Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca:
Rozpätie: 0 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - žhaviace
Dĺžka: 0 mm
Materiál:
Motor:
Popis

Mam motor ASP FS 80AR (13ccm) a pod 3200 rpm to zdochne. Ked nastavim na RC minimalny spolahlivy rpm, co je v mojom pripade 3400rpm, tak je problem s tym pristavat, lebo to ma este dost velky tah. Ale, zistil som, ze ked dam do sviecky stavu, tak sa da dostat na 2500rpm, kedy sa mozem spolahnut, ze to este nezdochne.
Mate niekto s tym skusenosti ? Teoreticky by sa to dalo vyriesit neakym spinacom prizhavovania na serve, kedy by sa povedzme pod 4000 rpm pustila do sviecky stava. Ale nemam s tym take skusenosti, tak viete niekto co s tym ? (Karburatorom sa to uz znizit uz neda. "Hral" som sa aj s volnobeznou ihlou, trochu som to este jemne doladil, ale nizsie to uz fakt nejde).

ID Modelu: AM725 | Zobrazenia: 6948 | Pridané: 2. 5. 2011 o 12:57 | Autor: Dodo73

1 2
Autor Správa
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 21:45
no ved tak aj nitrometan sam osebe...ale tak porste ked na seba viaze kyslik,tak lepsie spaluje ale aj ten vzduch co sa dostava do motora ho chladi,ci sa mylim?
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Autor: Alfa Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 21:49
To sa teda mýliš. Máš pravdu v tom,že nitrometan okysličuje palivo. A prečo ho vlastne okysličuje ? No preto aby si dostal do motora čím viac paliva a tým má väčší výkon. A chladí ho to palivo a nie ten kyslík ! Máš to ako u auta,čím viac vzduchu a paliva ,tým väčší výkon. To je len tak po lopate napísané ! A ešte niečo ! Lepšie googluj,jo ?!
Bydlisko: Trnava, vek-46
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 21:52
okej uz sa nehadam
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
hasanuel
modelár

Príspevkov: 307

Moje modely
Poslať správu
Autor: hasanuel Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 22:12
Alfa:
To sa teda mýliš. Máš pravdu v tom,že nitrometan okysličuje palivo. A prečo ho vlastne okysličuje ? No preto aby si dostal do motora čím viac paliva a tým má väčší výkon. A chladí ho to palivo a nie ten kyslík ! Máš to ako u auta,čím viac vzduchu a paliva ,tým väčší výkon. To je len tak po lopate napísané ! A ešte niečo ! Lepšie googluj,jo ?!

Tak, tak strécu, len s množstvom okysličuvadla treba dat bacha aj na kompresné pomery na ktoré su dané motúrky nastavené kedy ešče dobre idú. Šeckého dobrého moc škodi. Aj moc kyslíku sa koriguje ....u človeka.... jednou dobrou filtruvanou....cigaretkou .
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Autor: Alfa Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 22:20
len s množstvom okysličuvadla treba dat bacha aj na kompresné pomery na ktoré su dané motúrky nastavené kedy ešče dobre idú.

Jo !!! Hasanko,len som to už nechcel viac rozvádzať.
Bydlisko: Trnava, vek-46
hasanuel
modelár

Príspevkov: 307

Moje modely
Poslať správu
Autor: hasanuel Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 22:25
Alfa:
len s množstvom okysličuvadla treba dat bacha aj na kompresné pomery na ktoré su dané motúrky nastavené kedy ešče dobre idú.

Jo !!! Hasanko,len som to už nechcel viac rozvádzať.

To chladenie okysličuvadlami ešte rozebereme vrámci defragmentácie disku liehom na Dubovej . Načnuté témy sa mosá porádne uzavret.
P.S ...aké éro ti mám pristavit?
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Autor: Alfa Správa zaslaná: 2. 5. 2011 o 22:29
P.S ...aké éro ti mám pristavit?

Dobre vieš,že ma fascinuje tvoje DSA-1.
Bydlisko: Trnava, vek-46
pepepe11
modelár

Príspevkov: 185

Moje modely
Poslať správu
Autor: pepepe11 Správa zaslaná: 5. 5. 2011 o 00:10
Ja mám 11,5ccm FS od ASP s prižhavovaním, voľnobeh je úplne v pohode, motorček sa ledva prevaľuje a nezdochne a lietam palivo bez nitra 85:15
http://www.youtube.com/watch?v=a2Be0UL6j30&feature=channel_video_title
Bydlisko: Ráztočno
logout
modelár

Príspevkov: 188

Moje modely
Poslať správu
Autor: logout Správa zaslaná: 14. 5. 2011 o 15:36
Ono s tým nitrom je to trochu zložitejšie. Do 5% zlepšuje beh motora(voľnobeh, prechody a celkovo je menej náchylný na presné nastavenie ihly) a až niekde od 15% sa dá povedať, že zvyšuje výkon. S ním ale rapídne rastie aj spotreba. Myslím, že miesto prižhavovania treba najskôr skúsiť polaborovať s rôznymi sviečkami. Menil si? Skúšal si aj iný typ? Treba štvortaktnú teplú. Skúsiť viac typov. Prižhavovanie je núdzovka.
Bydlisko: Žarnovica
Dodo73
modelár

Príspevkov: 35

Moje modely
Poslať správu
Autor: Dodo73 Správa zaslaná: 29. 5. 2011 o 23:59
No, dal som na vase rady. Urobil som digitalne dozhavovanie sviecky, ide to super. Volnobecne otacky idu spolahlivo na 2500 rpm. Cez zimu dorobim este vstup na magn. snimac otacok a tak to dozhavovanie bude zaroven sledovat a regulovat otacky. Teraz, ak by sa pocas letu prepalila sviecka, je tam vystup na beeper, takze lietadlo zacne piskat, aby pilot vedel, ze nemoze dat otacky pod 3500. Ale ked tam bude regulacia otacok, system automaticky nedovoli dat otacky pod kriticku uroven. No, uvidim kolko budem mat na to casu, ale dlhe zimne vecery su naozaj dlhe, ked sa neda lietat.
Bydlisko: Malacky ( 51 rokov )
pepepe11
modelár

Príspevkov: 185

Moje modely
Poslať správu
Autor: pepepe11 Správa zaslaná: 30. 5. 2011 o 10:35
Pekná Cessna. Ak to je tá od CMPro, tak je to riadna stíhačka. Veľa šťastia. Ja mám prižhavovanie, ktoré sa vypína, keď zvýšim plyn...
Bydlisko: Ráztočno
Pampusik
modelár

Príspevkov: 193

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pampusik Správa zaslaná: 20. 6. 2011 o 18:30
Nauc sa pristavat tak ako to mas a hotovo, podla mna riesis somarinu...
Bydlisko: Sered
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 755 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 4 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 26 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: