Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6
autor správa
svibko
modelár

Príspevkov: 74

Moje modely
Poslať správu
Autor: svibko Správa zaslaná: 4. 11. 2013 o 16:11
Daujem za ínfo pojdem kupit neaky motor do modelhobby
Bydlisko: Dolné Zelenice ( 35 rokov )
Tocifan
modelár

Príspevkov: 180

Moje modely
Poslať správu
Autor: Tocifan Správa zaslaná: 4. 11. 2013 o 23:45
dufam len, že to nie je tam, čo ti radili s tie lišty-aby si si náhodou nedoniesol domov motor z trolejbusu.
Bydlisko: Petržalka ( 57 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 09:03
tocifan
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
svibko
modelár

Príspevkov: 74

Moje modely
Poslať správu
Autor: svibko Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 17:05
Hej tam nebojte donesiem ten spravny

Akú rýchlosť musi dosiahnuť model aby sa začal odlepovať od seme pri akej rychlosty zacina vznikat prudovy odpor alebo ako sa to vola odborne
Bydlisko: Dolné Zelenice ( 35 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joba Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 17:28
svibko:
Akú rýchlosť musi dosiahnuť model aby sa začal odlepovať od seme pri akej rychlosty zacina vznikat prudovy odpor alebo ako sa to vola odborne

Máš to čím zmerať?,ak nie tak dostatočnú a čo je prúdový odpor ani srnka netuší
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
Kamil
modelár

Príspevkov: 708

Moje modely
Poslať správu
Autor: Kamil Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 17:47
Prúdový odpor je predsa vztlak!!!
Joba, ty to nevieš?
Bydlisko: Sereď ( 63 rokov )
Jano Prsanec
modelár

Príspevkov: 463

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jano Prsanec Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 17:49
Myslíš kedy vzniká vztlak? Tá rýchlosť záleží na viacerých faktoroch, profil a rozmery krídla, hmotnosť modelu. U dvojplošníka s klenutým profilom je táto rýchlosť o poznanie nižšia, ako u normálnych jednoplošníkov, čo ale asi nevieš zatiaľ posúdiť. Na nejaké exaktné meranie sa ale spoliehať nedá, jednoducho rozbehneš model po dráhe a on sa odlepí od dráhy po dosiahnutí rýchlosti, pri ktorej sa na krídlach vytvorí dostatočný vztlak. Po pár obratoch už zistíš sám, ako rýchlo musí model letieť, aby nepadol. Ideálne je nastúpať dostatočnú výšku a tam si skúsiť pri priamom vodorovnom lete celý rozsah rýchlostí, aby Ťa model neprekvapil pádom, alebo nedobrovoľnou vývrtkou, či sklzom po krídle niekde tesne nad zemou, kde s tým už nestihneš nič urobiť. Ten TAL280 nieje žiadna raketa a zásoba vztlaku by mala byť vzhľadom na dvojplošné usporiadanie s klenutým profilom dostatočná, len je určite náchylný na stratu rýchlosti kôli veľkému čelnému odporu. Veka Ti to dokáže asi podať odbornejšie.
Bydlisko: Banska Bystrica ( 45 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joba Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 18:19
Kamil:
Prúdový odpor je predsa vztlak!!!
Joba, ty to nevieš?

No si ma zahambil ja to poznám ináč
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
svibko
modelár

Príspevkov: 74

Moje modely
Poslať správu
Autor: svibko Správa zaslaná: 5. 11. 2013 o 18:42
No vztlak som myslel uvidim pojdem kupit motor a vrtulu a uvidim co to urobi ako sa to bude chovat dufam ze vsetko bude v poriadku a vsetko bude OK. Ďakujem vam za informacie stale sa ucim nieco noveho a to ma tesi ze je tu dost ludi ktory su ochotny pomoc poradit vazne si to cenim
Bydlisko: Dolné Zelenice ( 35 rokov )
svibko
modelár

Príspevkov: 74

Moje modely
Poslať správu
Autor: svibko Správa zaslaná: 6. 11. 2013 o 19:14
Motor kupeny 1900 kv a za super cenu:

Priemer: 28 mm
Dĺžka: 28 mm
Dĺžka hriadeľa: 41mm
Priemer hriadeľa: 3,14 mm
Účinná dĺžka: 16 mm
Stator Rozmery / mm: 22 x 8
Li-Po: 2 ~ 4S
              C2826/09 C2826/12 C2826/18
KV: 1000 1300 1900
Maximálny prúd (A): 13 16 20
Maximálny výkon (W): 140 180 220
Účinnosť: 82% 82% 80%
Ťah / g: 300 ~ 600 400 ~ 700 450 ~ 800
Vrtuľa: 8 \ "/ 9 \" / 10 \ "7 \" / 8 \ "/ 9 \" 7 \ "/ 8 \"
Farba: červená + strieborná
Čistá hmotnosť: 78 g
Bydlisko: Dolné Zelenice ( 35 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joba Správa zaslaná: 6. 11. 2013 o 19:16
To bude na dvojčlánok ?
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
svibko
modelár

Príspevkov: 74

Moje modely
Poslať správu
Autor: svibko Správa zaslaná: 6. 11. 2013 o 19:41
Mam doma 2 a aj 3 clanok tak preto bo to je na 2 az 4 clanok a tah 450-800g
Bydlisko: Dolné Zelenice ( 35 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Autor: Joba Správa zaslaná: 6. 11. 2013 o 19:54
No hej len pri tom trojčlánku máš na oske 21 000 ot/min tam je problém s vrtuľou, by si mal tak 3/3 pri dvojčlánku si na 13 700 ot. to by už bolo použitelné.škoda že si sa neporadil mohol si zobrať ten s 1000 alebo 1300 kv
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
Kamil
modelár

Príspevkov: 708

Moje modely
Poslať správu
Autor: Kamil Správa zaslaná: 6. 11. 2013 o 20:00
Veď Jano tí poradil vhodný motor. Myslíš, že tento bude lepší?

Toto sa už naozaj podobá tomu trolejbusu.
Bydlisko: Sereď ( 63 rokov )
svibko
modelár

Príspevkov: 74

Moje modely
Poslať správu
Autor: svibko Správa zaslaná: 6. 11. 2013 o 21:18
ved ja to mozem vyriesit ze si nenastavim na ovladaci plny vykon ale iba 80% plynu cize nepojde na maximum s tymto by som to neviriesil? ja som to kupoval podla tahu kedze moj model ma okolo 400 tak som chcel mat nieco do zalohy myslim vykon keby sa nieco vo vzduchu stalo ale ked vravite ze to bude robit problemy ho mozem vymenit za zen 1300 kv ale som pozeral mam doma iba ten 3 clanok bateriu
Bydlisko: Dolné Zelenice ( 35 rokov )
1 2 3 4 5 6
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 451 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Ivankr,