autor | správa | |
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Konkretne pri tomto..čím väčšie číslo,tým je guma tvrdšia a tým pádom je to ostrejšie na riadenie..( ide to hneď za kniplom) |
|
Abig modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
ďakujem, |
|
copilotek modelár Príspevkov: 384 Moje modely Poslať správu |
|
|
olix modelár Príspevkov: 50 Moje modely Poslať správu |
Zdravím, vie mi niekto poradiť na akú frekvenciu možem nastaviť na Tail servo savox SH-0262MG niekde píšu 250Hz inde 333Hz. |
|
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
zdravim poradi mi niekto aky je rozdiel medzi tymito T 700kami....http://www.flying-hobby.com/shop/trex700-700e-dfc-kit-c-3_191_410.html |
|
savo modelár Príspevkov: 731 Moje modely Poslať správu |
zdravim poradi mi niekto aky je rozdiel medzi tymito T 700kami....http://www.flying-hobby.com/shop/trex700-700e-dfc-kit-c-3_191_410.html |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
|
|
miroga modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
Ak ste ešte nezachytili, chystá sa nová 450-ka - T-Rex 450L, bude na 6s baterku a točiť bude 360mm listy http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CTISiJK8izw |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
Kto ma doma tieto ocka? http://www.benovoletadylka.cz/600-700-dfc-tahla-h60251-p-1482.html potreboval by som 1ks, mam objednane budu az cez tyzden... komu sa chce ale cakat dakujem |
|
marecek modelár Príspevkov: 800 Moje modely Poslať správu |
JAAAAAAAAAAAAA |
|
buro252 modelár Príspevkov: 257 Moje modely Poslať správu |
to je ozaj pekna masinka |
|
copilotek modelár Príspevkov: 384 Moje modely Poslať správu |
nové riešenie? http://www.rcmania.hk/article-1209-1.html |
|
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
Zdravim, pred par tyzdnami som si kupil set T-rex 550E DFC super combo. Aj ked je to moj prvy vrtulnik, ktory bolo potrebne postavit, stavba bola bezproblemova i ked ma zarazilo, ze az ked som mal uz postavenu celu kostru tak trebalo podla manualu vmontovat motor, a tak som musel znova odmontovat podvozok a spodny diel ramu. Ale ok. Nakolko popri praci nestiham chodit casto polietat (aj preto ze je teraz skoro tma), stihol som snim 5 krat polietat (aj to som viac nastavoval ako lietal ) a vsimol som si, ze nastavenie kriviek plynu a náklonu listov (pitch) v zmysle návodu spôsobuje pri prepinani modov (normal/stunt), ze helina vzdy poskoci alebo poklesne. Preco tomu tak je v podstate rozumiem a viem, ze to mozem vyriesit upravenim kriviek pre normal mod. Co by ma vsak zaujmalo je, ze niektory si zvyknu nastavit linearnu krivku plynu pre normal mod napr, 0-75-75-75-75 a pitch napr 31 41 50 75 100 (takto to odporucal ktosi na jednom zahranicnom fore). Je lepsie to mat nastavene takto, alebo si mam radsej len upravit plyn/pitch krivky tak aby to pri prepnuti az tak neposkakovalo? Co je podla vas lepsie? PS.: pri linearnom plyne je lepsie mat napr. 0-75-75-75-75 alebo napr. 0-40-75-75-75? Dakujem |
|
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Načo ti je normál mód ? 550E DFC Combo má Talon regulátor, ktorý má mať dobrý jemný rozbeh, takze jediný dôvod pri elektro vrtulniku používať normál na rozbiehanie motora v tvojom prípade odpadá. |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
To znamená aby si si nastavil krivku plynu rovnu napr. 75-75-75-75-75 a vrtulnik budes zapinat pri aktivovanom vypinaci autorotacie/hold. Ak budes chcet vrtulnik roztocit iba vypnes spinac autorotacie a heli sa Ti roztoci a lietas. Druhu polohu si nastavis na plyn 2. Ale mozes mat aj normal kazdy ma svoje zvyky. Rozbehnes na normale na polovicu a prepnes tak Ti prida iba z 50% na 75%. Krivku kolektivu si daj na vsetky letove rezimy rovnaku 0-25-50-75-100. Normal potom 0-25-50-75-100. Nikdy som nepochopil preco robi Align v manualoch taky chaos iba pomota ludi a ja som nevidel podla toho niekoho aj lietat. |