autor | správa | |
myjavak modelár Príspevkov: 438 Moje modely Poslať správu |
vcera som bol s Erikom vo Vajnoroch, doladovali sme este s optometrom otacky a rozne drobnosti... takto sme to nastavili: Idle1=1400 Idle2=1750 Idle3=1830 zatial si postacim s Idle1 ved buduci tyzden sa dohodneme a mozme ist povrcat ... |
|
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
No pekne,malii by ste si zalozit TDR Club,kuaaaaa |
|
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Audino bude nastenkar ? root ? prarigid ;] |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Rasto tesi ma ze mas taku masinu. Aspon sa cez Teba zoznamime s niecim novym to co si mi do fonu povedal ma velmi zaujalo a tesim sa ako maly chlapec ked ho uvidim na zivo. Drzim palce. |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
pekne sa to tu rozrasta o chvilu pribudnu aj nove protosy 700vky, radost chodit na FUN-FLY. |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
chcem sa opytat na zimne obdobie a vozenie protosa celu zimu v aute... Mam prevozny kufor(vdaka myjavak) a chcel by som mat protosa so sebou s tym ze zakazdym vliect kufor z auta a do auta sa mi po pravde moc nechce. Co by som urcite nemal nechavat na noc v aute v mraze? |
|
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
V aute by si nemal nechavat nic.Ani plnu nadrz. |
|
myjavak modelár Príspevkov: 438 Moje modely Poslať správu |
v robote ho nemas moznost odlozit? ved zabezpecenie mate dobre |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
myjavak asi mas pravdu necham si ho v robote, budem si podla potreby vozit len radio. To bude prvy krat co bude Protos v noci z domu. My sa po veceroch mazlime )))) hehee |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
protos je v zime trosku na prd prave kvoli remenu... vnutri mas sice nastavenu volu (alebo ako to nazvat) ale prides von a vola je uplne ina,, a po prvej baterke uplne ina... ale da sa to zvladnut. |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
tak rad by som chodil polietat aj cez zimu, inak ako cez obed to asi nepojde. Rano ides do prace-tma vecer sa vracias z prave zase tma. Tahat a riesit v robote 600vku sami zda uz uchylne. Protos je daleko spratnejsi a lahsi aj ked verim, ze mraz a chlad bude mat na jeho remen vlyv. Preto som sa o par prispevkou hore pytal, ci bude dobry napad, vozit ho pocas zimy v aute... Ako som pochopil zo ziadnych reakcii evidentne mu to dobre robit nebude a preto ho budem skladovat vo vyhriatej miestnosti v robote. Von ho zoberiem len na par baterii a opat poputuje do tepla. |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
nechcem rozdavat rozumy.. ale podla mna mu bude lepsie v jemnom mraze v aute. remen bude stale rovnako natiahnuty ale co je dolezitejsie, pri prechode zo zimy do tepla sa kondenzuje voda co elektronike nerobi vobec dobre... takze do nejakych -5 (to bola asi najmensia teplota ked som lietal, skusal som aj pri -10 ale to bolo trapenie) mu mozno bude lepsie v tom aute s konstantnou teplotou ako nosenie hore dole a ak nosenie hore dole tak ho nechat aspon 2-3 hodky adaptovat sa na teplotu a nech sa vsetka nakondenzovana voda odpari. vak na vysielac mas? alebo lietas s rukavicami? |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
toto bude moja prvaz zimna sezona, takze popravde zhanam nejake info od skusenych ako sa na nu pripravit. nepoznam moc MSH regulator, ale cinske turnigy mali v zime dost problem naskocit, niektore bolo treba ohriat zapalovacom, inak sa nesinicializovali. |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
ja som moc skuseny neni ale podme sa nahlas zamysliet. ked je vrtulnik v zime (do -10) comu to robi zle? elektronike je to sumafuk pokial tam nie je vysoka vlhkost, hlinnik a jeho zliatiny maju praveze vyssiu pevnost pri nizsich teplotach (zistovali sme to na bicyklovom fore kde sa niekto bal ci mu hlinnikovy ram neprdne ked bude jazdit pri -20) otazne je ako su na tom plasty. ale myslim ze do -10 by sa nemuselo jednat o nejak zvysenu krehkost materialu. remen bude rad lebo aspon sa nebude neustalou zmenou teploty menit jeho dlzka a napnutie a ty ho budes vediet lepsie nastavit. v zime je tazko.. staci aj ked je -1 a maly vanok a clovek to hned viac citi najma na prstoch (ja palcujem) takze u mna to vacsinou vyzeralo tak ze som nasadil baterku a kabinu potom si par minut suchal ruky a nasledne ich strcil do trunigy vaku k vysielacke .. a ku koncu baterky uz aj tak krehli. tu nastala mensia vyhoda turnigy bateriek ktore uz nestihali a zahrievali sa lebo odlietana baterka sa dala pouzit ako ohrievatko prstov mam 80A MSH regulator a v zime nemal nikdy problem... vzdy naskocil edit: teraz som si uvedomil ze premenlivost napnutia remena je skor sposobena dlzkovou roztaznostou trubky a nie napinanim samotneho remena..... |
|
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
takze ako tak citam jediny kto bude mat vacsi problem ako protos som ja )) |