Pridané: 4. 8. 2010 o 08:26 | ID článku: CLA63 | Zobrazenia: 7925x | Komentárov: 19 | Autor: syro
Autor | Správa |
miggy modelár ![]() Príspevkov: 119 Moje modely Poslať správu |
Bohužiaľ robil ![]() Ako tak pozerám na Tvoje príspevky, tak aj Ty máš v tomto odbore nejaké tie skúsenosti ![]() |
redix modelár ![]() Príspevkov: 1947 Moje modely Poslať správu |
je to uz historia, ked este nebol vsade dsl a tahali sa spojovaky medzi dedinami. dnes uz to nema buducnost, teda uz hodne dlho. |
miggy modelár ![]() Príspevkov: 119 Moje modely Poslať správu |
Ako kde. Niekde to je zatiaľ jediná možnosť internetu. |
DanR modelár ![]() Príspevkov: 321 Moje modely Poslať správu |
Tu sú niektoré odpovede na vašu diskusiu: Nový rekord 63/126 Km. spiatočná Nový rad rekord: 63 km. Celková doba letu: 06h10m. Čas potrebný na dosiahnutie zlomu: 04h43m. Čas návratu ro: 01h27m. (Vietor v chrbte). Celková spotreba motora: 1600 mAh. Celkom použité batérie (motor + video a všetky palubné zariadenia): 7600 mAh. (2800 mAh. Zvyšné). Glider: Grafas (Top Model) 3 m. spanw. VTX: BevRC 1,3 GHz. 1,5 W. štandardné prútová anténa. VRX: Lawmate 1,2 GHz (frekvencia 1240 MHz.) 14 dB. patch. LRS: Thomas Scherrer LRS (0,5 W. až 40 km / 1 W. 40-50 km / 2 W. nad 50 km.) Štandardné prútovou anténu do 30 km potom sa zmenil na Dymond SG7500 Omni 6 dB. OSD: Rangevideo. Väčšina z funkcie (01:27) bolo po návrat domov Autopilot. Žiadne použité okuliare, namiesto 13 "monitore. Celý let bol vyrobený s využitím tepelných vlekov v areáli, okrem posledných 10 km. , Že motor bol použitý. Tu si môžete stiahnuť KMZ súbor z ústredne: https://docs.google.com/leaf?id=0B2CdJBQhq38QMjI2ZTRmNTctMjQxMC00MmQwLWI4NDktYThjZWRmMDhjOWUz&hl=en_US BRG Roberto Montiel Madrid - Španielsko R. Montiel je offline Nájsť viac príspevkov od R. Montiel |