autor | správa |
mario1p modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
Prosim Vas potreboval by som zmenit otacky na benzinovom motre DLE 111, skusal to uz niekto? staci len posunut magnet? Dakujem za radu. |
Waldas modelár Príspevkov: 681 Moje modely Poslať správu |
co presne myslis tym zmenit otacky? Predpokladam, ze ti nejde o karburator, tiahlo a servo... |
mario1p modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
Myslel som ked pozeram na motor zpredu toci sa dolava a ja potrebujem aby sa tocil doprava. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
neviem, podľa mňa to je z mechanickeho hladiska nemozne Resp. robi sa to vobec? Ved motor je robeny tak, aby sa tocil dolava (pri pohlade zpredu), tak su aj robene sacie kanaly a vsetko ostatne. Benziny neviem ako, ale ked sa mi zhavik nahodou zacal tocit opacne (co sa stalo pri starte ked bol prechlastany), nesiel vobec dobre, do otacok uz vobec... Posunutím magnetu by to ísť mohlo, ale konštrukčne to nevidím reálne....alebo??? |
mario1p modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
Mato dakujem - upravil som moju otazku, lebo ja potrebujem tak, ze ked sa na motor pozriem spredu tak aby sa otacal doprava, totizto mam turbinu na vodu, taku co tlaci vodu vtedy ked sa toci doprava pri pohlade spredu, cize motor pootrebujem taky co ked sa na neho pozriem spredu aby sa tocil doprava. Podla mna teoreticky by to bolo mozne, keby som prestavil zapalovanie, a kanliky to neviem, preto by som bol rad, ci to uz niekto skusal, alebo ci volaky teoretik co sa vyzna v motoroch by mi neporadil. |
Turnigy modelár Príspevkov: 400 Moje modely Poslať správu |
Ak je to 2t nemal by to byť problém, akurát treba upraviť zapaľovanie aby bol správny predpal, keďže motor neodpaľuje keď je piest v hornej úvrati. S kanálmi to nemá nič spoločné - piest bude chodiť hore-dolu úplne rovnako ako predtým. |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Teoretickky je to možné pri zmene nastavenia predzápalu z druhej strany ale je tu riziko že sa ti bude povoľovať matica na vrtuli.....keď sme za mladších čias behávali na jawách 250 a bol nastavený predzápal príliš vysoko na hornú úvrať tak sa niekedy stávalo že jawka chytila spetný chod a.... vôbec tomu nič nenaznačovalo...zistili sme to až po zaradení rýchlosti a zaskočení motorky do zadu "niekedy to končilo aj nárazom do auta stojaceho za motorkárom... ......druhá možnosť zmeny otáčok je riešenie cez prevod dvomi ozubenými kolesami "jedno sa točí do ľava a druhé do prava".... |
mario1p modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
Dakujem - je to 2T je to modelrsky motor dvojvalec DLE 111a myslel som presne na ten predzapal, lebo nemozem to riesit ozubenymi kolesami. A nebude sa povolovat matice lebo to mam vyriesene na zavlacku. Tak dakujem vsetkym!! |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Keď to to spojazníš do druhej strany tak daj vedieť ako to celkove dopadlo tak či onak....bude to skúsenosť aj pre ostatných.... |
jetylo modelár Príspevkov: 1069 Moje modely Poslať správu |
Autor: jetylo
Správa zaslaná: 4. 2. 2015 o 07:46
Nezabudni to chladit. Tieto motory su stavane na nutene chladenie prudiacim vzduchom od vrtule. Ty tam vrtulu mat nebudes... |