieta. |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Ahoj, vidím že máš 1600mm Spitfire. Je to nádherné lietadlo. Tiež som si objednal Spitfire v tejto veľkosti a teším sa ne neho. Chcel by som sa ťa opýtať na pristávanie do trávy. Ako sa ten model chová, je to jednoduché, predvídateľné, alebo sa treba veľmi snažiť? Koľko ti odpustí? Na letové vlastnosti sa pýtať nebudem, tie si spomenul už v popise Dík |
|
Mariano modelár Príspevkov: 49 Moje modely Poslať správu |
Ahoj, musel som tam dať 10kilove podvozky a namontovat ich dosikma, aby smerovali pred tazisko, inak sa to prekoprcovalo, takto to nema ziaden problem pristavanie je v pohode, pri starte trosku treba tahat vyskovku, a ide do strany, tak treba aj so smerovkou pracovat, ale nie je to nic strasne, proste klasika warbird vidno to aj na tej fotke, ako su dopredu Takze oproti tomu velkemu mustangu co mam, je to hracka tam plati aj co sa tvrdilo o skutocnom, ze: "Lady in the air, but bitch on the ground." |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Dík, za info. Ešte ťa trochu pootravujem keď mi dovolíš. Toto je moj prvý warbird a prvé lietadlo s takouto veľkosťou a takouto váhou. Do teraz som lietal max. rozpätie 1300mm s max hmotnosťou 1500g. Spitfire čo som kúpil má 1600mm a cca 3,8kg. Je to iná káva a mám pred tým celkom vážny rešpekt. Pred tým ako vzlietnem, mal by som vedieť o nejakých potenciálnych špecialitkách takéhoto modelu? Prípadne čomu sa mám vyvarovať, alebo na čo si dať pozor.....? Bude mi stačiť na pristátie futbalové ihrisko? S tým veľkým Mustangom je to komplikovanejšie ako s menším Spitfirom? |
|
Mariano modelár Príspevkov: 49 Moje modely Poslať správu |
Ale niet sa čoho báť Spitfire je vďaka elipsovitému krídlu stabilnejší ako napr. Mustang v tomoto rozpätí, letové vlastnosti vôbec nie sú záludné. Nejaké špecifiká nemá, je to klasický dolnoplošník, takže ak si doteraz s dolnoplošníkom nelietal, tak to bude trošku iné, ale rýchlo si zvykneš. dôležité je držať ho na rýchlosti, aj pri vzlete ho hneď neťahať, ale až keď naberie rýchlosť, takisto treba dávať pozor v zákrutách, dolnoplošníky na pomalších rýchlostiach môžu prepadnúť po krídle. Ja lietam na 100metrovej dráhe, ale aj na polovičnej by sa dalo v pohode, hore to ide tak z 15 metrov, na sadnutie trošku dlhšiu dráhu treba. Ja štartujem na polovičných klapkách a pristávam na plných. Mustang je rozprávka, ono platí, že čím väčšie lietadlo, tým lepšie letí takže je to v podstate jednoduchšie vo vzduchu, aj to m taký maketový prejav, na zemi to je trošku zložitešie, ale dá sa zvládnuť |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem veľmi pekne |