Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Hacker
Rozpätie: 2030 mm
Hmotnosť: 5000 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 1330 mm
Materiál: balza
Motor: TGY Aerodrive SK3 50/55 430Kv
Popis

Decathlonov nikdy nie je dost, tak som tu na portali kupil dalsi.
Tento bude na kazdodenne lietanie a budem mat 1 na sviatky .
Motor TGY Aerodrive SK3 50/55 430Kv
Vrtula: APC thin electro 17/8
Bat: Zippy 4500mA/h 6S 35C
TGY 5000mA/h 3S 20C 2x
TGY bolt 5400mA/h 6S 65C

ID Modelu: AM8685 | Zobrazenia: 5585 | Pridané: 15. 2. 2018 o 19:50 | Autor: laos

1 2
Autor Správa
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 25. 3. 2018 o 20:29
Tym suhlasnym pridvihnutim krideliek simulujes aerodynamicke skrutenie kridla, ktore sa kedysi bezne pri stavbe modelov, aj skutocnych lietadiel vyuzivalo a myslim, ze niekto to stale s oblubou vyuziva. Trik je v tom, ze sa na kridle koren, voci koncu, malicko zmeni uhol nabehu a kridlo ma tak vacsi rozsah rychlosti a dostava sa do pretazenia pri nizsej rychlosti. Na modeloch sa to riesilo uz pri stavbe kridla, kde sa negativ urobil podlozenim oddtokovky na konci kridla. Preto lepsie reaguje a nemas pocit nestabilty a pri nizsich rychlostich, ktore predtym boli pre ten model nemyslitelne. Padovku si ale treba v bezpecnej vyske vyskusat, je dolezite poznat limity modelu. Tak isto prilisne pridvihnutie vyrazne zhorsi vlastnosti kridla, takze vsetko s mierou. Drzim palce.
Jano
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 25. 3. 2018 o 23:30
Jano Prsanec:
Tym suhlasnym pridvihnutim krideliek simulujes aerodynamicke skrutenie kridla, ktore sa kedysi bezne pri stavbe modelov, aj skutocnych lietadiel vyuzivalo a myslim, ze niekto to stale s oblubou vyuziva. Trik je v tom, ze sa na kridle koren, voci koncu, malicko zmeni uhol nabehu a kridlo ma tak vacsi rozsah rychlosti a dostava sa do pretazenia pri nizsej rychlosti. Na modeloch sa to riesilo uz pri stavbe kridla, kde sa negativ urobil podlozenim oddtokovky na konci kridla. Preto lepsie reaguje a nemas pocit nestabilty a pri nizsich rychlostich, ktore predtym boli pre ten model nemyslitelne. Padovku si ale treba v bezpecnej vyske vyskusat, je dolezite poznat limity modelu. Tak isto prilisne pridvihnutie vyrazne zhorsi vlastnosti kridla, takze vsetko s mierou. Drzim palce.
Jano

Diky za podrobne vysvetlenie uz aspon chapem ako funguje, a druhe bude Piper na ktorom vyskusam.


destelant:
Moj skromny nazor je ze tym nastavenim znizujez vztlak kridla. Ake to ma dalsie dosledky - neviem, nie som moc aero odbornik ale tak nejako mi z toho vyplyva ze mozno by stalo za to skusit znizit uhol nastavenia kridla (cize zdvihnut odtokovku) - ak sa to da... A potom by si mohol mat kridelka v nule. Alebo to nahaj tak ako mas a spokojne lietaj...

Decathlon zostane tak ako je nie je moznost zdvihnut odtokovku bez zasahu do trupu inac uz lieta celkom dobre
len nesmiem zabudnut ze je to Decathlon a nie Telemaster
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 689 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 4 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 27 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Deny,