autor | správa | |
Bacigaldusan modelár Príspevkov: 53 Moje modely Poslať správu |
Zdravím chcem Vás poprosiť o radu poskladal som lietadlo osadené motor DLE20RA nádrž Kavan 350ml,nádržb mám urobenú samostatne na plnenie trubkou dolu a na odvzdušnenie trubka do hore,vyvedená hadička omotaná jednou otáčkou okolo nádrže a vyvedená dolu k podvozku. motor má vybehané cca 4 nádrže,problém je že pokial otočím model v rukách na brucho všetko v poriadku,otáčku motora sa nijeko nezmenia oproti normálnemu letu,no v momente pretočenia z brucha na normalnu polohu motor skape!!! poradte prosím |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
V prvom rade skontrolovat bimbatko v nadrzi,dalej hadicky by maly byt co najkratsie a nadrz umiestnena co najblizsie k motoru a v rovnakej vyske ako motor.Ak je toto vsetko v poriadku a predsa to robi problemi skontrolovat cerpadlo. |
|
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Ja by som to typoval na zaseknuté bimbátko....ale pri benzínovom motore by sa mali používať filtre ako do motorovej píly a nie bimbátka......eliminuje sa tým penenie benzínu a aj zabránenie vstupu vzduchu do hadičky pre karburátor....je možné že máš tvrdú hadičku v nádrži /nedostatočne ohybnú/ pre nasávanie paliva z nádrže a tá umožňuje pri pretočení lietadla nasať vzduch a keď lietadlo otočíš do pôvodnej polohy tak karburátor pre večšie množstvo vzduchu v hadičke už nestihne nasať potrebné množstvo paliva na to aby sa dokázal preklenúť cez tú bublinu...a z toho dôvodu som písal že sa pri benziňákoch nepoužívajú bimbátka ale filtre...... ja používam tento druh plastového filtra....ale keďže je plastový tak je aj ľahší a preto som ho zaťažil ešte matkou M6...... |
|
japro modelár Príspevkov: 342 Moje modely Poslať správu |
Tiež mi to pripadá tak, že sanie z nádrže nefunguje dobre (neohybná hadička). Osobne používam hadičky Tygon bez problémov a filter plstený. Ešte som za tie roky nemal problém. Syn má plstený filter vo veľkom akrobate, a tam ten filter naozaj lieta po celej nádrži, a tiež doteraz bez problémov.
Nádrž nemusí byť v rovnakej výške s motorom. Karburátory Valbro dokážu potiahnuť palivo aj z riadne utopenej nádrže. |
|
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Mne toto robil Dle30. Pomohla az vymena karburatora |
|
Bacigaldusan modelár Príspevkov: 53 Moje modely Poslať správu |
Mam plstenný filter,so zavazim, tygonovu hadičku no taku modrú, je z akro nádrže no tá sa mi nepáčila nakoĺko bola tak tenkostenná,že sa nedala upevniť. Ešte jednu vec som postrehol,že vo vyšších otáčkach cca pol plynu tento problém vóbec nieje Keď motor zhasne nieje problém s palivom, v hadičke nieje ani bublinka |
|
japro modelár Príspevkov: 342 Moje modely Poslať správu |
Autor: japro
Správa zaslaná: 3. 5. 2017 o 09:10
Tak už nezbýva nič iné, ako karbec dole, rozobrať (pozor na membránky) a vyčistiť sitko. Potom vyfúkať stlačeným vzduchom ( dobrá je hadička na fúkanie lôpt) a znovu zložiť. Pozri sa aj, či nieje povolený šróbik na klapke. !!! daj pozor na pružinku regulačnej ihly, ja som ju raz hľadal asi hodinu doma v kuchyni. Keď ju budeš mať vonku, očisti aj sedielko, do ktorého zapadá. Keď toto urobíš, určite už nebudeš mať problém. |