Autor | Správa |
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
neviete mi niekto poradit ako je to zo striedavími motormi? jedine čo viem je to,že sa líšia na závity a kw,čo asi znamená,že čím viac kw tým menej závitov čo asi je,že má vyžšiu rýchlosť a čím viac závitov a menej kw má nižšiu rýchlosť a tu mám ten problém je tento motor z najviac závitmi trebárs 17T,21T vhodný na nejaký trial,expedície?mal by mať teda väčšiu silu a menšie otáčky,ak sa mýlim prosím opravte ma,za príspevky dakujem |
Prizrak modelár Príspevkov: 1168 Moje modely Poslať správu |
závity určujú počet otáčok,teda aj rýchlosť a W určuje výkon,teda čím ma ten motor viac W tak tým je silnejší... na trial a expedičné autá sa používajú motory s čo najviac závitmi,čiže sú pomalšie ale silnejšie napr 45-70T všetko záleží od prevodu |
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
dakujem toto som sa potreboval uistit.ci je to tak a ešte jeden dotaz,ako je to z prehrievaním,ktoré tipy sa prehrievajú najviac,ja typujem,že asi tie menej závitové,kedže to má také točky |
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
kde by som vedel zohnať tie motory so 40 a viac závitmi? vieš mi hodiť nejaký link |