autor | správa |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Q Essenz je mono. Ma cca 85cm dlzku. Randolf ma svojsky dizajn, jeho Eco Nova je eco. |
HCMBOATS modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
|
HCMBOATS modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
|
TomasBa modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Paradicka donesies 1.4 na strkovec? |
HCMBOATS modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
|
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Ahoj. Ta Bubkova FSRKA ma velmi zvlastny setup. Viac fotiek- technika? Ale prosim Ta daj to do vlakna ECO. Toto su mono. Dakujem. |
TomasBa modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Vzdy ma zaujimalo preco sa pouziva na prekritie lexan a neni tam laminatovi vrch vo farbe lode? Lebo u vsetkich lodi mam pekne deklik vo farbe lode nie kus lexanu |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Preco? Lebo. Vylaminujes trup, blbnut s deklom OK, ale naco. Je to cisty ucelak, mas vizualny pristup do utrobia. V dobe ked sa to zacalo, bolo to trendy. Mimochodom pri burackach Lexan znesie viac ako kompozit. Je ovela huzevnatejsi. Iné to je u mono a ciastocne u hydro. Tie by mali byt kvazi polomakety. Pani prosim eco do eco, mono do mono, hydro do hydro. LA VIPERA ma svoju novopanensku jazdu za sebou. |
TomasBa modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
A jako spokojni? Co rychlost? Ja stavam mini hydro pridem pozret do komarna na zavodi mozno aj stihnem dovtedy dokoncit a zajazdit |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Zabieham Nove lipolky, Takze len s D40mm vrtulu davam. Na ostro by tam mala ist az 43,5mm. Ale tempo je aj takto. Prvorade ide o to ci lod sa nechova dubiozne. Nic som nenastavoval. Jazda trvala len 2 minuty. Nahon paralelne so zadnym kylom, baterky max na zadnu polohu. Zub mala v lufte, nezasekava sa v zakrutach. Na konci rovinky mierne sa priecne rozhojda ale to je normalne so zadnym taziskom. Utrobie suche. Vipera je na polici a caka prve preteky. Este 2-3x pojdem ju prevetrat ale eto vsjo. Ladenie dna ma vyznam v pretekarskych podmienkach. Ps. Skusim nejake video natocit a dam sem. Novy projekt sa rozbieha. Trup sa tento tyzden laminuje. Ja zatial chystam suroviny a vyrabam niektore Detaily. |
TomasBa modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Tak super video by potesilo a ako zabiehas lipolky? Ja im dam na nabijacke 4-5 cyklou 0,5-1C a potom idu normalne na plno. Vrtule ake pouzivas octury,teenshocky? Nahon je v loziskach? |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Nove lipolky na nabijacke "nacyklujem"- vybijam len 3Amp. 1. Z obchodu na nabijacku na 4,2V s 0,3 C 2. Vybijem na 3,85V/cl. A nabijem 0,5C 3. Vybijem na 3,75V/cl. A nabijem 0,7C 4. Vybijem na 3,65V/cl. A nabijem 0,9C 5. Vybijem na 3,55V/cl. A na bijem 1C Prve ostre vybitie v modely dietne a tak isto dalsie 3 az 5 cyklov. Potom ide sa na doraz, kde sice nabijam len 1C ale vypinacie napatie nastavujem na 3,2V/clanok. Baterka Staci ak vydrzi sezonu a to by mala (50-60 cyklov). Tvrdi sa ze postupny nabeh nabijania je hovadina, dolezita je setrne vybijanie pri prvych cykloch. Ja to skor robim alibisticky, nie som expert na rozbeh Lipo bateriek, len sa domnievam, ze I'm nuskodim, akurat par cyklov zoberiem z ich zivotnosti. Vrtule? Dobra otazka Stolarek PP Bronzferrit a lau liate TP power alu cnc TJ chromkobalt liate TS alu cnc a nerez liate Mam aj nejake Octury a Prather, ale nemal som zatial nutkanie ich doladit. Nahon: v strute su 2+2 4/8 keramicke loziska, hriadel je z D4 na d2 redukovana. D2ka bezi v stevenke Ktora ma Teflon vystelku (3/6) po celej dlzke, v strede je teflonbronz dvojite klzne lozisko ako podpora. Pred spojkou je 2/5 keramicke plavajuce lozisko. Znie to ako z NASA, ale nic nestandardne. |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, S troškou hrdosti, azda najúspešnejšej mono1 konštrukcie na svete (dvojnásobná majsterka sveta, majsterka svetového poháru, majsterka Európy, pravidelná finalistka majstrovstiev sveta od r. 2009 projekt LA FURIA sa dostala do fázy svojej 4. generácie. Pôvodná myšlienka vznikla ešte v roku 2007, vytvoriť mono1 trup s neskutočne hlbokým V. Tvarovo mala byť sestričkou už vtedy úspešného projektu EL FUEGO (mono2). Pôvodná LA FURIA V1. Medzifáza FURIA V2 (táto konštrukcia sa posunula k neskoršiemu projektu PARABELLUM M1, firma ETTI ju okopírovala a ponúka pod názvom SARS- vicemajsterka sveta 2015) PARABELLUM M1 ETTI SARS Vývojová FURIA V3 FURIA V1 CHN (práve táto verzia je trojnásobnou šampiónkou sveta- čínsky kolegovia z nej vyťažili maximum) A horúca novinka FURIA V4 (inovovaná verzia s aktuálnimi myšlienkami- master ešte na týchto fotkách zďaleka nebol hotový, od vtedy isté úpravy sa vykonali) |
TomasBa modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Paradne lode aku maju rychlost terajsie mono 1? |
Peter Kovac modelár Príspevkov: 482 Moje modely Poslať správu |
mono2 ide tak do 90km/h, mono1 možno do 60km/h. Osobne som to nikdy nemeral a ani som nevidel gps-ko resp. radarové meranie. posuďte sami: https://www.youtube.com/watch?v=avaL2Nf9asw |