Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Parkzone
Rozpätie: 1050 mm
Hmotnosť: 1350 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 650 mm
Materiál: Z-Foam™
Motor: Black Magic 850 W
Popis

Lietadlo som kúpil ako kit v Astramodel. Osadil som ho motorom Black Magic 850 W. Regulátor je 40 A. Lietadlo lieta na 4-S. Podvozok som zvolil od firmy E-flite. Serva sú Savox 12 g. Vrtuľa je maketová 3-listá, 11x7. Lietadlo som trošku upravil podľa skutočného modelu Supermarine Spitfire MK V B. Lietadlo má takz.skrátené krídla. V skutočnosti to bolo odnímateľné časti. Lietadlo s takto upravenými krídlami malo lepšie letové vlastnosti v malých výškach, čím sa stalo porovnateľné s jeho protivníkom FW 190. Invazné pruhy sú urobené pomocou matnej samolepiacej fólie.Lietadlo je už zalietané. Letový prejav je veľmi realistický. Som spokojný.

ID Modelu: AM1862 | Zobrazenia: 6868 | Pridané: 23. 7. 2012 o 10:41 | Autor: marianmacek

1 2
Autor Správa
marianmacek
modelár

Príspevkov: 1334

Moje modely
Poslať správu
Autor: marianmacek Správa zaslaná: 9. 11. 2012 o 14:08
Skôr som myslel stratu vztlaku pri pristávaní. Keď už raz odrežem, tak sa to už nedá vrátiť späť..............

prajem pekný deň

Marián Macek
Bydlisko: Piešťany ( 51 rokov )
marianmacek
modelár

Príspevkov: 1334

Moje modely
Poslať správu
Autor: marianmacek Správa zaslaná: 10. 6. 2013 o 09:17
Ahojte,

lietadlo je na predaj, pozrite v sekcii bazár, lietadlá elektrické. Na cene sa dá dohodnúť.

prajem pekný deň

Marián Macek
Bydlisko: Piešťany ( 51 rokov )
Peposan
modelár

Príspevkov: 239

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peposan Správa zaslaná: 10. 6. 2013 o 14:10
Krasny stroj, ale kedze si to pomenoval Spitfire Mk.VB tak chladic na olej pod lavym kridlom by mal byt rozhodne valcovy a nie obdlznikovy.
( 46 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 10. 6. 2013 o 14:56
Krásavec, máš tam ale jeden kvapalinový chladič navyše, Mk.V mal chladiče usporiadané rovnako, ako skoršie verzie. Väčší bol kvapalinový vpravo, menší olejový podlhovastý vľavo. Usporiadanie chladičov, ako na Tvojom modeli začalo až verziou VIII, kde boli olejové chladiče súčasťou kvapalinových, takže nemali samostatné kryty. Verzia krídla v tomto nehrala rolu, verzia pre nízke hladiny mala oklieštený kompresor a odstránené elipsovité zakončenia krídiel, ktoré nahradili len aerodynamické kvapkovité kryty. Kompresor vykuchali kôli hmotnosti, krídla kôli obratnosti. V zásade sa ale ukázalo, že na FW-190 to nestačí a musela prísť až verzia Mk.IX, ktorá FW-190 prečúrala asi vo všetkých parametroch. To ale nič nemení na tom, že ten model vyzerá fakt dobre, prajem krásne lety .
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 778 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 8 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: csmate86, maxim, radondca,