autor | správa |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Takze moj odhad cca. Sedi. Rychlost u tychto ovalovych specialov nie je do istej miery podstatna. Co sa pocita je celkovy balicek: spolahlivost, stabilita, Rychlost, adaptivnost k podmienkam, vyjazdenost, schopnosti pilota. Drzat plyn na plne je ina klasa. |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Par drobnych uprav a "tuning" : Neon flaky na spodku lode pre lepsiu viditelnost pri prevrateni (pravidla to vrelo odporucaju!!!) Winglety sa mi obcas vyhli pri prevrateni-tlak vody-, tak dostalo aj do stredu upevnenie. Nakolko pri 3S lipo akupakov dochadza prehriatiu stredneho clanku, rozhodol som sa vyrobit zvlast chladiaci system ich chladenia. Kazdy pak dostane dvojicu chladiacich platni, ktore budu vsunute medzi clanky. Vytok chladiacej vody akumulatorov Vtok chladiacej vody akumulatorov Chladiace platne (budu zletovane) akumulatorov System chladenia akumulatorov |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
|
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Lod je na predaj-vid. Bazar- Pre nasinca nieco extra: lod je komplet osadena staci pridat vlastne Lipo aku a prijimac. |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, drastická zľava: https://www.rcportal.sk/la-tormenta-m2-pretekarsky-special-kategorie-mono2-rezervovana-inz31301 |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Autor: Peter Kovac
Správa zaslaná: 22. 10. 2017 o 16:05
Loď našla svojho nového majiteľa v Holandsku. Adios La Tormenta! |