Výrobca: | Rc Pilot |
Rozpätie: | 2240 mm |
Hmotnosť: | 8500 g |
Kategória: | Lietadla - benzinové |
Dĺžka: | 2000 mm |
Materiál: | Preglejka+balza |
Motor: | 56cc Turnigy 2T |
ID Modelu: AM9001 | Zobrazenia: 2440 | Pridané: 19. 7. 2018 o 23:28 | Autor: tomasfutej
Autor | Správa |
maria modelár Príspevkov: 171 Moje modely Poslať správu |
modely mas pekne ale nezaskodil bi aj nejaky popis plus nejake foto. |
tomasfutej modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
časom pridám viac foto. Neviem čo k tomu viac napísať - ak máš otázku zodpoviem |
Majko2002 modelár Príspevkov: 1003 Moje modely Poslať správu |
Chcel by som sa spýtať ze ako funguje ta vlecna a ako ju spraviť. Ďakujem |
tomasfutej modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
Nazdar, najpodstatnejšia je úprava na silnejší motor. 50-56cc je o dosť robusnejší motor a s výfukom sa už nijak nevojde do prednej preglejkovej kapotáže. Takže celú kapotáž motora je potrebné vpredu odrezať ale nie úplne. Odrež ju 10-15mm pred motorovou prepážkou. Tak ti vznikne vpredu priestor na vlepenie preglejky napr. ako mám ja 10mm 24h epoxydom. Pôvodná je pre tento motor slabá. Taktiež treba navŕtať nové diery s väčším rozostupom. Nádrž stačí 500ml do ťažiska. Na chvost som musel ešte pridať cca 200g. Pôvodný uhlíkový podvozok je dosť silný ale ma malý rázvor. Nahradil som ho širokým duralovým a pristáva sa úplne jednoducho bez hojdania zo strany na stranu aj za vetra. Ďalej treba posilniť dva kozlíky na priskrutkovanie krídla ktoré sa mi zdali tak na hrane. Ja som dal preglejku aj po stranách horného otvoru na krídla. Krídelká som rozdelil a sfunkčnil aj klapky. Oreginál máš v celku s predprípravou na rozdelenie ak chceš. Servá mám štandard AeroStar 13,5kg. Kolesá Kavan "5" palcové. Vrtuľa 22x10 Fiala. Vlečný háčik je duralový. Zo spodnej strany som epoxydom prilepil bukový hranol 25x25 na skrutky aby ho nebolo možné vylomiť. Ešte som zabudol že na jednej strane som vyrezal jedno okno fólie a nahradil ho priesvitnou. Tak je dobre vidieť ako je na tom palivo na zemi a aj za letu počas nízkeho preletu. Smerovka je pri kormidle vlepená hranolom do trupu ale predná časť je prilepená do zárezu na tupo. Posilnil som ju duralovým plechom L z oboch strán aby vlečné lanko nespravilo nejakú šarapatu so smerovkou iba pre pokoj v duši. S týmto motorom lietadlo visí na 1/3 plynu a zalieta akúkoľvek akrobaciu aj nožový let. Všetko aj vďaka polosúmernému profilu. Celkovo je model vo vzduchu veľmi poslušný a s klapkami viete lietať okolo seba nad zemou aj pomalou rýchlosťou. Plný plyn používam len na chvíľu po štarte alebo vo vleku. Lietam s ním pohodovo ale je dobré mať kedykoľvek k dispozícii poriadny prebytok výkonu. 10-15 sekúnd plného plynu kolmo hore a máte 600m - omyl opravujem 150m. |