autor | správa | ||
peterrc modelár Príspevkov: 1035 Moje modely Poslať správu |
Ahojte. Tiež som teraz objednaval z rcsvetu a trvalo to dlhšie. Ale musím sa chalanov zastať, komunikácia bola fajn, všetko došlo nakoniec. Keď som zavolal, jasne vysvetlili problém. Dokonca som dával o tyzden neskôr ďalšiu objednavku a v pohode mi to spojili do predchadzajucej, nech neplatím zbytočne poštovné. Keďže predchadzajuca objednavka sa kvoli inventure a pod natiahla a trvala dlšhei . Včera som to bol prevziať, všetko v pohode, zlúčené, žiadny problém. Inventúra je fakt niečo čo neovplyvnia. Za mňa RCSVET uplne v pohode, super komunikácia, vysvetlili mi čo sa deje, všetko došlo, ešte teda aj pri tom "zmätku" a vysokom pracovnom zaťažení posielaním tovaru, mi v pohode spojili objednávky |
||
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
No teda tak to vôbec nie je pravda. objednal som si PE_3BL1620C - Combo set FOXY G2 C2208-1200 + FOXY 25A regulátor PE_1RC31035 - Programovací karta G2 Foxy ale regulátor v tom combe je RAY 20 ! Je programovacia karta FOXY použiteľná na RAY alebo vám to celé donesiem? |
||
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
Combo balenie balí výrobca a importér pelikán, nevieme o tom že regulátory v zabalenom obale zmenil, tovar môžete kludne vrátiť alebo vymeniť bezplatne u nás. Buď na predajni alebo bezplatne zaslať cez zásielkovňu, postup v odkaze nižsie: https://www.rcsvet.sk/content/3-rc-servis-a-reklamacie |
||
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Na nálepke na obale je RAY 20, takže pomýlený bol váš ešop. Mám pripravenú ďalšiu objednávku. Dá sa prísť pre to do obchodu? Vyhodili by ste mi to cez pootvorené dvere. 8-))) Dala by sa karta FOXY vymeniť za kartu RAY? Že by som teraz nekupoval kartu RAY. |
||
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
Objednal som kartu RAY samozrejme vymeníme, objednávky naďalej vydávame vo dverách ako osobný odber takže nebude problém sa zastaviť Na eshope som to dal opraviť, ak som to správne pochopil combá s motorom Generácie 2 boli s regulátormi Foxy a G3 je už dodávaná s regulátormi RAY pričom zostalo rovnaké katalógové obj. číslo |
||
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem. |
||
tomas-guru modelár Príspevkov: 501 Moje modely Poslať správu |
nemohol by byť nákupný košík viazaný na účet? v robote si doňho niečo pridám, doma popridávam, dokončím a objednám (alebo naopak, podobne).. neviem či je to teraz k IP adrese alebo ako to funguje |
||
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
Ahoj, ja osobne neviem konkrétne ako stránka funguje (nie som it) ale spravil som jednoduchý test. Na PC v práci som sa prihlásil na náš web, dal do košíku produkt. Následne som si na telefóne vypol wifi (aby som nebol na rovnakej sieti a IP) tam som sa prihlásil na našu stránku a v košíku mi zostal daný produkt... IP adresu som skontroloval na oboch zariadeniach a samozrejme bola úplne odlišná (takže tou to podla mňa nieje) Dokonca som produkt vymazal z košíku v telefóne - následne pozrel na PC košík a prázdny .... Pozri si či si korektne prihlásený na oboch zariadeniach zrejme bude tam niekde problém |
||
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Tiez nie som IT ale podla mna to prehliadac cez cookies a prihlasenie v Google Chrome , resp. Gmail a taketo prepojenia eviduje a vie, ze si to stale ty, aj ked z uplne ineho zariadenia a na inej sieti. Ak by si si ty na mobile dal nieco do kosika a sadol za kolegov PC v praci na ktorom si nikdy nebol, resp. nie si prihlaseny pod ziadnym uctom, urcite by si v košíku tie polozky nemal |
||
tomas-guru modelár Príspevkov: 501 Moje modely Poslať správu |
Ja som na google konte prihlásený aj v robote, aj doma, keď som si doma večer niečo naklikal, a ze zajtra ráno v robote to dokončím tak košík prázdny. |
||
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Toto bude potom ,alezitost nastavenia konkretneho webu, niekde mas v kosiku aj pol roka veci, inde sa vyprazdnuje aj za par hodin. Ale to uz v rcsvete musia vediet Ja som z tvojho prispevku povodne nepochopil, ze si o tejto veci pisal |
||
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Ja som mal naklikané v košíku (ale ako prihlásený!) a čakal som na odpoveď na mail (dodnes neprišla), prišiel mi mail od počítača že mám nedokončenú objednávku. Dokončené v pohode. |
||
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
nieje to gmail na pc v práci mám pracovný - úplne iný mail ako v mobile.... takze gmail s tým nic nemá...
a si na oboch počítačoch prihlásený na našej stránke ? (hned nalavo pod logom rcsvet si to pozri musí tam byť tvoje meno alebo nick) možno by to mohlo byť aj typom prehliadača (ja pracujem chrome) |
||
tomas-guru modelár Príspevkov: 501 Moje modely Poslať správu |
kam sa podeli vernostné body? sporim tam dlho a keď tam už mám na pár dielov "zadarmo" tak to zmizne |
||
Marian modelár Príspevkov: 123 Moje modely Poslať správu |
Tam objednavam uz len v nudzi. Nedavno som tam robil objednavku , cakam dva dni a nic tak tam zavolam co je s obiednavkou a odpoved bola "no vidime ju tu v PC a dnes posielame " zrazu. Keby ze nezavolam tak je tam dodnes . teraz par dni dozadu druha objednavka a zase 2 dni nic hlucho tak zavolam a znova " no vidim ju tu v pc ale daco nebolo skladom a akurad vam chceli volat " Tak som to hned vsetko zrusil a povedal pankovi ze objednavam inde . Asi sto euvrove polozky su pre nich nepodstatne . To ked spravim objednavku u imiho alebo HTmodel tak na druhy den to je doma . Sikovnym a ochotnym patri svet . |