Autor | Správa | |
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
Skúsil som to s tou páskou so sklenými vláknami na kuse odpau EPP a žehličkou. Drží to jak šlak, asi to tak spravím a s tým rezaním krídeliek ešte počkám. Ani som nepredpokladal, že s tými káblami nakoniec budem mať kopec roboty. Vedel som,že s tým bude prplačka. Keď som už s tým bol hotový a odskúšaval ako to fuguje zistil som,že káble sú kratšie, lebo pri zlučovaní do MPX 8 a odstránení servo konektorov sa ich dĺžka o dĺžku konektorov skrátila.Z trupu vyčnieval len MPX konektor bol problém ho spojiť s konektorom krídla. Aspoň,že sa mi nepodarilo popliesť káble v všetko fungovalo správne. Nakoniec som však aj tak musel káble predĺžiľ a to bola ešte väčia prplačka ako predtým / každy jeden káblik strihnuť, odblankovať, tak isto medzikus,potom každy jeden pájkovať, izolovať.../. Aspoň nabudúce budem pozornejší. |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
Bol som zvedavý koľko A-čiek ťahá tento model pri plnom výkone, keď z výroby je osadený 80 A regulátorom. Použil som merač do 200 A a 6 S 5800 mAh bateriu nabitú na 60%. Pri plnom výkone merač ukázal 84-5 A. Teraz neviem či to nechať tak, a prečo výrobca neráta s nejakou rezervou. Meral som aj na Super Jete kde je 130 A regulátor a ten na 12S bat. bral 95 A čo je podľa mňa slušne. U Hawka ktorý má 190 A regulátor to na 6S bateriu potiahol až 160 A, ale myslím, že vo vzduchu to bude niečo menej. Zaujíma ma najmä tento Viper ktorý je nový, ešte nelietal, či mám s ním ísť hore. |
|
LajkoBS modelár Príspevkov: 156 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Riško. Ked bude vonku teplo može to byť problém. |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
uvažujem nad tímto: http://www.peckamodel.sk/produkt/rc-modely-a-prislusenstvo/regulatory-otacok-a-spinace/regulatory-pre-brushless-striedave-elektromotory/pre-lietadla-a-vrtulniky/jeti/1rc23210-spin-100-pro-regulator-jeti |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
Dnes som mu konečne dovolil okúsiť pocit slobody vo vzduchu. Bol to jeho prvý let a zároveň zálet. Ten dopadol nad očakávanie veľmi dobre. Nebolo treba ťuknuť do žiadneho trimera,poslúchal perfektne každý pokyn. Pred štartom som mal obavy či nebudú problémy so vzletom,či nebude lenivý, lebo ked sme robili skúšku ťahu /tlačením do digitálnej váhy/- viď moje videa, tak dával len okolo 2300 g pri jeho váhe 3170 g. Vo vzduchu bol 3,5 minúty z toho asi polovicu išiel naplno a robil som zopár výkrutov. Po pristáti,ktoré dopadlo výborne-hladko bola baterka a regulátor len mierne zohriaty-letný /asi 35-40°C/ a kapacita baerky ešte 60%. Som nadmieru spokojný. Dodatočne dám aj video |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
||
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Risko gratulujem k záletu nech ti lieta dlho |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
dakujem |
|
marianmacek modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Riško, no super.... prajem pekný večer Marián Macek |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
dakujem |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
https://www.youtube.com/watch?v=E_gp-2drwaA lietanie pod Vysokými Tatrami |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |