autor | správa |
tomolpho modelár Príspevkov: 227 Moje modely Poslať správu |
enroute Berg alebo Axial xr10 by schovali summit do vrecka takze crawlerom by som ho ani nenazyval a asi aj radoffroad potvrdi ze ho skor vyuziva ako monster. Inak s tymi cenami isiel v akuse riadne hore. Len tak zo zvedavosti som porovnal zopar modelov zo skymodel.sk . Summit je v Akus o 140e drahsi , E-revo brushless dokonca o 170e drahsie |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
jednoznacne summit nie je crawler a zasadny rozdiel medzi uvedenymi autami a summitom je, ze tie maju tuhe napravy (od toho sa odvijaju dalsie rozdiely), nakolko su dedikovane pre trial a summit je monster... faktom je, ze tvrdenie, ze by summita schovali do vrecka je trochu zavadzajuce, totiz ak sa bavime o rockcrawlingu, tam ano, ale vidim to takto Summit je univerzalne auto a aj ked nie je urcene na trial, urcite dosiahne v triale lepsie vysledky ako tieto crawlery pri baja, alebo skokoch atd, tym chcem povedat, ze jeho vlastnosti, vypracovanie, systemy a vychytavky su omnoho univerzalnejsie a pokial nie som zanieteny trialista, potom vyuzitelnost summita je omnoho vyzsia, podotykam, ze pri spravnom nastaveni, je aj summit velmi slusny crawler, ale chce to uz iste skusenosti ako nastavit podvozok, geometrie, pruzenie, tlmenie atd, samozrejme pre preladeni mozem uhanat vysokymi rychlostami na baja, skakat atd, crawlery taketo moznosti nemaju, su to skratka specialy |
krsny11 modelár Príspevkov: 272 Moje modely Poslať správu |
Modely Summit 2012 ale netuším aký rozdiel tam je okrem kabín........ http://www.monsterhopups.de/product_info.php?products_id=16041 |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
no, tie foto su tak mizerne, ze nevidno vela, ale myslim, ze ani v kabine rozdiel nie je, akurat samolepky, alebo lakovanie, na oficialnych strankach traxxas som nenasiel ohladne summita nic nove, ani tieto farby... teda ak neratam nejake duralove doplnky eloxovane na zeleno /aj to nie som si isty, ci je to na summit, hoci je to v jeho kategorii) |
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
Pokial viem tak kasna bude mat iny lak. Crawlerom som ho nazval preto, lebo nic ine stock od TRX nema taku priechodnost terenom. No a tie zelene doplnky su pre rustler, stampede, slash, bandit a grave diggera(monster jam replica). |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
Jasné, nevadí, len som chcel uviesť na správnu mieru, totiž pojem crawler nemá s prejazdnostou terénom až tolko spoločné vo všeobecnosti, je to pre určitý špecifický druh terénu určené... |
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
to viem ale je to tak napoly crawler, ked to ma tolko vychytavok (prevod, uzavierky) |
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
tak ma napadlo ze novy summit bude mat aj novy vysielac TQi 2.4Ghz (to si myslim, je to logicke). To bude 2.rozdiel |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
co nove to dokaze ? nechce sa mi hladat na nete dnesna prihoda :menil som poloosi na synovom summite a chystal aj svoje a konecne som rozuzlil ako je to s ich dlzkami (nevyhol som sa tomu, ze som ich 2ks menil 2x) ... neviem, ci je to vseobecne zname, ale dam to sem, kym sa pomyli niekto dalsi, totiz, nikdy sme nikde nevycitali, ktore balenie je dopredu a ktore dozadu, tak som vzdy daval podla dlzky a na balenie som si vtedy poznacil napr. : predna alebo zadna (lenze som neriesil pri vybere, ci pozeram prednu lavu alebo pravu )... ... ked som teraz menil vyberal som z nejakej poznacenej sady a hups, nepasuje (resp. som ju tam dal, ale nezdalo sa mi vysunutie, ale mam summit zdvihnuty kusook viac, tak som myslel, ze je to tym) ked som daval podobnym sposobom zadnu, ta uz vobec nepasovala, tak som zacal patrat ako to je, zrazu som prisiel na to, ze je ina nalavo a ina napravo, tak si hovorim, aha, tak balenie lavych a balenie pravych a je to koli celnym prevodom v diferencialoch vyosene do strany, preto lava a prava nie su rovnake, idem to napravit vpredu podla toho vzorca a zas nesedi kua, tak som uz fakt pouzil mozog, obratil auto hore nohami a popozeral dify a... ... fiha, takze vpredu vlavo = kratka, vzadu vlavo = dlha, vpredu vpravo = dlha, vzadu vpravo = kratka , cize dify su vyosene jeden dolava, jeden doprava a balenie su vlastne dve poloosi do kriza , balenie 5655 a 5656 snad vam to niekomu pomoze... |
dalkop modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
Tak to určite ! a chcem sa spýtať co si všetko nastavoval na aute! dik |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
No, keďže ja sa zaoberám aj skutočnými podobnymi autami, tak možno to preháňam a príliš sa v tom vrtam, ale je fakt, že nastavenom geometrie podvozku, tvrdosti tlmicov , výšky atď, dosiahnes lepšie výkony na konkretnom povrchu a jazdeni, kombinujem aj rôzne druhy prevodov, rôzne pneu, a tiež je dôležitá údržba, usetris potom na dieloch... |
dalkop modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
ako menis vysku? |
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
vahadla alebo uchytenie tej tycky na odpruzenie pri kolese |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
predovsetkym ako pise rastwo, prelozim tycku od vahadla pruzenia, na ramene na poslednu dierku (pozor tym sa zmeni aj paka na koleso a ak by si nepohol nastavovanim tvrdosti, tak zmäkne) a nasledne nastavim tvrdost podla toho co sa ide jazdit... akurat budem menit poloosi na mojom a uvazujem, ze zmenim aj zaklon zvisleho capu na zadnom kolese, mam pocit, ze homoklby budu menej namahane inak ma napadlo ako predlzit zivotnost homoklbov, ale az ked som ich osadil, sa mi to nechce rozoberat, este uvidim, totiz vyrobca si nedava s tym taku robotu, odfrezovana drazka v guli homoklbu ma uplne ostre hrany, chcelo by to zaoblit,, pretoze tie hrany likviduju priecny cap podobne, ked davam nove kolesa, zaoblim tie beadlocky zvonku to su tie cervene kruzky (alebo inej farby, podla auta), pretoze tie su origo oble len zo strany pneu, ale pri naraze napr. na obrubnik sa pneu zdeformuje tak, ze sa oprie o vonkajsiu ostru hranu toho kruzku a presekne sa... |
Radoffroad modelár Príspevkov: 69 Moje modely Poslať správu |
tak som vcera v noci prisiel na to, ze som neprisiel na to, naco su na zadnych ramenach dve polohy moznosti uchytu guli, co drzia tehlicu naboja kolesa... totiz, ked som chcel prelozit na tu prednu poziciu, tak tiahlo pruzenia sa dotyka tiahla stranovej stabilizacie... aj som skusal iny uhol zaklonu zvisleho capu, ale geometria pruzenia je potom nevhodna, tak som to dal naspat... a este som zabudol,. minule som prelozil polohu na tiahle serv riadenia na poziciu najblizsie k servu, zdalo sa mi, ze serva riadenia maju niekedy problem vytocit kolesa, ale asi je to skor sposobene kompenzatorom narazov, cize serva sa aj snazia, ale pruzina je slabsia |