Autor | Správa | ||
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Ako pozerám na konštrukciu tie vyľahčenia sú síce pekné ale ak by to neprdlo v krídle tak ten benzín to musí po čase rozobrať . |
||
milanmasar modelár Príspevkov: 353 Moje modely Poslať správu |
A to som si robil starosti, ako zadymiť kabínu. Problém vyriešený |
||
bubo modelár Príspevkov: 208 Moje modely Poslať správu |
A tie papucky este zhanas??!! |
||
normanair modelár Príspevkov: 21 Moje modely Poslať správu |
...no tak si kuknite na You Tube co vsetko vydrzi "drevenica"napr.od EF a ako s tym lietaju chlapci z USA btw.poznaju iba volnobeh a plny plyn.No a pisal som si s W.Krahoferom,ten lieta iba s drevom k plnej spokojnosti uz 5 sezonu.Ten kto videl jeho finalovu free style zostavu asi bude vediet o co kraca |
||
tony262 modelár Príspevkov: 907 Moje modely Poslať správu |
...zháňa pre seba už k televízoru... |
||
milanmasar modelár Príspevkov: 353 Moje modely Poslať správu |
Už nieee, zase som ušetril |
||
stanco1 modelár Príspevkov: 341 Moje modely Poslať správu |
Tak toho som videl nazivo loni na exfc a pre mna to bolo naj zo vsetkeho co som tam videl (okrem Martina Šonku, som si po jeho vystupení heveroval sánku späť na miesto ) P.S niekto to tam aj natocil a zavesil na trubku http://www.youtube.com/watch?v=xdL_TNXSZHk |
||
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Lebo Sonka lietal Jury najrovnejsie |
||
stanco1 modelár Príspevkov: 341 Moje modely Poslať správu |
To teda hej. K tomu wolfgankovi, som sa osral, myslel som iného čo lietal drevené sučko s trojlistom, mac ty vieš koho myslím |
||
happy.hippo modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Off Topic: Nechcem tu začínať diskusiu o tom, ktorý z modelov viac vydrží. Neverím, že to niekto z čitateľov tohoto fóra dokáže objektívne posúdit. Ani Krahofer neodlietal tých spomínaných 5 sezón s tým istým modelom ( stačí sa ho na to spýtať). Napr. jeho menšia havária z 13.10.2013 (foto FB). Odlomil sa jeden z centrovacích kolíkov v krídle, model ale bez vážnejšej ujmy prežil. Ľuboš |
||
normanair modelár Príspevkov: 21 Moje modely Poslať správu |
....ja si myslim ze by som sa vedel celkom objektivne vyjadrit k zopar eroplanom aaaaaaaaaa btw.jedna jeho sezona je ako 10 sezon malo lietajuceho pilota a 2-3 sezony takeho,ktoremu sa chce viac palit benzinu ))))) |
||
andrejlednicky modelár Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Norman lenže on nemá sériové kusy, to sú špecialne súťažné modely " iné drevo a konštrukcia " !!! |
||
normanair modelár Príspevkov: 21 Moje modely Poslať správu |
...100 peeero!!! idem po tom patrat...... |
||
happy.hippo modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Nedalo mi to a ešte včera som sa spojil s Wolfgangom Krahoferom. Dnes (09.01.2014) mi prišla jeho odpoveď: Zitat: „Hallo Lubos, Mein Modell ist eine ganz normale Extra von der Stange. Natürlich habe ich ein paar Kleinigkeiten verbessert, das ist aber bei jedem Modell der Fall. Der einzige Unterschied zum Serienmodell sind meine Tragflächen mit größeren Querrudern. Der einzige Grund für diese Veränderung ist eine größere Rollrate, die notwendig ist um wirklich gant vorne mitfliegen zu können. Die Extra, die ich in den letzten Jahren bei Schauflugtagen und im Freestyle geflogen bin ist BJ 03/2010 und geht jetzt in die fünfte Saison. Natürlich hat sie schon ein paar optische Mängel. Erst letztes Wochenende war ich damit in Indien bei einer Flugshow. Dieses Modell hat schon mehr als 1200 Flüge hinter sich, dieses Jahr werde ich mit eine neue Freestylemaschine bauen . In meiner bisherigen Zeit als Wettbewerbspilot bin ich schon fast alles geflogen, die Haltbarkeit der EF Extra hat jedoch noch kein Modell erreicht, auch kein Voll GFK Modell. mfg Wolfgang“ Voľný preklad: „Ahoj Ľuboš, môj model je celkom normálna Extra z bežného obchodu. Samozrejme, že som niekoľko maličkostí zmenil, to robím ale na každom modely. Jediná odlišnosť od sériového modelu sú nosné plochy so zväčšenými krídelkami. Dôvodom na túto zmenu je zvýšenie točivosti okolo pozdĺžnej osi (pozn.: pri skutočných akrobatoch je to rýchlosť otáčania v °/s), ktorá je nevyhnutná na lietanie na špičkovej úrovni. Extra, s ktorou som posledné roky lietal na leteckých dňoch a freestyle-súťažiach, bola vyrobená v 03/2010 a ide už do piatej sezóny. Samozrejme, že už má niekoľko optických chýb. Naposledy som s ňou bol minulý víkend v Indii na jednom leteckom dni. Tento model už má za sebou viac ako 1200 letov, na tento rok pripravujem ale nov model na freestyle. Počas mojej kariéry súťažného pilota som už lietal takmer so všetkým, ale pevnosť Extry od Extreme Flight nedosiahol zatiaľ žiadny model, ani celo-kompozitové modely. S pozdravom Wolfgang“ |
||
andrejlednicky modelár Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
" Jediná odlišnosť od sériového modelu sú nosné plochy so zväčšenými krídelkami. " Čiže úplne iné a nové krídla - žiadna sériovka !!! |