Výrobca: | Parkzone |
Rozpätie: | 1050 mm |
Hmotnosť: | 1350 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické |
Dĺžka: | 650 mm |
Materiál: | Z-Foam™ |
Motor: | Black Magic 850 W |
ID Modelu: AM1862 | Zobrazenia: 6867 | Pridané: 23. 7. 2012 o 10:41 | Autor: marianmacek
Autor | Správa |
Lukacs-Koloman modelár Príspevkov: 187 Moje modely Poslať správu |
Ahoj! Gratulujem k novému modelu, dúfam, že ho k nám donesieš tento týždeň na Komočské letisko. Prajem pekný deň |
flyabit modelár Príspevkov: 187 Moje modely Poslať správu |
Mam ho tiez , ale lietam bez tych kanonov . mal som pocit ze to lieta vo vetre inak s tymi dutymi trubkami ako bez nich. Nemeral som ho , ale tusim je rozpatie 1100mm. Ako sa s tym pristava na beton, pri tej hmotnosti??? Zda sa my to uchytenie kridla do trupu pri pouziti 4 clanku a 3 listej vrtule trochu subtilne.Mate to niako spevnene? |
marianmacek modelár Príspevkov: 1334 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Flyabit, rozpätie bolo naozaj 1100, ale ja mám upravené konce krídel / skrátené /. Tie kanóny sú maketové, takže k tomuto modelu Mk V B jednoducho patria. Keď som meral ťah na zemi, tak "mincier" mi ukázal hodnotu 3000 g, čo je skutočne super. Lietadlo lieta ozaj ako stíhačka. Krídla a taktiež výškovku mám vystuženú uhlíkovou trubkou. Máš pravdu čo sa týka uchytenia krídel k trupu pomocou skrutiek. Ja som ich ešte pre istou prilepil pomocou epoxidu. Na betón som zatiaľ nepristával, máme trávnaté letisko. prajem pekný večer Marián Macek |
Juro27 modelár Príspevkov: 409 Moje modely Poslať správu |
Nádhera, jednoducho prekrásne lietadlo. Tú patinu ste robili ako, jemne ste prebrúsili nanesenú farbu, alebo ako? |
marianmacek modelár Príspevkov: 1334 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Lukacs, vo štvrtok dáme súboj Spitfire versus Me-190. prajem pekný deň Marián Macek[/b] |
Lukacs-Koloman modelár Príspevkov: 187 Moje modely Poslať správu |
Tak nestíhal som za Tvojim Spitfirom, si lepší! Pravda je taká, že som sa aj bál, aby sme sa nezrazili! |
andrej.lukáč modelár Príspevkov: 349 Moje modely Poslať správu |
Dobrý deň , obdivujem Vaše modely už dlho , aj ja som zástancom a veľkým fanúšikom modelov a lietadiel z druhej svetovej vojny . Čo ma v posledných dňoch úplne položilo na lopatky boli Vami pridané modely P-47 a tento úžasný spitfire . Dnes som si konečne našiel chvíľu aj na to , aby som Vám položil zopár otázok ak môžem ... Sám vlastním model podobného typu a rozmerov ( môj Jak-3 ) , keď si všimnem v popise tohto modelu veci ako : 850w motor , 4s batéria , 3 listá vrtuľa 11x7 , ...... tak sa mi do hlavy tlačí otázka : Ako toto môže niekto ulietať ? :O ja mám v mojom jaku 200 w motor lietam na 2-3 s podobných kapacít a bojím sa pridať plný plyn neviem si predstaviť ako rýchlo musí lietať toto ( možno by pomohlo videjko ) , samozrejme beriem do úvahy ,že mám asi jednu tretiu ľahší model ... . Tak zajímalo by ma, či je to v takomto pre mňa extrémnom vybavený dobre ovládateľné ? dobre reaguje na zákruty v rýchlosti ? nepadá to po krídle ? čo to robí na minimálnej rýchlosti ( bez plynu ) ? a ako odoláva vetru ? ..... tak to by boli moje otázky zatiaľ ešte raz : máte krásne modely gratulujem a prajem Vám veľa šťastných pristátí ale aj vzletov S pozdravom Andrej Lukáč . |
marianmacek modelár Príspevkov: 1334 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Andrej, ďakujem za pochvalu, ale tú by si si zaslúžil skôr ty. Vieš postaviť lietadlo od základu, ja som to robil naposledy ako 13 - ročný. V súčasnej dobe na to nemám čas, rodina, firma a ostatné koníčky mi zaberú všetok čas. Ostane mi tak akurát na povrchovú úpravu a trošku na úpravu elektroniky v lietadle. Ja mám lietanie ako vyslovený oddych. Mám rád rýchle stroje, tak sa snažím aby aj moje lietadlá boli čo najrýchlejšie. Možno sa to nezdá, ale veľký rozsah rýchlostí Ti umožní rýchly ako aj pomalý let. Moje lietadlá sú presne vyvážené, servá nemajú žiadnu vôľu, presné nastavenie stredových polôh všetkých ovládacích prvkov / krídelká, výškovka.../. Keď chceš vidieť video, tak tam mám let s lightningom. Čo sa týka lietania, tak v podstate vyššia rýchlosť Ti umožňuje lepšie obtekanie vzduchu a to spôsobuje, že krídla majú lepší vztlak a tak je model lepšie ovládateľný ako pri malej rýchlosti. Skôr sa Ti prepadne lietadlo pri pomalej rýchlosti. Určite postupne pridám videá všetkých mojich lietadiel. prajem pekný večer Marián Macek |
andrej.lukáč modelár Príspevkov: 349 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem za odpoveď . Ešte možno ak sa opýtam jednu vec, ako Vám vyšlo ťažisko ? ( koľko cm od nábežky ) |
marianmacek modelár Príspevkov: 1334 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Andrej, ťažisko som nechal pôvodné, dovážil som lietadlo na chvoste 35 g. prajem pekný deň Marián Macek |
marianmacek modelár Príspevkov: 1334 Moje modely Poslať správu |
|
mojo modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
|
marianmacek modelár Príspevkov: 1334 Moje modely Poslať správu |
Strach mi nedovolil, bál som sa, že potom budem mať malé krídlo a veľmi znížim vztlak...... prajem pekný deň Marián Macek |
Bumpy_SK modelár Príspevkov: 1301 Moje modely Poslať správu |
mas tam dost silny motor, odrezat po kridelka treba |
andrej.lukáč modelár Príspevkov: 349 Moje modely Poslať správu |
Krásny model , potešilo by ma video letu zdar |