autor | správa |
rc_model_junior modelár Príspevkov: 378 Moje modely Poslať správu |
dobry den este raz mam este jeden maly problem a to je to ze som si cital v navode ako nastavit volnobeh ale nejako som tomu nepochopil lebo to tam bol napisane nejakymi odb.nazvami.A tak sa vas chcem opitat ci by mi niekto nemohol napisat ako to nastavit krok za krokom.dakujem |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
ide o naozaj benzinovy motor,alebo zhavik,ktory zaciatocnici casto oznacuju ako benzinovy? a aky to je motor? posli mi manual od toho,alebo aspon daj oznacenie a skusim si ot kuknut |
rc_model_junior modelár Príspevkov: 378 Moje modely Poslať správu |
manual neviem ako by som vam mohol poslat ale mozem vam povedat ze je to ASP z objemom 5,23ccm |
rc_model_junior modelár Príspevkov: 378 Moje modely Poslať správu |
a este vam mozem povedat ale neviem ci vam to pomoze ze to jazdi na 5percent nitra. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
takze je to zhavik,nie benzin,ako som si myslel....takze,motor ma svoje nastavenie z vyroby,ak si s nim nic nerobil a nerozladil ho,malo by to byt dobre......vlastne ti staci doladit len volnobeh,ako pises....
vlastne jedinou vecou ktoru musis spravit je,ze privries prechodovu ihlu kustik-to je ta zboku.Normalne nastartuj motor,karburator daj do takej polohy,aby motor neskapinal...proste najmenej ako sa da,len aby nezdochol....ked bude kapat,kustik privri tu prechodovu ihlu /cca 1/8 otacky/ a skus ho zase viac privriet a uvidis ako pojde,ak bude skapinat,treba este privriet tu ihlu....proste postupne privieraj prechodovu ihlu a privieraj karburator,az kym ho nedas do takej polohy,ze bude otvor vo velkosti cca 1mm.Ak mas dobre naladenu hlavnu ihlu,malo by stacit ladit len touto prechodovou,ak je hlavna ihla moc otvorena,bude motor bud chlastat az napokon moze zdochnut,alebo bude zmes chudobna a tiez skape,alebo sa bude hriat ak sa ti podari naladit volnobeh taky aby motor mal v prislusnej polohe-volnobeznej aj volnobezne otacky,potom bude treba doladit maximalne a minimalne otacky tou hlavnou ihlou.... |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
neviem ci som ti s tym moc pomohol,proste treba ladit a ladit.....vsak pri motore by si mal mat papiere od neho,tak ak vies aspon daco po anglicky,alebo si to hod do google nech ti to prelozi a podla toho manualu si nastav zakladne nastavenie motora,ako tam pisu a tam bude treba uz len malo doladovat aby to slo ako ma |
peter656 modelár Príspevkov: 232 Moje modely Poslať správu |
nezbudni ze ladenie sa prevadza pri zahriatom motore ... a napis presne co chces ladit lebo mas vela moznosti ... auto je v nizkych otackach a svojvolne sa pohybuje a zas naopak auto je vo vysokych otackach na volnobehu a stoji ... tak skus dat nejaky popis |
rc_model_junior modelár Príspevkov: 378 Moje modely Poslať správu |
oki dakujem za rady nejako sa s tym pokusim pohrat |
rc_model_junior modelár Príspevkov: 378 Moje modely Poslať správu |
a je to motor na lietadle |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Autor: mAto424
Správa zaslaná: 10. 2. 2010 o 15:45
bolo mi jasne ze je to na lietadlo...predsa je to ASP motor a keby bolo na auto,tak by som ti spomenul aj dorazovy srobik na supatko karburatora.....a este k tomu co pisal Peter,zase ak je motor moc rozladeny,tak sa zahriaty neda moc ladit....skor doladovat,lebo ak je rozladeny,tak je problem ho vobec udrzat nastartovany |