Autor | Správa | |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
terajsi motor cakaju tazke casy kym dorazi novy |
|
bladejac modelár Príspevkov: 638 Moje modely Poslať správu |
Ani nie ak mas aj max prud ESC vacsi ako motora, motor si potiahne len svoje maximum a neprezenies max napatie motora, nic sa mu nestane... Ale vyzera dobre, take nieco by sa mne zislo do 1/5 |
|
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
ano ano mas pravdu, ale moznost tahat prudy ktore potrebuje na prekonanie tazkeho prevodu mozu byt pren znicujuce. motoru ktory je stavany na max 120A asi neprospeje moznost, cucat 200A a aj viac (teplota,magnety,vinutie) . ked nevladze a musi zabrat ,taha viac prudu (to vacsina ludi vie) nasledne sa viac hreje (to tiez vacsina ludi vie a kto nie ten to zisti ked sa popali ) a tam zazcinaju problemy ako moznost demagnetizacie ,alebo ako viackrat v mojom pripade ,rozpojenie tovarenskych spojov a kusky cinu v motore . ja viem ze to co si napisal je pravda ,ale moje skusenosti su ine. naposledy ked som meral odbery prudu a teploty nestihal som sa cudovat islo o 120A kombo. ampermeter skapal pri 186A (o kolko viac bolo maximum neviem) a teplota pláštu motora bola nad 125°C ked som ho zacal zachranovat a ostali mi v ruke kable, takze s tym ze motoru nic nehrozi si dovolim nesuhlasit. |
|
bladejac modelár Príspevkov: 638 Moje modely Poslať správu |
Ak mas zly prevod a nechas ho prehriat , je to problem inde nie v tom motore, tam treba motor s menej KV (aj vacsi) a viac clanku baterku. Ale niekto musi aj skusat co tie motory znesu |
|
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
a preto som napisal ze pre ten dosasny motor to bude tazke kym bude ten vacsi s menej KV |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
toto je pre sc motor, ktoreho aktualna nova verzia je predavana ako 180A . Pri max vykone si tento motor pyta 380A. Podobny graf som mal aj pre 1/8 motor ktory isiel cez 500A ak ma pamat neklame. Realita a papierove udaje su dve veci a ked to zatazis, tak nejakych 120A na krabicke motoru neni relevantnych, nehovoriac o tom ked sa to paruje s reglerom co ma 120A konstant , coz je zase velmi optimisticke cislo a z beznej praxe vieme ze priemer 20A na trati (s par kratymi spickami hlboko pod 200) dokaze tieto reglere prehriat aj napriek lubivym cislam na krabicke. Posledna vec na temu max napatia motora - motor je limitovany hlavne prudom a mechanicky maximalnymi otackami rotora. moze pustat tu svoju mambu na 8s, pokial zostane v tychto limitoch, bude dobry. sam som jazdil 4s motory na 6s bez jedineho problemu. |
|