Autor | Správa | |
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Odkial vies, ze kridla su ine, mozno len ubral z rebier a nosnik aj z torznou skrinou ostali povodne, tam by sa pevnost zmenila minimalne.. Ja som viedol nedavno kratku komunikaciu na temu sutazne vs seriove kusy, konkretne hmotnost Krylovych modelov, pretoze aj ludmi udavane sa dost lisia a kazdy si spocita, ze len vybavou to byt nemoze. Odpoved bola, ze odchylka je max +/- 0.3kg /velkost 2.6/ Na jednej strane to vyznieva logicky, pretoze chlapi si urcite epoxid navazia a tkaniny, herex atd maju na model predpisanu skladbu, na druhej strane su rozdiely.. Ja osobne by som urcite uz volil dreveny model, pri premyslenej konstrukcii a rovnakej pevnosti vyjde vacsinou lahsi, lepsie sa opravuje, pravdepodobne aj lepsie znasa vibracie. Samozrejme aj ten sa opotrebuje a unavi. Ale aj komzpozity sa podarilo ludom delaminovat, mozno prave tie lahsie, ale je to hypoteza.. |
|
milanmasar modelár Príspevkov: 353 Moje modely Poslať správu |
Aj tak mi z drevených modelov vychadza najlepsie (najpevnejší)ExtremeFlight. Keby nepotreboval väčšie kridelká na jeho akrobaciu, nemusel by upravovať nosné plochy. |
|
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Ja by som isiel do EF extry 2.6 s DA120 a servami JR6311HV, dva prijimace JR831bpu, ziadny powerbox, ziadne zadymovanie.. |
|
normanair modelár Príspevkov: 21 Moje modely Poslať správu |
...vdaka za zverejnenie,aspon si mi usetril pracu |
|
happy.hippo modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
||
Radkis modelár Príspevkov: 34 Moje modely Poslať správu |
je mi to ľúto,... mňa by jeb.o... |
|
tony262 modelár Príspevkov: 907 Moje modely Poslať správu |
Radkis nejeblo by ťa.Treba ísť ďalej,ani jedno lietadlo neskončí v múzeu!!! |