Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: GoldWing RC
Rozpätie: 2700 mm
Hmotnosť: 13000 g
Kategória: Lietadla - benzinové
Dĺžka: 2600 mm
Materiál: drevo
Motor: DLE 111
Popis

Serva Hitec HS-7954SH, PowerBox Evolution, Powerbox Smokepump V2, PowerBox Sensor,

ID Modelu: AM3652 | Zobrazenia: 17518 | Pridané: 30. 11. 2013 o 02:31 | Autor: milanmasar

1 2 3 4 5 6
Autor Správa
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joba Správa zaslaná: 7. 1. 2014 o 16:50
Ako pozerám na konštrukciu tie vyľahčenia sú síce pekné ale ak by to neprdlo v krídle tak ten benzín to musí po čase rozobrať .
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
milanmasar
modelár

Príspevkov: 353

Moje modely
Poslať správu
Autor: milanmasar Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 09:23
A to som si robil starosti, ako zadymiť kabínu. Problém vyriešený
Bydlisko: Piešťany ( 50 rokov )
bubo
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: bubo Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 10:25
milanmasar:
A to som si robil starosti, ako zadymiť kabínu. Problém vyriešený

A tie papucky este zhanas??!!
normanair
modelár

Príspevkov: 21

Moje modely
Poslať správu
Autor: normanair Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 10:32
andrejlednicky:
Túto veľkosť na etrem 3D treba riešiť už len kompozit, drevenica takéto manévre vydrží tak maximálne pre model do 9-12kg. keďže lom dreva je len cca 5-7G podľa hustoty a hmoty.

...no tak si kuknite na You Tube co vsetko vydrzi "drevenica"napr.od EF a ako s tym lietaju chlapci z USA btw.poznaju iba volnobeh a plny plyn.No a pisal som si s W.Krahoferom,ten lieta iba s drevom k plnej spokojnosti uz 5 sezonu.Ten kto videl jeho finalovu free style zostavu asi bude vediet o co kraca
tony262
modelár

Príspevkov: 907

Moje modely
Poslať správu
Autor: tony262 Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 12:02
bubo:
milanmasar:
A to som si robil starosti, ako zadymiť kabínu. Problém vyriešený

A tie papucky este zhanas??!!

...zháňa pre seba už k televízoru...
Bydlisko: Doma
milanmasar
modelár

Príspevkov: 353

Moje modely
Poslať správu
Autor: milanmasar Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 13:58
bubo:
milanmasar:
A to som si robil starosti, ako zadymiť kabínu. Problém vyriešený

A tie papucky este zhanas??!!

Už nieee, zase som ušetril
Bydlisko: Piešťany ( 50 rokov )
stanco1
modelár

Príspevkov: 341

Moje modely
Poslať správu
Autor: stanco1 Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 14:26
normanair:
...no tak si kuknite na You Tube co vsetko vydrzi "drevenica"napr.od EF a ako s tym lietaju chlapci z USA btw.poznaju iba volnobeh a plny plyn.No a pisal som si s W.Krahoferom,ten lieta iba s drevom k plnej spokojnosti uz 5 sezonu.Ten kto videl jeho finalovu free style zostavu asi bude vediet o co kraca


Tak toho som videl nazivo loni na exfc a pre mna to bolo naj zo vsetkeho co som tam videl (okrem Martina Šonku, som si po jeho vystupení heveroval sánku späť na miesto )

P.S niekto to tam aj natocil a zavesil na trubku http://www.youtube.com/watch?v=xdL_TNXSZHk
Bydlisko: rajecke teplice-konská
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 17:45
Lebo Sonka lietal Jury najrovnejsie
stanco1
modelár

Príspevkov: 341

Moje modely
Poslať správu
Autor: stanco1 Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 21:28
To teda hej. K tomu wolfgankovi, som sa osral, myslel som iného čo lietal drevené sučko s trojlistom, mac ty vieš koho myslím
Bydlisko: rajecke teplice-konská
happy.hippo
modelár

Príspevkov: 58

Moje modely
Poslať správu
Autor: happy.hippo Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 23:19
Off Topic:
Nechcem tu začínať diskusiu o tom, ktorý z modelov viac vydrží. Neverím, že to niekto z čitateľov tohoto fóra dokáže objektívne posúdit.
Ani Krahofer neodlietal tých spomínaných 5 sezón s tým istým modelom ( stačí sa ho na to spýtať).
Napr. jeho menšia havária z 13.10.2013 (foto FB). Odlomil sa jeden z centrovacích kolíkov v krídle, model ale bez vážnejšej ujmy prežil.



Ľuboš
Bydlisko: Stuttgart ( 52 rokov )
normanair
modelár

Príspevkov: 21

Moje modely
Poslať správu
Autor: normanair Správa zaslaná: 8. 1. 2014 o 23:32
....ja si myslim ze by som sa vedel celkom objektivne vyjadrit k zopar eroplanom aaaaaaaaaa btw.jedna jeho sezona je ako 10 sezon malo lietajuceho pilota a 2-3 sezony takeho,ktoremu sa chce viac palit benzinu )))))
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Autor: andrejlednicky Správa zaslaná: 9. 1. 2014 o 00:08
normanair:
....ja si myslim ze by som sa vedel celkom objektivne vyjadrit k zopar eroplanom aaaaaaaaaa btw.jedna jeho sezona je ako 10 sezon malo lietajuceho pilota a 2-3 sezony takeho,ktoremu sa chce viac palit benzinu )))))

Norman lenže on nemá sériové kusy, to sú špecialne súťažné modely " iné drevo a konštrukcia " !!!
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
normanair
modelár

Príspevkov: 21

Moje modely
Poslať správu
Autor: normanair Správa zaslaná: 9. 1. 2014 o 00:24
...100 peeero!!! idem po tom patrat......
happy.hippo
modelár

Príspevkov: 58

Moje modely
Poslať správu
Autor: happy.hippo Správa zaslaná: 9. 1. 2014 o 18:24
Nedalo mi to a ešte včera som sa spojil s Wolfgangom Krahoferom. Dnes (09.01.2014) mi prišla jeho odpoveď:

Zitat:
„Hallo Lubos,
Mein Modell ist eine ganz normale Extra von der Stange. Natürlich habe ich ein paar Kleinigkeiten verbessert, das ist aber bei jedem Modell der Fall. Der einzige Unterschied zum Serienmodell sind meine Tragflächen mit größeren Querrudern. Der einzige Grund für diese Veränderung ist eine größere Rollrate, die notwendig ist um wirklich gant vorne mitfliegen zu können. Die Extra, die ich in den letzten Jahren bei Schauflugtagen und im Freestyle geflogen bin ist BJ 03/2010 und geht jetzt in die fünfte Saison. Natürlich hat sie schon ein paar optische Mängel. Erst letztes Wochenende war ich damit in Indien bei einer Flugshow. Dieses Modell hat schon mehr als 1200 Flüge hinter sich, dieses Jahr werde ich mit eine neue Freestylemaschine bauen . In meiner bisherigen Zeit als Wettbewerbspilot bin ich schon fast alles geflogen, die Haltbarkeit der EF Extra hat jedoch noch kein Modell erreicht, auch kein Voll GFK Modell.
mfg Wolfgang“

Voľný preklad:
„Ahoj Ľuboš,
môj model je celkom normálna Extra z bežného obchodu. Samozrejme, že som niekoľko maličkostí zmenil, to robím ale na každom modely. Jediná odlišnosť od sériového modelu sú nosné plochy so zväčšenými krídelkami. Dôvodom na túto zmenu je zvýšenie točivosti okolo pozdĺžnej osi (pozn.: pri skutočných akrobatoch je to rýchlosť otáčania v °/s), ktorá je nevyhnutná na lietanie na špičkovej úrovni. Extra, s ktorou som posledné roky lietal na leteckých dňoch a freestyle-súťažiach, bola vyrobená v 03/2010 a ide už do piatej sezóny. Samozrejme, že už má niekoľko optických chýb. Naposledy som s ňou bol minulý víkend v Indii na jednom leteckom dni. Tento model už má za sebou viac ako 1200 letov, na tento rok pripravujem ale nov model na freestyle. Počas mojej kariéry súťažného pilota som už lietal takmer so všetkým, ale pevnosť Extry od Extreme Flight nedosiahol zatiaľ žiadny model, ani celo-kompozitové modely.
S pozdravom Wolfgang“
Bydlisko: Stuttgart ( 52 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Autor: andrejlednicky Správa zaslaná: 9. 1. 2014 o 19:34
" Jediná odlišnosť od sériového modelu sú nosné plochy so zväčšenými krídelkami. "
Čiže úplne iné a nové krídla - žiadna sériovka !!!
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
1 2 3 4 5 6
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 774 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 5 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: