autor | správa | |
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
.... suhlas .V pripade poziadavku na vyssie vykony a prevadzkovu spolahlivost v danej objemovej triede potom nemozeme uvazovat o motore v najnizsej cenovej kategorii. Pointa je vsak trosku ina. Marek sa ide ucit obsluhovat a pouzivat motor malej kubatury. Nie je to az tak jednoduche a bude na to prakticky sam. Niekedy sa nezadari ,preto si myslim ze spotrebny motor v pripade problemu nebude az tak boliet, ked ho obsluhou nejak poskodi.... Ak ho zkroti a bude v motorakoch pokracovat, bud si kupi vykonnu 2,5 z Ruska (v pripade ze by zmenil kategoriu,napr. na sucasne F1C,alebo preskocil k ACES combatom) ) , alebo sa presunie k motorom vyssich kubatur tj. ked by zostal u historikov ( napr 10cccm pre kategoriu Texaco). Furt sa drzime volnych, alebo historickych modelov, pripadne vetronov s pomocnym motorom. Su to kategorie , kde sa obvykle vyuzivaju len dva zakladne rezimy chodu(volnobeh , maximal) a zhasnutie. Do normalnych RC motorakov bude potrebovat motor s kvalitnym karburatorom a pravdepodobne i vyssej kubatury nez 2,5ccm. veka |
|
Kamil modelár Príspevkov: 708 Moje modely Poslať správu |
V každom prípade chalanovi držím palce, lebo takých "prípadov" ako je on nie je veľa. |
|
Joba modelár Príspevkov: 1407 Moje modely Poslať správu |
Autor: Joba
Správa zaslaná: 24. 6. 2014 o 07:38
S modrou hlavou mám síce iba jeden ale chodí dobre len treba aspoň 10% nitra. Prechody a voľnobeh na tak malú kubatúru sú dobré a výkonovo niššie , trochu iná trieda je OS ale ten sa už nepredáva tak ti aj tak ostane len to ASP Treba používať palivo s ricínom a vydrží dlho . |
|