Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Sapac
Rozpätie: 1160 mm
Hmotnosť: 600 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 888 mm
Materiál: polystyrén?
Motor: RAY2830/09
Popis

Po reinkarnácii, trošku sme havarovali z asi 10m do asfaltu, ale podarilo sa mi ju znovu zletuschopniť.

ID Modelu: AM2087 | Zobrazenia: 3068 | Pridané: 3. 10. 2012 o 13:27 | Autor: Jano Prsanec

Autor Správa
jozinko
modelár

Príspevkov: 238

Moje modely
Poslať správu
Autor: jozinko Správa zaslaná: 26. 12. 2012 o 14:12
Nejake video by nebolo?
Bydlisko: Bratislava ( 50 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 2. 1. 2013 o 13:35
Žiaľ, nemám natočené nič s týmto modelom. Skúsim pri najbližšom lietaní, ale teraz mám pauzu, Wilga potrebuje dráhu.
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
Paterlini
modelár

Príspevkov: 62

Moje modely
Poslať správu
Autor: Paterlini Správa zaslaná: 19. 3. 2013 o 14:16
Ako si spokojny s Wilgou a za kolko ti dosla z HK?
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 19. 3. 2013 o 17:34
Ja mám túto Wilgu 4 roky ešte z Akusu, predávala sa pod značkou Sapac. Slušný a pohľadný model, ale text o vhodnosti pre začiatočníkov by som vymazal, ten stroj už chce nejaké skúsenosti. Inak skvelá poletucha, so slušným motorom, šachta na akumulátor pustí maximálne 3S do 1200mAh, 1500ka mi tam už nevošla, ale aj tak som vcelku spokojný. Predpokladám, že z HK to bude identický model, len s inými nálepkami.
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
Paterlini
modelár

Príspevkov: 62

Moje modely
Poslať správu
Autor: Paterlini Správa zaslaná: 19. 3. 2013 o 20:16
Chcem to pre otca. Zatial ma taku hracku - nieco ako eletrolet s tlacnou vrtulou.
Za chvilu ma narodeniny, tak hladam nejake lietadlo pre neho.
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 19. 3. 2013 o 22:30
Určite by sa nenahneval, Wilga znesie aj tvrdšie zaobchádzanie, jedine potrebuje dráhu, z trávy jej to tak nejde.
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
Ajinko
modelár

Príspevkov: 6

Moje modely
Poslať správu
Autor: Ajinko Správa zaslaná: 25. 3. 2013 o 23:19
Zdravim pilotky a pilotov.
Pre starty nie je potrebna pevna draha. Wilga ide v pohode hodit z ruky na luke s vysokou travou. Je ju za co chytit pod kabinou. Ma dvojkolesovy podvozok umiestneny pekne vpredu, nevadi ako trojkolesovy u cessny. Tiez som si kupil od SAPACu komplet. Kedze sa hrial jednosmerny motor vymenil som ho za RAY CD2830/12 s regulatorom 25A. Do priestoru na dne trupu sa vmesti akumulator 3s 1300 mAh. Taha to jedna radost. Pre motor som vyrobil novy drziak motora. Z kusa plosneho spoja a 4ks sesthrannych distancnych stlpikov 15mm (obchody s elektronickymi suciastkami) som vyrobil novy drziak motora. Material plosneho spoja som ziskal ohriatim nepotrebneho kusa - vyradena doska teplovzdusnou pistolou a potom oklepat rychlo suciastky do nejakej handry
Po starte na plny plyn Wilga fici dost strmo hore. Motor ma dostatocny vykon na to vytiahnut ju z kadejakej brindy.
Kedze som mal pokrkvane nalepky na kridlach a na trupe, dal som ich dole. Vyrezal som z nich ziletkou sablony a humbrolkami takzvanym tupovanim som vymaloval trup a kridla nanovo. Zavesy kridla som spravil z pasika reklamnej folie. V reklamnej agenture mi dovolili vybrat si vhodne kusky z velkej bedne s odpadom.
Ako neduh hodnotim tuhe zavesenie kormidiel vyskovky a smerovky. Na radu inych som kuskom ziletky trocha vyrezal z velmi zlisovanej casti spoja kormidlo a jeho pohybliva cast. Pri pohybe serv kvoli odporu zavesov sa uz tak nekyve smerovka alebo vyskovka.
S uvedenym motorom RAY CD sa s Wilgou da lietat aj vykruty a let na chrbte. Zaciatocnici by to mali skusat v dost velkej vyske.
Pre lahsiu rozoznatelnost polohy modelu vo vzduchu doporucujem spodok kridiel farebne oznacit. Verim ze nebude problem zohnat trocha kriklavej farby na polystyren a polosuchym stetcom vymalovat kus konca kridla. Kto nezazil ake to je pri rychlom obrate a zmurknuti stratit orientaciu a nevediet v akej polohe model je ten neuveri. A oberat kusy modelu zo vzdialeneho stromu ako na Vianoce ozdoby..to ste asi nechceli
Kridla som natrel priesvitnym vodou rieditelnym lakom na detsky nabytok, dostali hladsi povrch. Nabeznu hranu som nepolepil paskou na zosilnenie, akosi si verim..zatial
Obe kridelka som nastavil tak ze odtokova hrana je prblizne pol milimetra hore nad odtokovou hranou kridla. Maju tak mierny negativ a pre zaciatocnika kazda stabilita dobra.
Na kolesa som nedaval kryty. Pre skutocne lietadlo maju vyznam, pre cvicny model..no nech kazdy uvazi na co ho ma. Ci na ucenie alebo na okrasu.
Tymito riadkami som chcel pomoct, ak tu niekto bude hladat uz aj inde spominane rady pre cvicne modely.
Prajem vela uspesnych pristati.
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 512 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 4 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: pepe206, StanleyP, pf1960, peterrc,