autor | správa | |
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
preto musi byt huzevnaty nie krehky , ze? Navyse by mal mat kopulovity tvar, podla moznosti bez prerusenia . A ked uz tam musi byt diera , jej lem by mal nahradit chybajuci matros tak, aby nedoslo k ztrate tvaru pri poriadnej supe.... proste blembak. |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
ano aj no šak teraz to tak má odfuknuté z polykarbonátu |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
....skusal si niekedy zdeformovat ten cierny kelimok (od nejakeho kremu ...ci pudingu, neviem presne nezeriemto). ..... moc dobre to nejde . Ludia mi nosia kelimky na miesanie epoxidu, tak sa niekedy divim nad ich pevnostou a huzevnatostou. Ked je sikovny konstrukter tak sa mu obcas podari navrhnut celkom optimalny pomer medzi vyslednymi mechanickymi vlastnostami a vahou.. Ale niekedy to je des ... obcas to vidim na niektorych vyrobkoch do aut... ked reisim jobovky pre lisovnu plastov u nas. |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
No ale to sme zase na začiatku ,on to chce mať tuningové (uhlíkové) , pevné a huževnaté |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
nie polykarbonat to je volovina .... som pisal polypropylen ... tem matros co je na pantoch , nie? Musi to byt huzva.
Pevnost musi zabezpecit tvarom a hrubkou steny, huzevnatost pouzitym matrosom a tuning .... ... tuning som mu uz ukazal... kukal si ake robia huhlikove povrchy na plastovych naraznikoch ? Pozn. Minuly tyzden tu bo tiez l taky sialenec ( chce chladit naporom brzdy na BMW) .... prinesol plastovy natrubok do narazniku ( s huhlikovym naznakom povrchu) a chcel aby som z neho urobil presypacky ( redukciu priemeru z 50 na 80mm ).Ked som povedal cenu v uhlikovom prevedeni, tak ho to zlozilo. Tak mu vravim, bez do lisovne plastov a potom na tom urob hydrografiku.... za dva dni mi volal, ze ho vyhodili , ze to nie je lukrativny vyrobok... chcel 6ks. Takze z redukcie nic nebude a zostava na 50mm priemere a plastu. |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
No šak hej len ak to bude vyfuknuté z hocijakého plastu a potrebnej hrúbky bude to ťažké . |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
Jozko , ale vsak sme u letectva , nie u automotive...alebo u vyrobcov plastovych konviciek. |
|
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Ak húževnaté, tak aramid (kevlar). Prípadne so sklom. Ak je aramid s uhlíkom, prasknutý uhlík ho rozreže. https://www.der-schweighofer.at/s/Baumaterial/Kleben-Schmieren-Lackieren-Folie/R-G-Produkte/R-G-Aramidgewebe-Baender-Matten |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Tak práca s kevlarom je na nezaplatenie |
|
bavlnka modelár Príspevkov: 26 Moje modely Poslať správu |
Chlapi, ale veď chalan nestavia vesmírnu loď Ani hrubý karbón nie je zárukou "úspechu"..pri tak malých dielcoch sa stráca výhoda karbónu...malá váha. Pri cca 2mm stene by ten kryt vážil možno cca 35-40g, pričom ten polykarbonát váži možno 15-20g. Ak sa nemýlim, pozvok má tiež karbónový...a nikto neskúma, aké je loženie vlákien v tých 5mm hrúbky. Ja sa prikláňam k tenšej stene a okolie otvoru a hrany spevniť uhlíkovou páskou |
|
Hronecml modelár Príspevkov: 95 Moje modely Poslať správu |
Súhlasím s názorom Bavlnku. Cieľ nieje aby to bolo neznicitelne.. Keď dosiahneme trochu lepšiu alebo rovnakú pevnosť pri podobnej váhe ako ten polykarbonát tak je to to co som chcel... Diely na racing drony sú spotrebný materiál... Nemožno s nimi počítať na vždy.. Okrem teda jedného rámu keď mám doživotnú záruku, ten môžem lámať aj každý týždeň |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Autor: Joba
Správa zaslaná: 25. 2. 2018 o 07:06
Ja sa prikláňam k tomu diolénu a hrany spevniť uhlíkovým alebo skleneným rovingom |