Výrobca: | CMP a Ja |
Rozpätie: | 1200 mm |
Hmotnosť: | 4020 g |
Kategória: | Lietadla - turbíny, EDF |
Dĺžka: | 1323 mm |
Materiál: | Laminát, preglejka |
Motor: | WREN-44 gold |
ID Modelu: AM3296 | Zobrazenia: 18460 | Pridané: 4. 9. 2013 o 17:23 | Autor: andrejlednicky
Autor | Správa | |
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
To jedno bude asi odo mňa to už je opravované ![]() |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
No u nás sú vlastne 2 celé a nejaké diely, lebo asi ten tvoj bývalí spadol na odpojený konektor príjmačových batérii tak sa kupovalo nové krídlo aj trup, ale to nové kridlo voči tomu staršiemu je poodstatne lepšie a hlavne o cca 25% ľahšie a ten najstarší Jarkov albatros " cca 10 ročný " to je fakt už úplne inak konštruované, tam to je tak ako to budem mať ja sendvič balza a kompozit " aj keď tam je sklo " na tomto vidíme vývoj savexu ![]() |
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
||
Viktor401 modelár ![]() Príspevkov: 230 Moje modely Poslať správu |
Myslím že ten človek rozhodne nevie čo tie čísla znamenajú ![]() |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
|
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
Tri v jednom tak to je OK ![]() |
|
arij modelár ![]() Príspevkov: 220 Moje modely Poslať správu |
![]() |
|
LajkoBS modelár ![]() Príspevkov: 153 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Andrej.Sledujem a obdivujem tvoj projekt L 59 a nakoľko dokončujem tiež v elektrike chcem Ta poprosiť o detail otáčania prednej nohy .Nejak sa v tom mocem. Chcel by som ťiež vedieť koľko krát si sním už letel a či tá váha pri pristavaní mu nevadí? Ja sa chcem zmestiť do 3800g aj to sa mi zdá veľa . |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Odfotím ti to " mám to prerobené na lanká, je to najspoľahlivejšie " . Váha tomu za letu moc nevadí a na pristávanie keď použiješ 45° klapky tak je to fajn, čo určite prerob sú podvozkové šachty v krídle " je to slabunké mne to hneď vytrhlo pri dotyku zo zemou nakoľko to spravili všetko len z 2mm. balzy " a ešte spevni nábežnú hranu krídla, mne sa pri miernom náraze do vlastnej nohy prelomila " ono je najlepšie celé krídlo vyrobiť buď nové, alebo ho aspoň potiahni tkaninou tak 2 vrstvy 25 -30g. na kríž " . Odporúčam ešte prelaminovať uhlíkom 80g. 2 vrstvy zvnútra koreň smerovky " je to tam dosť preslabené " a tak isto aj okolo náduchov pri spoji s krídlom a na chrbte. Je to dobré lietadlo, len konštrukčne je to riešené na váhu tak je to ako s kvetu, ale ak to spevníš a zmestíš sa z váhou na 6S do 3,6 kg. a 8S tak do 4,2 kg. tak to bude lietať super ![]() |
|
LajkoBS modelár ![]() Príspevkov: 153 Moje modely Poslať správu |
Výrobu krídla ja určite nezvládnem ale niečo som od Teba okukal a zosilnil som podvozkové šachty a uloženie prednej nohy .Pohon testujem v L 39 epp 1200mm 3500g a lieta to slušne ale epp je naozaj len na pár letov moj má 35 štartov ešte 20 a potom to prehodím . Servá mam mini 3.5kg .Kupil som aj tie elekto brzdy ako ma aj ten tvoj albik ale je to 150g naviac tak to bude 3850g celková.Dakujem že si mi odpísal a poradil.Ak nezabudneš to foto prednej nohy tak to bude super. Dakujem |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Tu je Foto Detail prednej podvozkovej nohy ![]() ![]() ![]()
Tá váha bude v pohode a elektro brzdy oceníš ![]() |
|
LajkoBS modelár ![]() Príspevkov: 153 Moje modely Poslať správu |
je to super spravene dakujem.aj za ostatne rady |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
|
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
čo si tam dával za profil ?Pôvodný ? |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Profil pôvodný a letové vlastnosti ok, dnes bol vo vzduchu 3X pristátia na tráve a super, len je to brutal rýchle a premotorované, na tráve vzlet na cca 30 metrov, stúpavosť vertikál nekonečno, lietanie tak max na 30%, mám celkom dosť nalietané ale s týmto som bojoval dosť ![]() |