Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6
autor správa
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 27. 3. 2017 o 16:41
Ahojte,

rozhodol som sa spísať detailnú reportáž ohľadne môjho nového projektu.

Trup je vývojovým dielom nemeckého výrobcu/pretekára Randlofa Schmid-a (Rasch Modellbau). Základ tejto konštrukcie pochádza z mojej druhej mono2-ky, LA VIPERA (Tomcat M2) s istými zmenami v geometrii spodku; Randolf po úspechu pôvodnej myšlienky ESSENZ M2 (extrémne široký trup) vyvinul nový trup s názvom Q- ESSENZ. Loď je aktuálnou majsterkou Európy v mono2, nesuktočne dobre znáša veľké vlny a dobre figuruje aj na hladkej vode.

Po dohode s Randolfom týkajúc sa vrstvokladu, kde som chcel mať rôzne kombinácie vznešenejších materiálov (aramid a uhlíkové vlákna) som po 3 týždňoch od objednania obdržal loď, ku ktorej som dostal komplet komorovú prepážku a špecifický uhlíkový strut/náhon set s hriadeľom.

Pár fotiek:







Nakoľko bolo času, tak som pár súčiastok vyrobil v predstihu (aj tak bude na nej roboty ako na katedrále ).
Platformy s dorazmi akumulátorov, držiak turnfinu, držiak serva, kormidlovú súpravu, turnfin, aramidovú platňu pre komorovú prepážku, podpornú prepážku a pod.

Fotky neskôr
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomasBa Správa zaslaná: 27. 3. 2017 o 16:44
Paradicka tak toto je delo ake to ma rozmery hmotnost aky pohon toto by som veru chcel vidiet na zivo :O
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 27. 3. 2017 o 16:53
Základné miery škrupiny

D: 845mm
Š: 310mm
H: 650g

Náhon bude tak ako v LA VIPERA-e, TP POWER 3640/1570kV, ESC Castle Creation 100AMP, aku 6S Lipo High Amp.
Možno časom pôjdem s kV hodnotou vyššie ale môže sa stať, že nižšie. To sa už týka vyladenia lode (ešte je priskoro na to ).
Bydlisko: Komarno
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 10:31
PS: nuž uvidím, možno stihnem ju poskladať do prvých pretekov.....cca. mesiac
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomasBa Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 10:49
To by bolo fajn mame v plane sa stavit mozno aj zavodit ak dokoncim mini hydro
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 11:34
Okaj,

nezabudnite:

AMB presonálny transponder nutnosť (pp. 1ks viem požičať na pretek)
Štartnumero ako som uvádzal od 1 až 8
http://eshop.mmodely.cz/startovni-stitky-c2660/


Safety switch (bezpečnosté odpojenie elektriky)....musí byť odnímatelný od modelu, tj kablik s dvoma štekermi, slučka na hrubší palec (D 2,5-3cm)

rozmer a váha ako som uvádzal.

Všetci sa budeme tešiť, že sa objavia nové tváre!!!!
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomasBa Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 11:50
Ake pouzivate personalne cipi? Ak by vtedy neboli fsrky tak si poziciam bud od strika alebo od tatka ostatne uz je vo faze priprav
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 17:40
Cau.

Jedine AMB/MyLaps. Iné nie su vhodne.
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomasBa Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 19:10
Tak tie iste sa mi zda ze aj pouzivaju
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 29. 3. 2017 o 11:08
Takže toto: http://eshop.mmodely.cz/personalni-cip-mylaps-rc4-hybrid-p44243/

Kompatibilné sú:

RC 4
RC 4 HYBRID
AMBrc DP

NIČ INÉ!!!!!!!!!!

Tému som preložil sem:

https://www.rcportal.sk/naviga-pravidla-m-sekcia-f1f3ecomonohydro-ft10975-1#post274535

Prosím túto tému v tomto vlákne už nepreberať.
Bydlisko: Komarno
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 4. 4. 2017 o 15:30
Trosku som napredoval:

Uhlikova orgia .

Drziak motora sendvic uhlik-sklo-uhlik, taktiez drziak cisla.

Drziak turnfinu a lavy podporny turnfin cisty uhlik.

Vnutorny segment stevenky pultrudovana uhlik rurka v rurke lepena 5min epoxidom (vystelka bude Teflon hadica).

Platformy bateriek cisty uhlik, taktiez lisovany drziak serva U profil.

Bezpecnostna slucka z 6mm2 silikonkabel s 5mm MP JET pruzinovymi konektormi.

Turnfin frezovany z titanoveho plechu, kormidlo Plutva pruzinova nerez (brusena z noza).

Suciastky su este v surovom stave, postupne dostanu finally tvar.

Dodanu komorovu prepazku po doladeni pouzijem ako sablonu, skutocna bude z aramidoveho kompozitu.

Strut je original od Randolfa (celouhlikova s ocelovym jadrom).

Servo Sanwa ERS 961

Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomasBa Správa zaslaná: 4. 4. 2017 o 18:29
Paradicka ja som dal po strkovci znovu dokopi hydro 1 lebo mi vitrhlo servo aj kormidlo a aj plutvicku necakal som ze to tak poleti len z 40mm vrtulou pritom motor 20 regler 24℃ takze smelo na 42-3,5 pojdem ale musel som vsetko pozosilnovat
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 5. 4. 2017 o 07:46
Dodatok.

Elegantny uhlikovy chladiaci plast. Na mieru robeny a la
Karoly Kukorelli.

Superlahky a pevny kus. Uvidim ci pouzijem original hlinikovy alebo tento kompozitovy skvost.



Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomasBa Správa zaslaná: 5. 4. 2017 o 08:24
Tak to uz ano aka medzera je medzi motorom a plastom? Mne sa osvedcilo cim viac tim lepsie pouzivam tie fialove turnigy chladiace plaste kopie leopardovskych a su super motory su pekne chladne
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Autor: Peter Kovac Správa zaslaná: 5. 4. 2017 o 10:25
Cca 3mm je medzera, úplne postačujúca. Dakedy sme používali alu trubkové špirály, mizerný prechod tepla a boli dobré. Kto si dal prácu, tak si vyrobil ohnutý mosadzný plech s dvoma skrutkamy na límec stiahnuté, tesnenie bolo kus gumového pásu, doň vyrezaný obdľžnikový otvor. Účinnosť lepšia ako špirála skrz priamý kontakt vody s motorom, ale stále neúplné riešenie.

Zle sa to opisuje, je to prežité...škoda reči

Moderné celoplášťové chladenie je najúčinnejšie riešenie.

Ps: mám ešte na menšie 28mm motory, raz možno sa využiju. Stále trvám na "najlepší plast je kov"

Ale sme zas od tematiky

Bydlisko: Komarno
1 2 3 4 5 6
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 913 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 4 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: