Výrobca: | LRP |
Rozpätie: | 0 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Autá - elektrické |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | |
Motor: | LRP X12L |
ID Modelu: AM6375 | Zobrazenia: 10879 | Pridané: 22. 11. 2015 o 20:05 | Autor: canndale
Autor | Správa | |
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
ja to tiez beriema len ako zaujimavu temu na diskusiu, osobne mi bohate postacuje ta 2S 4400mAh 60C, casom mozno 2S 5500 60C, neviem ci je mozne z toho motora vyzmykat este viac, a keby aj ano, podvozok to uz asi nepochopi.. Momentalne som objednal rally gumy VTEC na asfalt, aby som tie co su na tom original zbytocne nezodral. .. blast je uz po vcerajsej davke nahradnych dielov opat pojazdny, casti zavesenia prednej napravy skusam zaistit Loctidom 243, tak snad to este niekedy rozoberiem ked bude pocasie vyskusam ci sa zas nerozpadne predok a podari sa konecne to video spachat.. posledne mam zaznam asi 10sekund, takze nic moc |
|
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
243 je strednepevnostny to v pohode povolis. Tiez pouzivam momentalne tento na spoje kov/kov. U aut pouzivam este toto: http://htmodel.sk/produkty/farby-tmely-lepidla/lepidla/znacka-47/lepidlo-na-skrutky-tamiya-10-g-17291.html Pouzivam ho ked ide sktutka do plastu a uz vidim, ze skrutka tak v plaste nedrzi ako za nova. Oproti klasickemu loctitu to tamiyacke lepidlo na zavity vytvrdne ako keby do takeho modreho tvrdeho plastu takze pekne podrzi tu skrutku, ale zas nie je problem ju potom vysrubovat von. |
|
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
ten loctide som mal po ruke, my sme ho pouzivali v praci na seizmickych testoch na zaistenie skrutkovych svoriek, vsetko bolo kov na kov, tak som zvedavy ako to bude kov/plast. Kazdopadne, pri tych plastovych zavitoch vo vseobecnosti sa nan clovek skaredo pozrie, silnejsie zatiahne a je po nom .. na tom prednom zaveseni ked sa to este raz vytrhne sa pohravam s myslienkou vyfrezovat zvnutra priestor pre malu maticu, aby to bolo kov/kov. |
|
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
takze posledny update: vymena ovladaca za 4kanal s gyroskopom - po odladeni je to pri tomto vykone super, startuje rovno a nejde hned do hodin ani pri plnom plyne.. mno a dnes sa to nezaobislo bez tuningu ocelovou brankou :/ - odnieslo si to spodne rameno a kasna.. rameno skusim ho zalepit 3-tonovym epoxidom, mozno to bude drzat |
|
Rupeeert modelár Príspevkov: 965 Moje modely Poslať správu |
napíšte potom prosím ako ste spokojný z vysielačkou |
|
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Rupeeert: vysielacka je celkom fajn, prevedenie je take, aka je cena - cierny plast bez okraslenia, zostavajuce zbytky po odliati, sem tam treba trosku dobrusit, ale na druhej strane je to robustne prevedene. - moznost nastaveni systemu je enormna, do ruky sadne velmi dobre, display je dobre citatelny, prijemne podsvieteny, ovladanie intuitivne - je to prvy ovladac mimo dodanych k autu, tak tazko sa mi porovnava s niecim profi. - Co sa tyka celkovej funkcnosti, mal som spociatku problem, ze neviem ci vypadaval signal, alebo co, zostalo funkcne len riadenie, plyn zostal mrtvy - restart okamzite pomohol. Podla manualu to bolo sposobene kratkou stratou signalu. Posledne sa mi tiez sem tam stava ze plyn nejde na 100% po par sekund, ale neviem ci je to prijimacom, alebo regulatorom, alebo teplotou na regulatore - toto sa samo po par sekundach vrati do normalu. Celkove hodnotenie - na hobby je to super zaciatok do trosku slusnejsich ovladacov s moznostou nastavenia exponencialneho priebehu plynu a riadenia a kopy dalsich nastaveni. Na pretek by som ju nepouzival, pretoze zatial neviem preco vypadava sem tam plyn (stane sa to mozno raz za pat jazd) - co sa tyka Gyra - kvoli tomuto som ju kupoval, naozaj to funguje super, pri prehrabavani a tendencii ist pri plnom plyne do hodin dobre reaguje a koriguje. Len je treba sa pohrat s nastavenim, trosku sa s tym zoznamit a skusat skusat skusat .. a co to k LRP x12L motoru - netusim ake prudy tecu od baterky k motoru cez ESC, ale motor je po blazneni zeravy, kable su zerave (pricom su tam AWG8 kable), konektor prirodzenie tiez a napodiv regulator je vlazny. Teploty kablov su na takej urovni, ze na baterii sa pretavil terminal kladneho polu do novej pozciie o 5mm dalej Baterka je len vlazna. ... vidim to na vymenu kablov za hrubsie a doplneni aktivneho chladica na motor.. ale to az po tom ako zrepasujem prednu napravu po naraze.. epoxid nepomohol - nevydrzal, musim ist do novych dielov :/ |
|
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
Ake jazdis prevody? Spur/pastorok? Ake lipo? Podla tvojho popisu to mas zle zprevodovane a preto sa ti prehrieva motor. Potrebujes mensi pastorok alebo vacsi spur. Vymena kablov ti nijak nepomoze. 8 AWG kable su viac nez dost na to prudove zatazenie co tam predpokladam mas. Kable su horuce len preto, ze sa nimi siri teplo z motora. To prehrievanie asi bude aj zdroj tvojich problemov s vypadkami plynu. |
|
Rupeeert modelár Príspevkov: 965 Moje modely Poslať správu |
canndale ďakujem vám za rozsiahlu odpoveď, ja mám RC3S je to obdoba tohoto len bez gyra a kupovaná z aliexpres. Odchádzajú my pomaly potenciometre na riadení a plyne, no inak som nadmieru spokojný, za tú cenu je to vymakaná sústava z kopou nasatavením a obrovským dosahom. |
|
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
TomiXL - spur je tam dost velky, tusim 26zubov, pricom pastorok je tusim 68? - musim pozriet, co tam bolo original. Baterka je Lipo 4400 60/120C ono kable su horuce aj pred regulatorom (ku baterke), pricom ESC je vlazny, preto rozmyslam nad prehrievanim pri prudovom zatazeni |
|
jarabicka modelár Príspevkov: 11 Moje modely Poslať správu |
No na ten zeravy motor by som asi povedal len tolko, ze mam pocit, ze je to moc rychly motor na takyto model. Ja ho mam tiez a donedavna som v nom mal motor 12T 3300KV(550W) s regulatorom 60/380A.. Pri poriadnom jazdeni to riedne podbijalo baterku kedze mala len 25C trvalo, ale na 20 - 30 minut to stacilo a auto behalo hodne rychlo Motor sa celkom zohrieval, ale horuci bol iba ak som vyjazdil dve baterky a naplno.. Momentalne v nom mam ESC 80 - 320A a motor 10,5T 3750KV(myslim, ze 380W).. Jazdi moc dobre, rychlost cca 70 km/h, ale to som mal aj na tom starsom nakolko ten mal maximalne otacky o malo vyssie ako tento 10,5T. Kazdopadne, myslim, ze by som menej ako 8,5T do toho nedaval ak sa s tym jazdi on-road a ak sa beha off-road, tak asi 10,5T je dolna hranica.. 5,5T sa mi zda naozaj malo |
|
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
Co som tak narychlo googlil, tak som nasiel, ze stock prevod by mal byt asi 21T pastorok a 68T spur. Info je z jedneho fora, kde chlapik upiekol 4000KV motor s 23T pastorkom. 26T bude teda pravdepodobne prilis na tvoj 3700KV motor. S tou otazkou na lipo som skor mieril na to ci si nejazdil nahodou na 3S. Co sa tyka kablov, tak to by som neriesil, tie kable musia danu zataz v pohode zniest. Z obrazku som videl, ze tam mas deant-cka? To by sa ti skor roztavili deantcka ak by tam boli velke odbery ako by to nemali zvladat 8 awg (ale aj tensie) kable. Ak teda jazdis na 2S a kolesa na podvozku idu bez vacsieho odporu, tak problem bude v prevode pre dany motor. |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
oznacenie pri tychto motoroch je ine, tu ziadnu 10.5ku nekupis. je to motor pre 1/10 SCT, tak ako ma byt. LRPcka su horucejsie motory, znasaju to, ale to neznamena ze ich treba zbytocne prehrievat. pripadne skus najst na nete manual, lrp zvykne davat konzervativne odporucania na prevodove pomery. na tvojom popise je zaujimave ze sa nehreje regler. tie motory maju brutalny prudovy odber a si asi jediny na svete, ktoremu sa hreje motor a nehreje rgler. situacia ked prehrievas iba motor je vacsinou naznak naopak prilis kratkych prevodov. Ako rychlo ti ide to auto? Nebudem to pocitat.. |
|
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
Toto ja pripisujem tomu, ze tam ma ten 120A HK regler s ventilatorom. Pri aktualnom pocasi by preto nemal mat esc problem predpokladam. Taktiez ale moze byt, ze kym da mozno karosku dole, tak ventilator za ten cas esc schladi. Ale LRP aj v manuale k tomu motoru pise, ze treba zacat s co najmensim pastorkom a zvacsovat pokial sa najde hladany kompromis medzi vykonom a zohrievanim. V podstate ale zalezi aj ako sa jazdi a podla toho treba volit prevod. 26/68 mi pride ako prevod uz viac na rychlost a ked sa stym jazdi stylom akceleracia/brzda tak necudo ze sa to prehrieva. Aj mna by teda zaujmalo ako rychlo to ide a aka je akceleracia. Ak ma auto velmi silnu akceleraciu, ale pri vyssom plyne uz nejak velmi nepridava, tak by to chcelo aj vacsi pastorok, ale ak naopak je akceleracia slabsia a auto pri plnom plyne na dlhsej rovinke s takym ako keby opozdenim este dobieha do maximalky (pocit, ze z kopca by mohlo ist este o dost rychlejsie), tak je vhodny mensi pastorok. Aspon tak to skusam ja. Ale ako vravim hlavne to treba zladit aj podla svojho stylu jazdy. |
|
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Ja som tiez prekvapeny,ze regulator je len vlazny a motor je horuci, jazdim na 2S, 3S mi pride vela. Jazdenie je len rekreacne, prevazne prasny povrch alebo asfalt. Akceleracia je vyborna, motor ma tych 700W a je pravdou ze 4400mAh baterku vycuca za 10-15min na 3.6V/clanok, pricom potom pri uz pipa lipochecker (nastaveny na 3.2V/clanok), pretoze pri odbere pri akceleracii poklesne napatie.. ..zatial uvazujem nad chladicom na motor, ktory by to trosku stiahol teplotu. S pastorkami je trosku problem, ze motor ma 5mm os, takze sa nezhanaju zrovna lahko, ale asi naozaj skusim nejaky vacsi, nech ma motor trosku vacsiu zataz. Dean-Tcka maju rovnaku teplotu ako kable, niesu nejak viac zahriatejsie, na zaciatku bola idea ist na konektory ktore zvladnu 150A, zatial som sa k tomu este nedostal. |
|
jarabicka modelár Príspevkov: 11 Moje modely Poslať správu |
No tak ohladom cucania tej baterky, tak si treba pozriet ake vybijacie prudy ma.. Pri 120A ESC uz to chce nieco lepsie. Pri 4400mah to chce aspon 30-40C trvalo, ale ak ma ESC spickovy odber cez 500A, co pri 120A ESC moze byt aj cez 600-700A v spicke, tak aj baterka musi mat vacsi vybijaci prud v spicke..Pri 4400mah potrebujes asi az cez 100C a to je dost. Dokonca by som isiel radsej do 130 C, lebo pri slabsej baterke ju bude tento regulator podbijat v zatazi a nebude to jazdit dlhsie ako par minut. Realne z nej vybije sutva polku, takze tak.. To by aj mohlo sposobovat prehrievanie kablov... Poriadna baterka to riesila.. Prehrievanie motora si stale myslim, ze je sposobene tym, ze ma malo zavitov. Regulator ma ake minimalne T? Ja mam minimum 10,5T napr.. V shorte by som menej ako 8,5T nemal, lebo sa to zarucene bude prehrievat pri agresivnej jazde. Takze ja by som dal aj 12 - 13,5T a dal vacsi pastorok.. Viac zavitov znamena sice mensie otacky, ale vacsiu silu a naopak. Prave som si vsimol parametre baterky, ktoru mate.. Je to dobra baterka, ale pri takomto regulatore to asi bude chciet asi zapajat tam dve take 120A regulator je podla mna zbytocne silny do modelu 1/10, tam je aj 80A dostatocny.. |