autor | správa |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Práve ten otvor na kameru to oslabuje, ale dalo by sa vystužiť s rovingom. Ak to má byť tuningové treba rátať buď s vyššou váhou alebo krehkosťou. |
bavlnka modelár Príspevkov: 26 Moje modely Poslať správu |
Tak potom je to jasné ja by som volil skôr tenšiu stenu a hrany by som vystužil uhlíkovou páskou, aj okolo otvoru tam by to bolo hrubšie... no..a včul buď múdry zasa, aby to prasklo, musel by pristáť na streche, alebo sa kotúľať...skôr odídu vrtule. |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Nie on s tým drbne o zem ,to lieta okolo 50-70km/h. Sa rozhoduje medzi zemou a nebom Vrtulky sú spotrebák tie to opúšťajú ako prvé |
bavlnka modelár Príspevkov: 26 Moje modely Poslať správu |
to hej vrtuliek je dosť |
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
O zem, o strom, o beton, o stenu... Podla mna by bol na to lepsi nejaky pruzny 3d print nez karbon... Ale Hronecml uz nejaky ten mesiac lieta, tak predpokladam ze to velmi dobre vie, a toto ma byt len nejaky experiment... |
Hronecml modelár Príspevkov: 95 Moje modely Poslať správu |
Ako ani tento polykarbonát nevydrží všetko a aj na tomto plastovom je slabé miesto okolo kamery resp na tom 1mm hrubom je to slabé. Na 2mm je to už celkom fajn a na 3mm už je to paráda. Ideál by bolo keby to niečo vydržalo keby to bol karbón hrubý 2-3mm tak si myslím ze by pevnosť stačila... Keď si predstavím 3mm hrubé rameno na koptere tak mi z toho vychádza ze aj 2mm kopula z karbónu by vydržala veľa. A jasne je to taky tuning experiment, život od toho nezávisí |
StanleyP modelár Príspevkov: 304 Moje modely Poslať správu |
Tá elektronika bude zvrchu celá zakrytá uhlíkom. Uhlík je vodivý a môžu nastať problémy s riadením a videom. skús na ten polykarbonát natiahnuť alobal a polietaj. Ak to bude ok tak môžeš ísť do carbonu. |
Hronecml modelár Príspevkov: 95 Moje modely Poslať správu |
Elektronika je chránená v tom problém nebude vôbec v tomto smere to viem určite Antény sú vyvedené vonku s tej kopuly |
Pancer modelár Príspevkov: 626 Moje modely Poslať správu |
Mám odskúšané z rýchlych lodí, že uhlík je krehký. Lepšie je použiť veľa tenkých vrstiev z obyčajného skla /keprovka/ a ukladať tak aby sa vlákna jednotlivých vrstiev križovali. |
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Hlasujem za sklo, jednu alebo dve vrstvy 80 g, bude to ľahké, pružné, prúd vzduju to neohne 8-) tak kde je problém? 3 mm uhlík sa dáva na autá 1:1. |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Nechcete si prečítať celé vlákno ?nech viete voco go . |
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Neviem čo myslíš, race coptera, ale u lietajúcich strojov spevňovanie na odolnosť voči nárazu nikdy neviedlo k dobrému výsledku. |
Hronecml modelár Príspevkov: 95 Moje modely Poslať správu |
Ako ze nie? Čiže na racing drone mam dat slabší rám aby bolo lepšie? Trochu od veci nie? |
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
Ja to vidim tak,ze ten kryt by mal byt predovsetkym z vysoko huzevnateho a tenkeho materialu. Idealny by bol matros s podobnymi vlastnostami ako maju plastove lamacie, alebo tzv papierove zavesy ( polypropylen). Pre amatersku vyrobu by vsak mal byt vakuovatelny za tepla. Na vyrobku by mali byt okraje otvorov a obvodu olemovane, aby sa minimalizovalo sirenie trhlin. I tak je potreba s nim kalkulovat ako zo spotrebkou a mat zasobu natahanych lacnych krytov... . Pohladovy povrch ( kludne i uhlikovy) robit pomocou hydrografiky, napr : http://www.hydrografika.sk/ https://www.liquidprintone.com/ https://video.search.yahoo.com/search/video;_ylt=AwrB8p1DPI5aOl8A9GCJzbkF?p=hydrografic+painting&fr=tightropetb&fr2=p:s,v:i,m:pivot atd. veka |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Ten kryt je tam hlavne na to aby ochránil elektroniku . Musí to vydržať ranu do steny v 60km/h . |