Výrobca: | Extreme flight |
Rozpätie: | 1880 mm |
Hmotnosť: | 4400 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické |
Dĺžka: | 1810 mm |
Materiál: | carbon, preglejka, balza, poťah, laminát |
Motor: | Dualsky xm6350ea-9 |
ID Modelu: AM8580 | Zobrazenia: 4138 | Pridané: 30. 12. 2017 o 13:24 | Autor: TimL
Autor | Správa | |
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Hmotnosť - trup + výškovka + smerovka = 1,125kg - haubna = 195g - krídla = 430g + 334g - podvozok = 120g - SPOLU = 2,204kg Motor, servá, prímač, regulátor, čidlo = 1,02kg Bateria (max) 900g potencionálna letovka 4,124 kg + (ešte pribudnú čidlá a drobnosi a hliníkové stĺpiky pre motor takže dúfam že sa dostanem pod vytúžených 4,5kg ale uvidíme) |
|
Smith modelár Príspevkov: 21 Moje modely Poslať správu |
To je taký rozdiel v hmotnosti polovíc krídel, alebo je to len preklep |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
v jednom je trubka preto taký rozdiel |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
telemetria aj s držiakom vyrobená a otestovaná ešte k tomu príde jeti MUI 150A konkrétnejšie je to na meranie dvoch teplôt (regulátor a ak vymyslím ešte rozumne ako merať baterku tak baterka) to druhé je viac zaujímavé. Je to čítačka na RFID (ako bezkontaktná platobná karta) na každú baterku sa nalepí malý cca 2cm veľké krúžok v podstate hrubý ako papier a vďaka tomu vie vysielačka zistiť presne o akú baterku sa jedná akú kapacitu koľko článkov má a podľa toho nastaviť alarmy a počíta každej baterke osobitne počet cyklov. ak by bol záujem viem napísať bližšie o senzoroch alebo viac info je na https://www.rc-thoughts.com/ v angličtine ale myslím že to tam je dosť jednoducho a blbu vzdorne vysvetlené. Cena je zlomok oproti originálom od jeti a bonus trocha zábavy na večer Celé to príde pod smerovkové servo a prímač keďže sa to nedá nikam rozumne natrepať. |
|
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Parada, vyzera to paradne |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
vďaka inak odporúčam hodiť očkom na tú stránku sú tam zaujímavé veci k jeti |
|
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Dík, pozriem na to, ja by som ocenil, keby robili prúdový senzor, ktorý netreba pájkovať medzi kábel, ale bezkontaktný, ako má napr Hitec do 200A. |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
to je pravda aj taranis má taký, osobne idem (i keď som to nikdy nechcel robiť) prepájkovať originál medzi káble a tým pádom musím strihať káble od regulátoru aby som mui mohol rozumne upevniť na presné miesto a káble sa mi nedrali lebo toto je nevýhoda toho karbonu hrany sú oveľa ostrejšie a ľahko zničia kábel, preto všetko išlo do tej ochrannej bužírky, tá je plastová nerobí sa s ňou najlepšie ale po pár pokusoch to človek dá ale zasa musím povedať že konštrukcia je vďaka tomu karbonu naozaj ľahučká nechem predbiehať ale možno letovka bude na úrovni 4,2kg a to by bola paráda aj keď stále to bude lietať parádne aj s 4,5kg |
|
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Čokoľvek do 4,5kg bude perfektné, držím palce |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
|
|
tomas14 modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Pekný model, držím palce. |
|
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Pekne si sa s tým vyhral, je to paráda. Aký rátaš letový čas na 4Ah? |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
mám baterku 4000mah graphene (zatial sa javí veľmi dobre lepšie ako zippy compact ale to sa uvidí po dlhšom testovaní) a ešte používam 4500mah zippy compact, keďže mám MUI tak letoví čas sledujem len pre zaujímavosť ale na tomto setupe mám odlietané tak 4 minuty plnej akrobácie s rezervou na pohodlné pristáte dá sa 4,5 až 5 minút ale ja radšej dám 4 minuty a rezerva na pristánie a rýchlejšie dobijem alarm mám nastavený na 2490mAh čo je cca 65% kapacity, dobré baterky nemajú pod 3,8 až 3,77 V na článok po dolietaní. Lepší letoví čas som dosahoval na modely s AXI 5325/16 s 21x10 vrtulou viem že sa lieta aj na 22x10 ale na 21x10 sú prijatelnejšie prúdy (i keď tento dualsky na APC 20x10 dával 150A ale na Fiale som 150A nikdy nemal) a lepší letový čas, na daný model v ktorom ten setup s AXI to bol ideál keďže mal obrovsú plochu krídla čo zabrňovalo robeniu autorotačných obratov, inak zvládal plnú 3D akrobáciu. S dualsky som veľmi spokojný zatiaľ žiadné problémy a v svojej výkonovej kategórii je najľahší tak isto aj regel čo používam zopár foto z postupu práce dnes motor namontovaný na hotovo po úpravách stĺpikov to už sedí tak ako som si predstavoval. Kužel je od Milan Lalík pôde ešte nastriekať a pravdepodobne trocha upraviť potom pridám foto ak sa to podarí. |
|
Smith modelár Príspevkov: 21 Moje modely Poslať správu |
To s tým prestriekaním kuželu je dobrý nápad. Tá červená sa k tomuto modelu nehodí. |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Tak pomaly sa blížim k dokončeniu už treba len maličkosti dokončiť. Pribudol upravený a prestriekaný kužeľ. Kužeľ je od Milana Lalíka ale je upravený odľahčená zadná hliníková doska plus ešte chladiace otvory a prestriekaný. Motor dostal nové ložiská a bol vyčistený. Váha modelu komplet aj s baterkou je niečo malo pod 4,4Kg (takže som spokojný) |