Výrobca: | |
Rozpätie: | 0 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Lietadla - žhaviace |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | |
Motor: | |
ID Modelu: AM725 | Zobrazenia: 6948 | Pridané: 2. 5. 2011 o 12:57 | Autor: Dodo73
Autor | Správa | |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no ved tak aj nitrometan sam osebe...ale tak porste ked na seba viaze kyslik,tak lepsie spaluje ale aj ten vzduch co sa dostava do motora ho chladi,ci sa mylim? |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
To sa teda mýliš. Máš pravdu v tom,že nitrometan okysličuje palivo. A prečo ho vlastne okysličuje ? No preto aby si dostal do motora čím viac paliva a tým má väčší výkon. A chladí ho to palivo a nie ten kyslík ! Máš to ako u auta,čím viac vzduchu a paliva ,tým väčší výkon. To je len tak po lopate napísané ! A ešte niečo ! Lepšie googluj,jo ?! |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
okej uz sa nehadam |
|
hasanuel modelár Príspevkov: 307 Moje modely Poslať správu |
Tak, tak strécu, len s množstvom okysličuvadla treba dat bacha aj na kompresné pomery na ktoré su dané motúrky nastavené kedy ešče dobre idú. Šeckého dobrého moc škodi. Aj moc kyslíku sa koriguje ....u človeka.... jednou dobrou filtruvanou....cigaretkou . |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
len s množstvom okysličuvadla treba dat bacha aj na kompresné pomery na ktoré su dané motúrky nastavené kedy ešče dobre idú. Jo !!! Hasanko,len som to už nechcel viac rozvádzať. |
|
hasanuel modelár Príspevkov: 307 Moje modely Poslať správu |
Jo !!! Hasanko,len som to už nechcel viac rozvádzať. To chladenie okysličuvadlami ešte rozebereme vrámci defragmentácie disku liehom na Dubovej . Načnuté témy sa mosá porádne uzavret. P.S ...aké éro ti mám pristavit? |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
P.S ...aké éro ti mám pristavit? Dobre vieš,že ma fascinuje tvoje DSA-1. |
|
pepepe11 modelár Príspevkov: 185 Moje modely Poslať správu |
Ja mám 11,5ccm FS od ASP s prižhavovaním, voľnobeh je úplne v pohode, motorček sa ledva prevaľuje a nezdochne a lietam palivo bez nitra 85:15
http://www.youtube.com/watch?v=a2Be0UL6j30&feature=channel_video_title |
|
logout modelár Príspevkov: 188 Moje modely Poslať správu |
Ono s tým nitrom je to trochu zložitejšie. Do 5% zlepšuje beh motora(voľnobeh, prechody a celkovo je menej náchylný na presné nastavenie ihly) a až niekde od 15% sa dá povedať, že zvyšuje výkon. S ním ale rapídne rastie aj spotreba. Myslím, že miesto prižhavovania treba najskôr skúsiť polaborovať s rôznymi sviečkami. Menil si? Skúšal si aj iný typ? Treba štvortaktnú teplú. Skúsiť viac typov. Prižhavovanie je núdzovka. |
|
Dodo73 modelár Príspevkov: 35 Moje modely Poslať správu |
No, dal som na vase rady. Urobil som digitalne dozhavovanie sviecky, ide to super. Volnobecne otacky idu spolahlivo na 2500 rpm. Cez zimu dorobim este vstup na magn. snimac otacok a tak to dozhavovanie bude zaroven sledovat a regulovat otacky. Teraz, ak by sa pocas letu prepalila sviecka, je tam vystup na beeper, takze lietadlo zacne piskat, aby pilot vedel, ze nemoze dat otacky pod 3500. Ale ked tam bude regulacia otacok, system automaticky nedovoli dat otacky pod kriticku uroven. No, uvidim kolko budem mat na to casu, ale dlhe zimne vecery su naozaj dlhe, ked sa neda lietat. |
|
pepepe11 modelár Príspevkov: 185 Moje modely Poslať správu |
Pekná Cessna. Ak to je tá od CMPro, tak je to riadna stíhačka. Veľa šťastia. Ja mám prižhavovanie, ktoré sa vypína, keď zvýšim plyn... |
|
Pampusik modelár Príspevkov: 193 Moje modely Poslať správu |
Nauc sa pristavat tak ako to mas a hotovo, podla mna riesis somarinu... |